شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی آندری آرشاوین فوتبالیست + تصاویر

بیوگرافی آندری آرشاوین را در سایت ما می خوانید:

بیوگرافی آندری آرشاوین فوتبالیست + تصاویر

آندری آرشاوین به خاطر کنترل توپ، دید خوب، توانایی بازی سازی و سرعت زیادش شناخته شده است. آندری آرشاوین  فوتبال را از ۷ سالگی آغاز کرد.. و از همان موقع تصمیم گرفت آن را به طور جدی ادامه دهد. آندری آرشاوین  مدرسه فوتبال اسمینا فارغ التحصیل شد و در ۱۹۹۹ و اوایل ۲۰۰۰ برای زنیت دسته دوم بازی کرد. آندری آرشاوین در سال ۲۰۰۰ طی یک برد دور از انتظار ۳ بر هیچ مقابل تیم انگلیسی براهورد سیتی در سری رقابت های کاپ اینترو توتو حضوری چشمگیر برای زنیت داشت. او پست خود را از دفاع راست شروع کرد و تا حد یک مهاجم هم جلو آمد و با بردن جایزه لیگ قهرمانی روسیه به عنوان بهترین بازیکن فصل به خاطر بازی سازی هایش اسم و رسمی به هم زد...

 

24.get_

در سال ۲۰۰۷ در لیگ روسیه در تمام بازیها حضور داشت و ۱۰ گل به ثمر رساند و در ۱۱ گل دیگر هم تاثیر بسزایی داشت. آرشاوین در یورو ۲۰۰۸ هم بسیار درخشید و پیشنهاد های مختافی از بارسا و چلسی در یافت کرد.

 

او در نوجوانی برای تهیه هزینه کلاس های فوتبال به فروش لباس های دست دوم در مغازه دایی اش مشغول شد و از هما نجا به او لقب کهنه پوش داده شد. اما این روز ها او و همسرش وایولا و دختر کوچکشان آلینا (متولد ۱۴ آوریل ۲۰۰۸) زندگی مرفهی را در سنپترزبورگ دارند. او و وایولا در یک مسابقه فوتبال با هم آشنا شدند و مدتی پس از آن باهم ازدواج کردند.

 

وایولا قبلا عکاسی میکرد که این روز ها به خاطر دخترش خانه نشین شده. هم چنین بسیاری از عکسهای منشتر شده از آرشاوین توسط همسرش عکاسی شده است. نام دخترش را روی بازوی چپ خود خالکوبی کرده است. به خاطر شیطنت در کودکی از ارتفاع ۴ متری سقوط کرد و مدت ۲۵ دقیقه بیهوش بود. از اعضای انجمن ضد سیگاری جهان است. در کلیپ های تبلیغتاتی نایک و تویوتا حضور دارد. عاشق دونات توت فرنگی است.

cover_1440

در خانه از یک موش نگه داری می کند.از لنز طبی استفاده می کند.به مصاحبه علاقه ای ندارد و میگوید گفتنی ها را در سایت اختصاصیش می نویسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied