شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی مرتضی منصوری فوتبالیست ایرانی + تصاویر

مرتضی منصوری (زاده ۲ تیر ۱۳۶۹ در شوش) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال سپاهان می‌باشد. که بیو گرافی این بازیکن را در این قسمت از سایت ما می خوانید:

بیوگرافی مرتضی منصوری فوتبالیست ایرانی + تصاویر

مرتضی منصوری اولین خرید سپاهان در پنجره نقل و انتقالات داستان ویژه ای در زندگی شخصی اش دارد. مرتضی منصوری تا همین چند سال پیش قید فوتبال بازی کردن را زده بود و پس از انجام خدمت سربازی به کار در یک مغازه دور از خانه و خانواده اش دلبسته بود. مرتضی منصوری از شوش به اهواز رفته بود تا آنجا بتواند درآمد بهتری داشته باشد. این نقل مکان آنطور که مرتضی منصوری  می گوید، به او دری شده برای رسیدن به رویاهایش. یک روز اتفاق ویژه ای در زندگی او رخ می دهد و او در مغازه ای که کار می کرده یکی از مربیان سابقش را می بیند و همان دیدار آغازی می شود برای مرتضی منصوری و زندگی جدیدش.

 

biography-morteza-mansouri-2

مرتضی منصوری فوتبالیست ایرانی متولد ۲ تیر ماه ۱۳۶۹ مصادف با (۳ اوت ۱۹۹۴) در شوش ،قد ۱۸۱ سانتی‌ متر و در پست دفاع و به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

 

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۳۷ برای تیم فوتبال سپاهان و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایران بازی می‌کند.

 

از بستنی فروشی تا قرارداد میلیاردی

مرتضی منصوری اولین خرید سپاهان در پنجره نقل و انتقالات داستان ویژه ای در زندگی شخصی اش دارد. او تا همین چند سال پیش قید فوتبال بازی کردن را زده بود و پس از انجام خدمت سربازی به کار در یک مغازه دور از خانه و خانواده اش دلبسته بود. از شوش به اهواز رفته بود تا آنجا بتواند درآمد بهتری داشته باشد. این نقل مکان آنطور که مرتضی می گوید، به او دری شده برای رسیدن به رویاهایش. یک روز اتفاق ویژه ای در زندگی او رخ می دهد و او در مغازه ای که کار می کرده یکی از مربیان سابقش را می بیند و همان دیدار آغازی می شود برای مرتضی منصوری و زندگی جدیدش.

biography-morteza-mansouri-1

 

همسر مرتضی منصوری

از زندگی شخصی و وصعیت ازدواج او اطلاعی در دست نیست.

 

تیم ملی

منصوری در سال ۹۸ توسط مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را مقابل تیم کامبوج انجام داد.

این بازی با نتیجه ایران (۱۴ – ۰) کامبوج به پایان رسید.

 

1560172436339691

ملی حفاری اهواز

لیگ دسته دو-۹۳۹۴

سپاهان اصفهان

لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۸۹۹

پدیده خراسان

لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۷۹۸

پدیده خراسان

لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۶۹۷

پدیده خراسان

لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۵۹۶

استقلال اهواز

لیگ برتر (خلیج فارس)-۹۴۹۵

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied