شمانیوز
شما نیوز

ساعت بازی برگشت استقلال و الدحیل

دوران پساشفر در استقلال با بردی پرگل برای تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان به پایان رسید تا اولین گام از پنج گانه آبی‌ها با فرهاد به خیر و خوشی برداشته شود.

ساعت بازی برگشت استقلال و الدحیل
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، شکست در مشهد مقابل پدیده باعث شد تا در اتفاقی غیرمنتظره مهر پایان روی پرونده کاری وینفرد شفر در استقلال بخورد و این مربی آلمانی هم تنها نامش در تاریخ باشگاه به یادگار باقی بماند. انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان جانشین موقت مرد آلمانی باعث شد تا از دیروز رسما دوران پساشفر با هدایت تیم تهرانی توسط مجیدی استارت بخورد تا اولین گام از پنج گام باقی مانده تا انتهای فصل محکم برداشته شود. سه بازی داخلی در کنار دو بازی آسیایی مهم با الدحیل و العین می‌توانست سرنوشتی متفاوت برای استقلالی‌ها بعد از روز‌های تلخ گذشته رقم بزند بلکه معجزه‌ای بزرگ شکل بگیرد. اولین گام با موفقیت برداشته شد گرچه فراز و نشیب‌ها نشان داد بازیکنان استقلال هنوز در شوک اتفاقات روز‌های گذشته هستند و به آرامش نرسیدند.
ساعت بازی برگشت استقلال و الدحیل
برد ۴-۲ مقابل استقلال خوزستان در کنار سه امتیاز شیرین برای امیدوار شدن در کورس بالانشینان، یک پیام مهم و امیدوارکننده دیگر هم داشت آن هم بازگشت اعتماد به نفس و روحیه‌ای که استقلال برای مصاف با رقبای سرسخت آسیایی نیاز داشت. مشت‌های گره کرده فرهاد مجیدی و سایر نیمکت نشینان استقلال حاوی این پیام بود که آن‌ها تمایلی به کوتاه آمدن ندارند و تا آخرین لحظه برای سربلندی در آزمون پنج گانه باقی مانده تا انتهای فصل امیدوار خواهند بود. حالا استقلالی‌ها با مشت‌های گره کرده و آهنین برای مصاف سرنوشت ساز با الدحیل آماده می‌شوند تا هم انتقام شکست ۳-۰ بازی رفت را از پولدار‌های قطری بگیرند هم معادلات در گروه مرگ آسیا را به سود خود تغییر دهند.
* استقلال روز دوشنبه 16 اردیبهشت از ساعت 20:30 به مصاف الدحیل خواهد رفت.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied