شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی حمیده عباسعلی کاراته کار + تصاویر

کاراته کار کشورمان حمیده عباسعلی در سال 2014 در آلمان به مدال نقره جهان رسید حمیده عباسعلی در سال 2016 هم باز روی سکو رفت...

بیوگرافی حمیده عباسعلی کاراته کار + تصاویر

کاراته کار کشورمان حمیده عباسعلی در سال 2014 در آلمان به مدال نقره جهان رسید حمیده عباسعلی در سال 2016 هم باز روی سکو رفت. حمیده عباسعلی متولد ٢٣ اسفند سال 1368 در تهران میباشد. او کاراته کار ایرانی است و از 8 سالگی رشته کاراته را شروع کرده است. از سال ها قبل هم به همه دوستانش گفته بود که حتم دارد تا زمانی که حمیده عباسعلی در کاراته حضور دارد، این رشته المپیکی می شود. این چیزی بود که همیشه به آن فکر می کرد؛ المپیک. وقتی هم که اولین مدال تاریخ کاراته بانوان ایران را گرفت، باز هم می دانست که حالا باید به المپیک فکر کند؛ به میدانی که وقتی مدالش را بگیری آن وقت انگار کارنامه ات کامل شده.

حمیده عباسعلی: ازبین مربیان و فوتبالیست‌ها شخصیت مرحوم ناصرحجازی برایم ارزشمند بود

حمیده عباسعلی از زندگی خود می گوید

  • نام:حمیده
  • نام خانوادگی:عباسعلی
  • تاریخ تولد:23 اسفند 1368
  • محل تولد:تهران
  • رشته ورزشی:کاراته

 

لیگ جهانی کاراته وان پاریس|عباسعلی به فینال رسید، پورشیب حذف شد/ 2 طلا و 2 برنز در انتظار کاراته ایران- اخبار رزمی - اخبار ورزشی تسنیم - Tasnim

حمیده عباسعلی در سال 2014 در آلمان به مدال نقره جهان رسید او در سال 2016 هم باز روی سکو رفت. دو مداله شد اما این او را آن چنان که باید و شاید خوشحال نکرد چون میل به پیشرفت و خواهندگی در او خیلی زیاد است. دو ست داشت نقره دو سال قبلش را تبدیل به طلا کند اما این اتفاق رخ نداد و بر سکوی سومی دنیا قرار گرفت. حال از اینکه بی مدال از جهانی برنگشته خوشحال است اما راضی نیست. چون برای او هیچ نقطه پایانی وجود ندارد.

او همچنان می خواهد در اوج باشد و برای در او ج ماندن تمرینات بسیار سختی را هم پشت سر می گذارد. او بعد از پشت سر گذاشتن یک ماه استراحت برای فاصله گرفتن از همه سختی هایی که در یک سال اخیر پشت سر گذاشته، دوباره برای شرکت در مسابقات پیش رو استارت زده است. حالا هدفش تکرار مدال طلای بازی های آسیایی 201 اینچئون، کسب مدال طلای جهانی 2018 و همچنین حضور و درخشش در المپیک 2020 توکیو است. قول مدال نمی دهد؛ در ذهنش هدف سازی کرده و می خواهد پله پله به چیزهایی که می خواهد برسد. گفت و گوی ما با این کاراته کای جسور و پرانگیزه را می خوانید.

 

افتخارات ورزشی حمیده عباسعلی

کسب مقام اول و دوم مسابقات جهانی سبک ایتو سکای در سالهای 2006 و 2005

کسب مقام اول مسابقات سبک شیتو کای جهان در سال 1387 – چین

کسب مقام سوم آسیایی جوانان و امید در سال 1389 – هنگ کنگ

کسب مقام دوم جایزه یزرگ ترکیه در سال 1389

کسب مقام دوم مسابقات آسیایی در سال 1390

کسب مقام سوم مسابقات آسیایی در سال 1390

کسب مقام اول مسابقات آسیا در سال 1394

کسب مقام دوم در مسابقات جهانی در سال 1393

 

منبع : نمناک 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied