شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد دوشنبه 16بهمن 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد به علت برودت هوا برا دوشنبه 16بهمن 140 می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس مشهد دوشنبه 16بهمن 1402

به گزارش شمانیوز :به علت بارش برف ، برودت هوا و تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان خراسان رضوی در روز شنبه و یکشنبه احتمال دارد  تعطیلی مدارس در این استان برای روز دوشنبه 16بهمن 1402 تمدید شود.تاکنون خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد برای دوشنبه منتشر نشده است.در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی برای دوشنبه خواهیم پرداخت. در ادامه جزییات تعطیلی مدارس استان مشهد برای دوشنبه 16بهمن را میخوانید.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس خراسان رضوی

به علت بارش برف در مشهد و خراسان رضوی و تعطیلی برخی ازمدارس این  استان در روزهای قبل احتمال دارد برا وشنبه نیز تعطیلی رخ دهد.  تااین لحظه هیچ گونه خبری درباره تعطیلی مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی برای دوشنبه 16بهمن  منتشر نشده است و مدارس این استان دایر است.هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش  درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند. 

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

حکمی،کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی:

وضعیت جوی استان از صبح امروز پایدار شد که این شرایط موجب آغاز روند تدریجی افزایش دما در خراسان رضوی می‌شود.

این روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و میانگین دمای هوای استان را در روز جمعه هفته جاری نسبت به امروز تا ۹ درجه افزایش خواهد داد.

دمای کنونی هوای مشهد ۴ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، نوسانات دمایی این کلانشهر امروز بین منفی سه تا ۶ درجه خواهد بود.

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

مدارس مشهد فردا دوشنبه دایر است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی