شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

هزینه های طراحی سایت چیست؟

طراحی یک وب سایت اینترنتی برای کسب و کار ها، اشخاص حقیقی و حقوقی امروزه یک لازمه کلیدی است. اگر شما هم صاحب تجارت و یا فروشگاهی هستید که می خواهید فروش آن را چند برابر کنید، مشغول ارائه خدمات خاص هستید و یا این که صرفا می خواهید اطلاع رسانی کنید، بهتر است هم اینک به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید.

هزینه های طراحی سایت چیست؟

طراحی یک وب سایت اینترنتی برای کسب و کار ها، اشخاص حقیقی و حقوقی امروزه یک لازمه کلیدی است. اگر شما هم صاحب تجارت و یا فروشگاهی هستید که می خواهید فروش آن را چند برابر کنید، مشغول ارائه خدمات خاص هستید و یا این که صرفا می خواهید اطلاع رسانی کنید، بهتر است هم اینک به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید.

Capture

 

راه اندازی یک سایت البته هزینه هایی نیز در بر خواهد داشت، بخش اصلی این هزینه مربوط به کدنویسی و طرحی گرافیک سایت ها است، در ادامه سئو و بهینه سازی نیز می تواند برای شما هزینه داشته باشد، البته که مهم است سئوی سایت شما توسط شرکت های معتبر انجام شود تا از عواقب آن در امان باشید.

هاست و فضایی که سایت را روی آن ایجاد می کنید قیمت زیادی ندارد، اما اگر ترافیک سایت شما بالا باشد بهتر است که از همان ابتدا هاستی مناسب را انتخاب کرده و سایت خود را روی سرور های با کیفیت آپلود کنید.

دامنه نیز هزینه بعدی است، در واقع دامنه نام سایت شما و چیزی است که مردم در آدرس بار وارد می کنند.

 

b7fc2497-a50e-4b05-bc73-8230acd77387

 

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی یک سایت باید هم در بخش اچ تی ام ال و سی اس اس و ظاهر سایت به خوبی انجام شود، هم ارتباط با سرور که برنامه نویسی است و توسط پی اچ پی و ای اس پی (عموما) انجام می شود نیز باید به خوبی و بر اساس الگوریتم های خاص ساخته شود.

در این صورت باید گفت که سایت های اینترنتی همواره در رقابت با یکدیگر هستند و تنها موردی موفق می شود که بتواند به خوبی از این سد ها گذر کند، سایت ها باید در عرض سه ثانیه لود شوند، زمان بارگذاری سایت بسیار مهم است، هشتاد درصد کاربران به دلیل این که سایت شما زود لود نمی شود از آن خارج می شوند.

در کنار آن بسیاری از مردم نیز ترجیح می دهند تنها صفحه اول گوگل را مطالعه کنند و قرار نیست به صفحه دیگری بروند.

البته که ساختار طراحی سایت ها با یکدیگر متفاوت است، مثلا سایت های فروشگاهی، خبری، دانلود، سرگرمی و... به طور کلی ساختار کاملا متفاوتی خواهند داشت.

اگر قصد دارید سایتی را راه اندازی کنید، احتمالا نخستین چیزی که ذهنتان را درگیر می کند هزینه ها و قیمت است.

در این صورت بهتر است سری به اینترنت بزنید تا با قیمت های گاها عجیب و غریب و غیرمنطقی روبرو شوید.

 

سئو سایت چیست و چه فوایدی دارد؟

در واقع وقتی سایت را راه اندازی می کنید خبری از بازدید کننده نیست، حتی اگر هزار سال هم منتظر باشید احتمالا خبری از ورودی گوگل و... نیست، مگر این که در کنار تولید محتوای بهینه به دنبال سئو هم باشید.

سئوی سایت در واقع باعث می شود که در بین جستجو های گوگل مردم دیده شوید، گوگل نیز سایت شما را روز به روز در این چرخه محبوب و محبوب تر می کند و رشد سایت شما چند برابر می شود.

البته که نیازمند انجام برخی مراحل و کار ها خواهد بود و در صورتی که ربات های گوگل شما را جریمه کنند با مشکلات بزرگی روبرو می شوید، برای جلوگیری از این کار حتما باید با اصول خاص از الگوریتم های گوگل بگذرید.

 

e7a64037-a7b6-48d0-88b5-00fad4792c11

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر افزایش بازدید سایت

خرید رپورتاژ آگهی دائمی مانند یک تیتر تبلیغاتی سایت شما را با انفجار در گوگل روبرو می کند.

بخش مهمی از سئوی وب سایت شما می گوید که نیاز به بک لینک سازی کاملا طبیعی دارید، چون گوگل تبلیغات اسپم سایت شما را تشخیص داده و با آن مقابله می کند، در واقع رپورتاژ آگهی متنی است در مورد وب سایت شما همراه با چند لینک به صفحاتی خاص از سایت شما با کلمات کلیدی در بخش تشکیل این لینک.

برای عبور از قعر نشینی در گوگل شما باید رپورتاژ آگهی روی وب سایت های معتبر خریداری کرده و متن خوبی را نیز برای آن تهیه کنید.

این متن نیز مطابق اصول سئو نوشته شده و سپس به صورت یک پست در سایت هایی که از نظر گوگل اسپم و تبلیغاتی نیستند منتشر شود. در واقع سئوی برون صفحه ای به طور کلی ایجاد روش هایی برای اعتبار دهی به سایت است که از نظر گوگل مناسب ترین ایده ها تبلیغات مستقیم از طریق لینک خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied