شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی فرناندو کانسین بهترین فوتبالیست برزیلی + تصاویر

فرناندو کانسین ماتوس( به:Fernando Canesin Matos) هافبک اهل برزیل است.

بیوگرافی فرناندو کانسین بهترین فوتبالیست برزیلی + تصاویر

فرناندو کانسین ماتوس( به پرتغالی:Fernando Canesin Matos) هافبک اهل برزیل است فرناندو کانسین ماتوس در شهر ریبرآ پرتو و در تاریخ ۲۷ فوریهٔ ۱۹۹۲ به دنیا آمده است. فرناندو کانسین ماتوس در تیمهای فوتبال اندرلشت سابقهٔ حضور دارد. فرناندو کانسین ماتوس ۲۷ ساله که مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بیش تر دوران بازی حرفه ای خود را در دو تیم بلژیکی گذرانده به طوریکه اول در اندرلخت بلژیک حضور داشته فرناندو کانسین ماتوس  و بعد به اوستنده پیوسته و از سال ۲۰۱۳ تا به حال در دو مرحله برای این تیم بازی کرده که در ۱۸۸ بازی برای این تیم، ۱۹ گل به نتیجه رسانده است

فرناندو کانسین نام هافبک تهاجمی تیم اوستنده بلژیک است که با قد ۱۷۴ سانتی متری از فیزیک و سبک بازی شبیه پاتوسی برخوردار است؛ وی متولد برزیل است ولی تابعیت بلژیک را هم داراست.

 

بیوگرافی فرناندو کانسین + عکس همسرش

 

این هافبک ۲۷ ساله که مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بیش تر دوران بازی حرفه ای خود را در دو تیم بلژیکی گذرانده به طوریکه نخست در اندرلخت بلژیک حضور داشته و بعد به اوستنده پیوسته و از سال ۲۰۱۳ تا به حال در دو مرحله برای این تیم بازی کرده که در ۱۸۸ بازی برای این تیم، ۱۹ گل به نتیجه رسانده است.

 

قیمت این بازیکن اکنون ۸۰۰ هزار دلار است و باتوجه به این که وی می بایست به جهت یکسال باقمانده از قراردادش از باشگاه اوستنده، رضایت نامه بگیرد احتمالا قدری بر روی این مبلغ اضافه شود ولی بر اساس شنیده ها، وی به همان سبک آیاندا پاتوسی و بطور قرضی قرار است راهی باشگاه استقلال شود و در بدو کار، مبلغی به جهت رضایت نامه به باشگاه اوستنده پرداخت نمی شود و در صورت رضایت از عملکرد کانسین، در پایان دوره همکاری با باشگاه استقلال، آن مبلغ به جهت دائمی کردن قراردادش پرداخت میشود . در واقع همان مبلغی که استقلالی ها در پرداختش به باشگاه مبداء پاتوسی یعنی کیپ تان تعلل کردند و این بازیکن به سادگی از دست آبی پوشان پرید.

 

تماشاچی | بیوگرافی فرناندو کانسین هافبک تهاجمی برزیلی مدنظر استقلال

این بازیکن برزیلی که بازی در اندرلخت بلژیک را دارد و از سال ۲۰۱۴ در اوستنده عضویت داشته که طی ۸۹ بازی ۱۱ گل هم به نتیجه رسانده است. فرناندو کانسین فوتبال را از تیمهای پایه برزیل آغاز کرده و پس از درخشش در رده های پایه فوتبال برزیل، از سال ۲۰۱۰ لژیونر شده و راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید.

درخشش و امار خوب و بازی تکنیکی وی باعث شد تا ۳ فصل در تیم اندرلخت بازی کند و پس از جدایی از این تیم در سال ۲۰۱۳ به تیم اوستنده بلژیک پیوست

کانسین در یک قدمی پیوستن به استقلال؛ از لیگ بلژیک در جمع آبی‌ها ...

فعالیت های باشگاهی فرناندو کانسین ماتوس

وی تا به حال حدود دویست بازی برای این تیم انجام داده و گل هایی هم به نتیجه رسانده و کارنامه درخشانی در این تیم دارد و هم تیمی رامین رضاییان در تیم بلژیکی است.

وی در سوابق باشگاهی خود علاوه بر تیمهای پایه برزیل سابقه حضور در تیمهای ملی رده های نوجوانان و جوانان برزیل را دارد و تا سال ۲۰۲۰ با اوستنده قرارداد دارد. ولی طی روزهای گذشته مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته و بعید نیست به تهران بیاید و جای آیاندا پاتوسی را بگیرد.

 

این دو فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۷ را کنار هم و در ترکیب اوستنده سپری کرده و اکنون کانسین مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داده و بعید نیست برخلاف دوست ایرانی اش، پیراهن آبی بپوشد و در لیگ نوزدهم عضو باشگاه استقلال تهران در نقل و انتقالات ۹۸- ۹۹ شود.

 

توافق فرناندو کانسین با استقلال شایعه است | فوتبالی

 

بعد از جدایی آیاندا پاتوسی از تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران، مدیران این تیم برای پر کردن جای خالی وی به دنبال عقد قرارداد با فرناندو کانسین برزیلی هستند.

 

بر اساس شنیده ها کانسین برزیلی که با تیم فوتبال اوستنده بلژیک تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد، شبیه پاتوسی با قراردادی قرضی به باشگاه استقلال خواهد آمد.

 

ازدواج فرناندو کانسین:

فرناندو کانسین متاهل است و ازدواج کرده است و در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود و همسرش منتشر کرده است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied