شمانیوز
شما نیوز

سامان قدوس| تیم ملی ایران

تمجید باشگاه برنتفورد از سامان قدوس(عکس)

باشگاه برنتفورد از عملکرد سامان قدوس خود در جام ملت‌ها تمجید کرد.

تمجید باشگاه برنتفورد از سامان قدوس(عکس)

به گزارش شمانیوز، سامان قدوس متولد ۱۵ شهریور ۱۳۷۲ در سوئد، بازیکن فوتبال تیم ملی است. سامان قدوس از ۱۰ سالگی فوتبال را شروع کرد و کم کم در لیگ سوئد مرحله به مرحله بالا آمد و بعد از دو مسابقه در تیم ملی سوئد توانست مجوز بازی در تیم ملی ایران را بگیرد. سامان قدوس بازیکن تیم ملی ایران (به غیر از علیرضا بیرانوند) بود که در جام ملت‌های آسیا حضور ثابت در ترکیب اولیه در سه مسابقه مرحله گروهی و سه بازی دور حذفی داشت و برابر قطر هم تا ثانیه آخر در زمین بود ولی نتوانست صعود به فینال را تجربه کند تا حالا آماده بازگشت به انگلیس شود.

ستاره ایرانی برنتفورد که پس از دوران درخشان و تثبیت جایگاه ثابت خود در باشگاه انگلیسی و رقابت‌های لیگ جزیره به اردوی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اضافه شد، در نخستین دیدار مرحله گروهی برابر سوریه دو پاس گل داد و پس از آن هم جزو مهره‌های موثر بود که نتوانست به همراه تیمش به فینال برسد.

سامان قدوس که پاس‌ها و ارسال‌های خطرناکش بارها تیم ملی ایران را در موقعیت گلزنی قرار داد و دیروز هم برابر قطر دو سانتر خوب داشت، حالا با توجه به حذف از جام ملت‌های آسیا باید خیلی زود به انگلیس برود و به تمرینات برنتفورد اضافه شود و در بازی‌های رسمی به میدان برود.

باشگاه برنتفورد انگلیس نسبت به حذف تیم ملی ایران و حضور قدوس در جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داده و نوشته است:

«کار ایران در جام ملت‌های آسیا به پایان رسید.

سامان، تو برای کشورت افتخار آوردی.»

سامان قدوس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی