شمانیوز
شما نیوز

جزئیات دقیق تغییر ساعت کاری ادارات در پاییز 98

همزمان با اعلام پلیس راهور تهران مبنی بر احتمال افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی، استاندار تهران از ابلاغ شناورسازی ساعت کاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از سوی معاون اول رئیس جمهور طی ساعات آینده خبر داد.

جزئیات دقیق تغییر ساعت کاری ادارات در پاییز 98
به گزارش شمانیوز به نقل از برترین‌ها: همزمان با اعلام پلیس راهور تهران مبنی بر احتمال افزایش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی، استاندار تهران از ابلاغ شناورسازی ساعت کاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از سوی معاون اول رئیس جمهور طی ساعات آینده خبر داد.
 

ساعت کاری تغییر نمی‌کند، ترافیک بیشتر می‌شود

 

افزایش ۳۰درصدی ترافیک با آغاز سال تحصیلی

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امسال نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در تهران با آغاز سال تحصیلی به مدرسه می‌روند و پیش بینی می‌شود ترافیک در تهران نسبت به تابستان افزایش ۳۰ درصدی داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و ... گفت: امیدواریم با همکاری همه این نهادها در روز نخست مهر حضوری پررنگ و موثر را در حوزه‌های ترافیک، امنیت، بهداشت و ... خدماتی مناسب و شایسته به دانش آموزان ارائه کنیم.

 

امکان حضور کارمندان در ادارات تا ساعت 9 صبح

استاندار تهران از ابلاغ شناورسازی ساعت کاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از سوی معاون اول رئیس جمهور طی ساعات آینده خبر داد.

 انوشیروان محسنی بندپی، با اشاره به تصمیم دولت برای شناورسازی ساعت کاری همزمان با آغاز مهر ماه، گفت: طی یک دو ساعت آینده معاون اول رئیس جمهور این دستور را ابلاغ می‌کند.

وی گفت: شناور سازی ساعت کاری به آن معناست که کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی این اختیار را دارند که تا ساعت 9 صبح هر زمانی که خواستند در محل کار حاضر شوند.

به گفته وی بر این اساس تاخیر کارمندان برای حضور در محل کار برای آنها به عنوان تاخیر محاسبه نمی‌شود و ما به التفاوت ساعت حضور آنها در محل کار به شکل مرخصی ساعتی محاسبه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied