شمانیوز
شما نیوز

جزئیات حادثه قطار تهران _ زاهدان + فیلم و عکس

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل در منطقه «شورو»، ۵ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شدند.

جزئیات حادثه قطار تهران _ زاهدان + فیلم و عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از  مهر: عبدالرحمن شهنوازی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه امروز بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل متاسفانه ۵ نفر کشته و ۳۵ نفر زخمی شدند.
 

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۴۰ نفر از مسافران قطار مجروح شدند، افزود: نیروهای امدادی بلافاصله پس از وقوع این حادثه به منطقه اعزام شدند.

 

شهنوازی تصریح کرد: مجروحان این حادثه در حال مداوا و انتقال به مراکز درمانی زاهدان هستند.

 

مدیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان از افزایش مصدومان حادثه به ۳۵ تن و کشته شدن ۳ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در استان زاهدان خبر داد.

 عبدالرحمن شهنوازی، مدیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان از افزایش مصدومان حادثه خروج قطار «زاهدان - تهران» از ریل  به 3 کشته و 35 زخمی خبر داد.

 

شهنوازی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱ دستگاه آمبولانس از سازمان اورژانس و نیروهای هلال احمر به همراه ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

 

تکمیلی/ افزایش کشته‌های حادثه قطار زاهدان - تهران به 5 نفر

عبدالرحمن شهنوازی اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه امروز بر اثر خارج شدن قطار «زاهدان - تهران» از ریل متاسفانه ۵ نفر کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۴۰ نفر از مسافران قطار مجروح شدند، افزود: نیروهای امدادی بلافاصله پس از وقوع این حادثه به منطقه اعزام شدند.

 

اعزام اتوبوس جهت انتقال حادثه‌دیدگان قطار زاهدان

 ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی خروج قطار «زاهدان - تهران» از ریل در منطقه «شورو»، نیروهای اکیپ راهداری «توحید» زاهدان به همراه چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری از جمله لودر و جرثقیل، به محل حادثه اعزام شدند.

ایوب کرد ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثهافزود: همزمان با هماهنگی به عمل آمده توسط این اداره کل، بیش از ۱۰ دستگاه اتوبوس نیز جهت انتقال مسافرین به زاهدان، به محل حادثه اعزام شدند.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied