شمانیوز
شما نیوز

شام فوری | رولت مرغ و سبزیجات

سه سوته برای شامت غذا درست کن | این رولت مرغ و سبزیجات رو حتما یکبار امتحان کن

اگر شماهم شاغل هستید و وقت درست شام یا غذای خوشمزه را ندارید حتما مقاله زیر را بخوانید.

سه سوته برای شامت غذا درست کن | این رولت مرغ و سبزیجات رو حتما یکبار امتحان کن

رولت مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود،

 این رولت بسیار شیک و خوشمزه است و برای پذیرایی گزینه مناسبی می باشد. بهتر است برای تهیه این رولت از سینه مرغ استفاده کنید. برای طرز تهیه این غذای خوشمزه همراه ما باشید. 

 

مواد لازم برای تهیه رولت مرغ و سبزیجات

 

نون تست یا باگت به تعداد نفرات
مرغ پخته شده ۱ قاشق پلو خوری
گشنیز و جعفری و پیازچه ریز شده ۱ قاشق پلو خوری
سس مایونز ۱ قاشق پلو خوری
نمک و فلفل و ادویه جات به اندازه سلیقتون

رولت مرغ و سبزیجات

طرز تهیه رولت مرغ و سبزیجات 

 

اول از همه برای درست کردن فینگرفود رولت مرغ باید فیله مرغ را با آب آبپز می‌کنیم برای اینکه بوی زهم مرغ رو بگیره می‌تونیم یه پیاز یا یه دونه هویج بزاریم تو قابلمه‌ای که مرغ داره می‌پزه.

سبزیجاتی که گفتم (گیشنیز،جعفری و پیازچه) ریزشون می‌کنیم سعی کنید هم اندازه باشن، حالا مییایم اون مرغی که آبپز شده رو ریش ریش می‌کنیم با اون ژامبونی که داشتیم رو خرد می‌کنیم وبا سبزیجات و مرغ قاطی می‌کنیم.

بعد از اینکه مرغ ریش ریش شده را با سبزیجات مخلوط کردیم، یه قاشق ماست و سس مایونز رو با ادویه ها قاطی می‌کنیم و به موادمون (سبزیجات، مرغ و ژامبون) اضافه می‌کنیم.

در این قسمت نون باگت رو باز می‌کنیم کامل خمیرشو در میاریم مواد رو داخل نون میریزیم و کامل پهنش می‌کنیم. حالا نون رو به صورت رولتی لوله می‌کنیم،می‌زاریم یخچال خودشو بگیره بعد ۱۵ یا ۲۰ دقیقه از یخچال در میاریم و به صورت حلقه حلقه برش می‌زنیم ،می‌تونید برای تزئینش از اون سبزیجاتی که گفتم روی فینگرفود رولت مرغ تون بریزید.

بعد از برش بصورت رولت، فینگرفود ما آماده سرو کردن و خوردنه. ولی می‌تونید اگه دوست داشته با شید رولت و توی فر بزارید با دمای پایین حداقل ۱۸۰ درجه به مدت ۵ دقیقه بگذارید اگه هم که نخواستین می‌تونید داخل فر نزارید و تو همون حالت یخچالی و سرد این غذارو بخورید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالیه حتما درست کنید

تبلیغات متنی