شمانیوز
شما نیوز

تجاوز راننده اسنپ قلابی به معلم باردار در خودرو + جزئیات

مرد شیشه‌ای 30 ساله به نام امید که دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت ماشین است.

تجاوز راننده اسنپ قلابی به معلم باردار در خودرو + جزئیات

سایت ساعت 24 در تیر 96 نوشت: مرد شیشه‌ای 30 ساله به نام امید که دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت ماشین است ؛ از اوایل دی سال گذشته تا آخرین روزهای اردیبهشت امسال با خودرو های‌ پراید، پژو و سمند دزدی، زنان و دختران را در قلهک و دیگر محله‌های تهران به عنوان مسافر سوار کرده و بعد از آزار و اذیت، پول، طلا و گوشی تلفن همراه آن ها را سرقت میکرد. او حتی دختری را تا مقابل خانه‌اش در شمال تهران تعقیب کرد.

 

اخبار جنجالی:

فیلم لورفته از لخت شدن مجدد گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش + فیلم و بیوگرافی

 

سپس وی را در مقابل چشمان خواهرش از پارکینگ خانه‌شان ربود و در دام شیطانی‌اش گرفتار کرد. متهم در جریان آخرین نقشه آدمربایی‌اش ناکام ماند و هنگام فرار هدف شلیک پلیس قرار گرفت و زخمی شد. متهم درباره انگیزه‌اش از این جرایم گفته بود چون زمانی که در زندان بوده دختر مورد علاقه‌اش با فردی دوست شده و به او خیانت کرده به قصد انتقام از زنان به این جرایم دست زده است.

 

ماجرای تجاوز جنسی به معلم زن در خودرو + خلوت کثیف زن باردار با پسر 15 ساله

 

اخبار جنجالی:

ماجرای جنحالی و لورفته از سردار آزمون و دختر مدل ایرانی در استخر شخصی + تصاویر

 

پرونده آزار معلم زن توسط راننده

با دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی بود که خانم معلمی که در دام او گرفتار شده بود با حضوردر پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرد. وی به افسر تحقیق گفت: روز حادثه از اسنپ درخواست خودرو کردم‌. دقایقی نگذشته بود که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد.

 

به راننده گفتم از اسنپ هستی که تایید کرد و من سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم. چاقویی را سمتم گرفت و مرا به محله‌ای خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت قرارداد و با سرقت پول و اموالم مرا رها کرد. از آن روز کابوس می‌بینم و از رفتن به خیابان و سوار شدن به ماشین وحشت دارم.

 

متهم زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی جدید قرار گرفت، گفته‌های وی را تائید کرد‌. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اعدام