شمانیوز
شما نیوز

فرشید باقری | توافق فرشید باقری با استقلال | استقلال

نقشه خرید برای خرید این ستاره لیگ برتری | خرید جدید نکونام پشت در استقلال است

از قرار معلوم برای بازگشت یک هافبک قدیمی به استقلال سنگ بزرگی جلو پای این باشگاه افتاده است.

نقشه خرید برای خرید این ستاره لیگ برتری | خرید جدید نکونام پشت در استقلال است

به گزارش شمانیوز:وقتی نیم فصل اول به پایان رسید جواد نکونام سرمربی استقلال لیست تعدادی از بازیکنان مورد نظر خودش را در اختیار باشگاه استقلال گذاشت تا زمینه برای تقویت استقلال در دور برگشت رقابت‌ها و البته پیکارهای جام حذفی فراهم شود. در این میان برخی نفرات مانند رافائل سیلوا و جلال الدین ماشاریپوف جذب شدند ولی داستان بازیکنان ایرانی برای استقلال به قوت خودش باقی است چون همه آنها جزو بازیکنان موثر تیم‌های خودشان هستند و ناگفته پیداست که استقلالی کردن چنین بازیکنانی اصلاً کار آسانی تلقی نمی‌شود چون سایر باشگاه‌ها یا زیر بار صدور رضایتنامه نمی‌روند یا اینکه شرایط ویژه‌ای را تعیین می‌کنند.

این دقیقاً همان داستانی است که حالا برای فرشید باقری نیز به وجود آمده و به نظر می‌رسد شانس حضورش در جمع آبی‌پوشان و بازگشت مجدد به استقلال برایش به مراتب کمتر از هفته گذشته شده است.

آخرین پیشنهاد

از قرار معلوم مس رفسنجان قبلا گفته بود حاضر است در صورت موافقت باشگاه استقلال بر روی طرح معاوضه فرشید باقری با زبیر نیک نفس تمرکز کند و پای میز مذاکره بیاید. ناگفته پیداست که فرشید باقری خیلی دوست داشته باشد چنین اتفاقی رخ بدهد چون بازی کردن در استقلال و پرسپولیس حداقل به لحاظ رسانه‌ای شرایطی کاملاً منحصر به فرد برای هر فوتبالیستی ایجاد می‌کند ولی نکته اینجاست که علاوه بر دو باشگاه استقلال و مس رفسنجان، بازیکن استقلال هم باید با این قضیه موافقت کند.

مخالفت نیک نفس

هرچند هنوز مهلت نقل و انتقالات زمستانی به پایان نرسیده و هر لحظه می‌توان انتظار وقوع یک اتفاق جدید را داشت ولی از قرار معلوم تا صبح یکشنبه ششم اسفند زبیر نیک نفس با این پیشنهاد موافقت نکرده بود و راضی نشده بود که در نیم فصل دوم راهی مس رفسنجان شود به همین خاطر و بر اساس قانون سازمان لیگ که با صراحت می‌گوید رضایت صریح و کتبی هر دو بازیکن برای معاوضه لازم است و باید ثبت شود، عملاً تا وقتی زبیر نیک نفس حاضر به انجام چنین کاری نشود نه تنها با فرشید باقری بلکه با هیچ بازیکن دیگری نمی‌توان او را معاوضه کرد. البته نیک نفس به خوبی متوجه این مسئله شده که در پازل تاکتیکی جواد نکونام نقش چندانی ندارد و به همین خاطر اگر در استقلال بماند، بسیار بعید است که در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی برسد شاید همین مسئله او را ترغیب کند که فوتبالش را در تیم دیگری ادامه بدهد.

جدایی خبرساز

فرشید باقری دهه گذشته شمسی بازیکن استقلال بود و زیر نظر نفراتی همچون: علیرضا منصوریان، استراماچونی، فرهاد مجیدی، مجید نامجو مطلق، شفر، محمود فکری و.... فوتبال بازی کرد اما در دوره سرمربیگری فکری حاشیه‌های فراوانی میان او و باشگاه استقلال به وجود آمد و در نهایت این بازیکن ترجیح داد از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied