شمانیوز
شما نیوز

اعتراف عجیب سرمربی لیگ برتری فوتبال

یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان اعتراف به برگزاری ۲ جلسه تمرینی مخفیانه کرد.

اعتراف عجیب  سرمربی لیگ برتری فوتبال

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا، مسئولان سازمان لیگ فوتبال انجام هرگونه تمرینات گروهی را ممنوع اعلام کردند. اما عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان امروز در برنامه فوتبال برتر اعتراف کرد که ۲ جلسه تمرینی برگزار کرده است.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان در اینباره گفت: من به صورت مخفیانه ۲ جلسه تمرینی برگزار کردم. تمرینات را به صورت ۴ نفره برگزار می‌کردیم که مسائل بهداشتی رعایت شود. البته مسئولان باشگاه پیکان از این ۲ جلسه تمرینی اطلاعی نداشتند و پس از این که متوجه این خبر شدند به من دستور توقف تمرینات را دادند.

سرمربی پیکان درباره علت تصمیمش برای شروع تمرینات اظهار کرد: من با یک اتوبوس از اهواز به تهران آمدم. در این اتوبوس ۵۰ نفر حضور داشتند و فاصله اجتماعی رعایت نشده بود و مشکلی هم پیش نیامد. من تصمیم گرفتم تمرینات را شروع کنم چرا که فاصله اجتماعی در تمرینات رعایت می‌شود. تصمیم اشتباهی گرفتم و به احترام مدیران باشگاه ادامه تمرینات را متوقف کردم.

او ادامه داد: در حال حاضر تنها دروازه بان ارمنستانی تیم در حال تمرین در زمین باشگاه است. من گاهی با حضور در زمین تمرینی باشگاه، به تمرینات او نظارت می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied