شمانیوز
شما نیوز

تمیز کردن |تمیز کردن شیشه عینک

نکات طلایی برای تمیز کردن شیشه عینک | ترفند های زیر دیگه نگران کثیفی عینکت نباش

اگر چشمان شمام ضعیف است و به دنبال یک راهکار برای تمیز کردن شیشه عینک خود می گردید حتما مقاله زیر را بخوانید.

نکات طلایی برای تمیز کردن شیشه عینک | ترفند های زیر دیگه نگران کثیفی عینکت نباش

به گزارش شمانیوز : تمیزکردن شیشه عینک برای افرادی که چشمانشان ضعیف است یکی از دغدغه های اصلی است. تمیز کردن شیشه عینک ممکن است کار سختی به نظر بیاید ، برای تمیز کردن شیشه عینک راه های مختلفی وجود دارد. در ادامه به دو نکته برای تمیز کرن شیشه عینک اشاره خواهیم کرد.

 

شستن عینک با مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی یک پاک کننده قوی است که با جنس بسیاری از اجسام و مواد سازگاری دارد و در مورد تمیز کردن عینک طبی، آفتابی و… نیز می تواند به شما کمک کند.

روی شیشه های عینک خود که اکنون مقداری خیس هستند یک قطره مایع ظرفشویی بریزید و شروع کنید به آرامی با انگشت های خود هر دو طرف شیشه و فریم عینک را بسابید.

زمانی که تشخیص دادید آلودگی ها و لکه های سطح عینک به کمک مایع ظرفشویی پاک شده اند عینک را به خوبی ابکشی کنید به صورتی که هیچ اثری از حالت لزج مایع ظرفشویی روی عینک باقی نماند.

 

پاک کننده شیشه عینک بهترین روش تمیز کردن شیشه عینک

امروزه مایع های اسپری مخصوصی برای تمیز کردن لنز و شیشه عینک وجود دارند که تخصصی بوده و به کمک آن ها می توانید شیشه عینک خود را تمیز کنید.

لایه محافظ برخی از لنزها و شیشه عینک ها ممکن است در مقابل دیگر شوینده ها آسیب پذیر باشند پس از عینک شما حساس است از این پاک کننده های مخصوص استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی