شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 8 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/8

فال روزانه دوشنبه 8 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/8

فال روزانه دوشنبه 8 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/8

فال روزانه دوشنبه 8 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/8

 

 

 

 

 

 

فال روز تولد ( امروز دوشنبه 1398/7/8)

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 8 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

 

شما شخصی باهوش و حواس جمع، پر انرژی، اجتماعی و در نزد مردم محترم هستید. با این حال گاهی می توانید تبدیل به شخصی لجباز، ترسو و بی احتیاط شوید. امسال شما منافع اقتصادی زیادی را به دست خواهید آورد، اما این پیشرفت اقتصادی به این شرط فراهم خواهد شد که از فرصت هایی که برایتان فراهم می شوند حداکثر استفاده را ببرید. شخصیت منحصر به فرد و رفتار اجتماعی شما شما را نزد همه محبوب خواهد کرد و همین باعث می شود که کمک های زیادی را از جانب آنها به دست بیاورید. زندگی شخصی و خانوادگی شما با آرامش و صمیمیت همراه خواهد بود و اعضای خانواده تمام عشق و حمایت خود را در اختیار شما قرار خواهند داد. همسر و فرزندانتان هر کاری که بتوانند برای شما انجام خواهند داد، اما شما هم در مقابل مجبور خواهید بود به نیازها و انتظارات هر از گاهی بی اندازه ی آنها توجه و رسیدگی کنید. مجردها در فصل آخر سال می توانند شریک راه خود را پیدا کنند، آنهایی هم که پیش از این عاشق شده اند به احتمال زیاد برای ازدواج تصمیم گیری و برنامه ریزی خواهند کرد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین فروردین 

 

امروز خرید برای خانه یکی از برنامه های اصلی روزتان خواهد بود. حس زیبایی شناسی شما در اوج خود قرار دارد و اگر به خرید بروید به احتمال زیاد انتخاب های خیلی خوبی خواهید داشت. شاید چیزهایی که انتخاب می کنید خاص و متفاوت باشند، اما قطعا برای حسن سلیقه تان مورد تحسین دیگران قرار خواهید کرد. مهمان هایی ناخوانده اما عزیز به دیدن شما خواهند آمد و مکالمات بسیار لذت بخشی با آنها خواهید داشت. شاید حتی به یکباره تصمیم بگیرید که گروهی دیگر را هم به خانه تان دعوت کرده و این دور همی را بزرگتر کنید. داشتن برداشت اشتباه از آنچه عشقتان از شما انتظار دارد می تواند باعث ایجاد ناراحتی شود؛ بادقت بیشتری به حرف های او گوش کنید.

 

 

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

 

 

تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزاننه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین اردیبشهتفال روزانه

 

امروز با یکی از دوستان صمیمی و یا عشقتان مکالماتی غیر منتظره خواهید داشت که برایتان لذت بخش خواهند بود. شاید با هم در مورد یک سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید و یا ناگهان به این نتیجه برسید که می خواهید هر چه زودتر ازدواج کنید. امروز روابط شما با دیگران به طور کلی خیلی خوب پیش خواهند رفت و روابط دوستی تان نزدیکتر و رابطه عاشقانه تان صمیمی تر خواهد شد. بد نیست برای امشب یک دور همی با دوستان و اعضای خانواده برگزار کنید. زیاد برای تهیه ی غذایی و پذیرایی به خودتان زحمت ندهید، آنها نزدیک ترین دوستانتان هستند و از دستتان ناراحت نخواهند شد، شما که نمی خواهید فردا هفته ی جدیدتان را با خستگی آغاز کنید؟!

 

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

 

 

تعبیر:رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین خرداد 

 

شما دوست دارید در خانه ای زندگی کنید که اشیای لوکس و تجملاتی دور و برتان را گرفته باشند و در ذهن خود تصویری واضح و مشخص از خانه ی راحتی که می خواهید برای خودتان و عزیزانتان بسازید در سر دارید. شما در صفحه ها و سایت ها و مجلات مختلف به دنبال پیدا کردن دکوراسیون ایده آل خود هستید و شاید حتی به فکر استخدام یک نفر برای انجام کارهای دکوراسیون منزل خود بیفتید. البته به احتمال زیاد بیشتر این رویاهایی که در سر دارید غیر ممکن باشند، اما این وضعیت موقتی است و خیلی زود بودجه ی لازم برای این کار را فراهم خواهید کرد. همین که رویایی در سر داشته باشید انگیزه و قدرت لازم برای به دست آوردن آن را نیز خواهید یافت.

 

 

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

 

 

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین تیر

امروز انواع مختلف کارها و آثار هنری شما را به خود جذب می کنند و شاید حتی به این فکر بیفتید که برای یادگیری این هنرها در کلاسی ثبت نام کنید. اگر اینقدر مصمم هستید امروز قطعا روز خوبی برای این کار خواهد بود. امروز یک فانتری رمانتیک ذهن شما را به خود مشغول کرده است و نمی توانید این تصویر رویایی را از ذهن خود خارج کنید. بر خلاف انتظارتان، با در میان گذاشتن این تصویر رویایی با شخصی که دوست دارید با واکنش منفی او روبرو خواهید شد. فراموش نکنید که به قول شکسپیر انتظار داشتن از طرف مقابل ریشه ی اصلی شکستن قلب ها است. رویا و آرزو داشتن خیلی هم خوب است، اما به شرطی که شما را از دنیای واقعیت ها دور نکند.

