شمانیوز
شما نیوز

جواد نکونام | علی خطیر | استقلال

راه حل عجیب در استقلال برای بهبود رابطه جواد نکونام و علی خطیر | این مدیر مشکلات استقلال را حل می کند؟

رابطه خطیر و نکونام همچنان شکرآب است و این مدیر مامور رساندن پیغام‌های خطیر و نکونام شد!

راه حل عجیب در استقلال برای بهبود رابطه جواد نکونام و علی خطیر | این مدیر مشکلات استقلال را حل می کند؟

به گزارش شمانیوز،‌ جواد نکونام سرمربی استقلال است جواد نکونام به دلیل نقل و انتقالات ضعیف از مدیرعامل استقلال دلخور است  رابطه جواد نکونام و علی خطیر همچنان با هم خوب نیست و هواداران استقلال فوق العاده نگران این مسئله بین جواد نکونام و علی خطیر هستند.

اگرچه استقلال همچنان صدرنشین لیگ برتر تلقی شده و در جام حذفی هم حضور دارد ولی جواد نکونام و علی خطیر اصلاً با هم خوب نیستند و این مسئله غیر قابل کتمان تلقی می‌شود چون سرمربی آبی‌پوشان طی یک ماه اخیر حداقل دو بار با صراحت پیرامون این مسئله مصاحبه کرده و کاملاً مشخص است که رابطه‌اش با مدیرعامل باشگاه بهبود پیدا نکرده است.

نکونام و خطیر اگرچه این روزها با هم حرف نمی‌زنند اما به خاطر استقلال، اقدامات مشترک فراوانی دارند که نیازمند ارتباط با یکدیگر هستند بنابراین چاره‌ای نیست جز اینکه یک نفر در نقش پیامرسان میان آنها ظاهر شود و قاعدتاً فرد مذکور باید معتمد هر دو طرف باشد. از قرار معلوم در حال حاضر نصرالله خواجه‌گیری معاون اجرایی باشگاه که پس از استعفای علی سامره این روزها عملاً وظایف سرپرستی تیم را هم بر عهده گرفته است، به عنوان مدیر رابط میانه جواد نکونام و علی خطیر انجام وظیفه می‌کند و مسائلی که باید از طرف سرمربی به مدیریت باشگاه منتقل شود یا از سوی کادر مدیریتی به نکونام گفته شود را بیان می‌کند تا کار لنگ نماند.

این شیوه شاید در کوتاه مدت جواب بدهد ولی در نهایت استقلال چاره‌ای ندارد جز اینکه فکری عاجل برای داستان جواد نکونام و علی خطیر بکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied