شمانیوز
شما نیوز

اتهام جنجالی به کریستیانو رونالدو + عکس

نشریه ای ایتالیایی اخبار عجیبی در مورد کریستیانو رونالدو منتشر کرده است.

اتهام جنجالی به کریستیانو رونالدو + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، چند روز بعد از آغاز شیوع ویروس کرونا در ایتالیا بود که کریستیانو رونالدو به دلیل عارضه مغزی مادرش این کشور را ترک کرده و راهی جزیره مادیرا در پرتغال شد. ستاره پرتغالی حالا 50 روز است در سرزمین مادری اش به سر می برد و هنوز زمان بازگشت او به تورین مشخص نیست.

 

 

اما نشریه کوریره دلااسپورت مدعی شد کریستیانو رونالدو عامل اصلی انتشار خبر ابتلای دوباره پائولو دیبالا به ویروس کرونا بوده است. در هفته جاری برای چندمین بار در ماه جاری خبری مبنی بر مثبت بودن تست کرونای پائولو دیبالا و نامزدش منتشر شده و این نشریه معتقد است رونالدو از طریق دوستان مطبوعاتی اش این خبر را رسانه ای کرده تا مدت بیشتری در پرتغال مانده و استراحت کند.

 

در واقع چند روز قبل اعلام شد کریستیانو رونالدو به زودی و برای شرکت در تمرینات یوونتوس به ایتالیا باز خواهد گشت، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و ستاره پرتغالی همچنان در مادیرا حضور دارد. هنوز زمان دقیق بازگشت رونالدو به پرتغال مشخص نبوده و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

این در حالیست که نامزد دیبالا نیز در روزهای اخیر به نوعی خبر افشای مثبت بودن تست کرونای او و پائولو را تایید کرده و مدعی شد دادن این خبر به رسانه ها کار او نبوده و مشخص نیست چه کسی این کار را انجام داده است.

 

رونالدو در این روزها بارها تصاویری از تمرینات خود در خانه در صفحه رسمی اش منتشر کرده، اما چندی قبل او در مادیرا و در زمین تمرین عمومی حضور پیدا کرده که این رفتار مورد انتقاد برخی قرار گرفته و منتقدان مدعی شدند ستاره 35 ساله قوانین را رعایت نکرده است.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied