شمانیوز
شما نیوز

با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران:

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه در کیش آغاز به کار کرد

یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2019 ) عصر دیروز (دوشنبه 27 آبان ماه) با حضور شرکت مس به‌عنوان یکی از پنج شرکت برتر بورس در جزیره کیش افتتاح شد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه در کیش آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: این نمایشگاه با هدف رونق تولید و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در کشور به‌ویژه در صنایع معدنی برگزار شده است و بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند. همچنین، در این نمایشگاه هیئت‌های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از  15 کشور جهان، 40 مشارکت‌کننده بین‌المللی از 25 کشور و 260 مشارکت‌کننده داخلی در این رویداد حضور دارند.

مشارکت‌کنندگان اصلی نمایشگاه، نهادهای حاکمیتی و مهم همانند سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه، سازمان بورس و اوراق بهادار بانک‌ها و بیمه‌ها هستند و مشارکت پررنگ بخش خصوصی نیز ازجمله اهداف این رویداد است.

گفتنی است، شرکت ملی صنایع مس ایران یکی از پنج شرکت برتر بورسی ایران با سرمایه 7800 میلیارد تومانی است و بر اساس برنامه ششم توسعه افزایش چشمگیر ظرفیت تولید کاتد و کنسانتره را در دستور کار دارد و برای تحقق این هدف بیش از 19 طرح مهم توسعه‌ای را تعریف کرده است. به گفته دکتر اردشیر سعدمحمدی شرکت مس برای تأمین مالی طرح‌ها علاوه بر افزایش سرمایه شرکت مس از تمامی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در طرح‌های تولید کنسانتره استقبال می‌کند.

این2

این3

 

این4

این5

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied