شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس| جزییات تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه 29 بهمن 1402

بر اساس وضعیت آب و هوای استان خراسان رضوی پیش بینی میشود مدارس استان خراسان رضوی برای فردا یک شنبه 29 بهمن 1402 تعطیل بشود.

تعطیلی مدارس| جزییات تعطیلی مدارس مشهد یکشنبه 29 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز : به علت ورود سامانه بارشی جدید و صحبت های کارشناسان هواشناسی ،درباره وضعیت جوی استان خراسان رضوی و مشهد احتمال تعطیلی مدارس این استان برای روز یکشنبه 29 بهمن 1402 وجود خواهد داشت. اگر تعطیلی مدارس این استان صورت بگیرد کلاس ها در بربستر برنامه شاد برگذار خواهد شد . در ادامه به جزییات مهمی درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی خواهیم پرداخت.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی استان خراسان رضوی

تا این لحظه هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس استان خراسان رضوی و مشهد برای روز یکشنبه 29 بهمن 1402 به علت برودت هوا منتشر نشده است و مدارس دایر هستند. هر لحظه که آموزش و پرورش اطلاعیه جدیدی درباره تعطیلی مدارس  این استان برای روز یکشنبه صادر کند ، این خبر به روز رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

 روند کاهشی دما تا پایان هفته برای مشهد

اثمری، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی #در_گفتگو_با_اخبارمشهد : 

سامانه ناپایدار جوی تا روز سه‌شنبه ادامه‌ خواهد داشت و شاهد افزایش ابرناکی و بارش‌های متناوب برف و باران در سایر نقاط استان خواهیم بود.

امشب کاهش قابل ملاحظه دما و ماندگار هوای سرد را تا پایان هفته شاهد خواهیم بود.

دمای مشهد امشب به صفر درجه خواهد رسید و در روزهای آتی روند کاهشی دما ادامه خواهد داشت.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌ رضوی گفت: سامانه بارشی در سطح استان تا روز سه‌شنبه ادامه دارد و بیشترین میزان بارش از فاصله زمانی امشب تا روز دوشنبه به ویژه در نیمه شرقی رخ خواهد داد.

 

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس 

 تعطیلی مدارس در شهرستان درگز

با توجه به برودت هوا ، یخ زدگی معابر و صرفه جویی در مصرف گاز در شهرستان درگز به اطلاع می رسانیم فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ « کلیه مدارس ابتدایی شهرستان درگز و مرکز سنجش نوآموزان »در‌ نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

شایسته بذکر است در صورت اعلام تعطیلی مدارس متوسطه اول و دوم مراتب به اطلاع خواهد رسید در غیر این صورت کلاس های آموزشی طبق روال عادی برگزار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    تعطیل کن فرده را

تبلیغات متنی