 

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

 

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین مرداد 

یکی از دوستان قدیمی که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده اید امروز به دیدن شما خواهد آمد. این دیدار شما را غافلگیر خواهد کرد، اما قطعا از دیدن این شخص خوشحال خواهید شد. امروز فضای خانه تان شلوغ و پرهیاهو خواهد بود، اما این شلوغی همراه با خوش گذرانی و خوشحالی خواهد بود. امروز اگر به بازار بروید ممکن است چیز بسیار زیبایی پیدا کنید که تصمیم می گیرید به هر قیمتی که شده است آن را خریداری کنید. هزینه کردن برای کارهای اصیل هنری کاری کاملا درست و منطقی و در واقع نوعی سرمایه گذاری است، اما به شرطی که از لحاظ مالی شما را در مضیقه قرار ندهد. همیشه و در هر شرایطی پایتان را به اندازه ی گلیمتان دراز کنید.

 

 

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

 

 

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین شهریور

 

امروز یکی از دوستانتان به طور غیر منتظره ای شما را به یک مهمانی یا دور همی دعوت خواهد کرد که شاید مجبور باشید برای حضور در آن مسیری نسبتا طولانی را طی کنید. با این حال حضور در این جمع برایتان بسیار خوشایند خواهد بود و از مکالماتی که با دوستان خود و حاضران در این مهمانی دارید لذت خواهید برد. ممکن است این صحبت ها حتی آثاری جدی و پایدار روی طرز فکر شما بگذارند. امروز به خاطر انتظارات غیر واقع گرایانه ی خود در رابطه ی عاطفی تان به مشکل بر خواهید خورد. شاید این انتظارات خیلی هم غیر ممکن نباشند، اما شما سعی دارید خواسته های خودتان را به طرف مقابلتان تحمیل کنید و این اصلا خوب نیست!

 

 

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

 

 

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین مهر

 

امروز در حالی که دارید در وب سایت ها و صفحه های مختلف اینترنتی می گردید به فرصت های شغلی جدیدی بر خواهید خورد که با اهداف جاه طلبانه ی شما هماهنگ هستند، شاید حتی به فرصت هایی برای پیشرفت بربخورید که پیش از این هرگز به آنها فکر نکرده بودید. شاید فکر کردن به این فرصت ها شما را کمی نگران کند، اما قطعا برایتان هیجان انگیز خواهد بود. شما قطعا در این مورد از روی عجله تصمیم گیری نخواهید کرد، اما به احتمال زیاد این موقعیت ها برای شما قدرت و ثروت به همراه خواهند داشت. امروز چه قصد داشته باشید به رابطه ی عاطفی خود جان تازه ای ببخشید و چه تنها باشید و قصد شروع رابطه ی تازه ای را داشته باشید بخت با شما یار خواهد بود.

 

 

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد

 

 

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین ابان

 

امروز حرف ها و کارهای شما با هم هماهنگ نیستند و این کار شما باعث می شود دیگران نسبت به شما دچار شک و تردید شوند، این نکته را به یاد داشته باشید که دیگران همیشه ما را همان طوری می بینند که خودشان می خواهند، نه آن طوری که واقعا هستید. امروز شاید با یکی از دوستان و یا همراه با عشقتان برای سفر به مقصدی دوردست برنامه ریزی کنید، حتی اگر این برنامه ها فقط در حد رویاپردازی باشند هم شما را بسیار هیجان انگیز کرده و احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین شما و طرف مقابل تان به وجود خواهند آورد. خوشبختانه امروز روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت و مکالمات طولانی و دلپذیری با هم خواهید داشت.

 

 

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

 

 

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین اذر

دیداری غیر منتظره با دوستی که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده اید خاطرات قدیمی را در وجود شما زنده خواهد کرد. شاید این خاطرات قدیمی احساسات آشفته ای در شما برانگیزند، سعی نکنید احساسات تلخ گذشته را برای بار دیگر در وجود خود زنده کنید و در برابر این وسوسه بایستید. سعی کنید فقط از دیدن دوست قدیمی تان لذت ببرید و با هم خوش باشید. شما در فکر پیدا کردن راهی برای رسیدن به موفقیت حرفه ای باشید، اما در حال نقشه کشی برای رسیدن به اهداف خود باید این نکته را در نظر داشته باشید که پایه و اساس این نقشه را محکم و استوار بچینید. مشخص کردن اولویت هایتان و داشتن ذهنی باز به شما در این راه کمک خواهد کرد.

 

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

 

 

تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین دی

 

شاید امروز بتوانید تمام مسیرتان تا رسیدن به موفقیت را در ذهن خود مجسم کنید، اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که رویاپردازی کافی نیست و باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرید تا به سر منزل مقصود برسید. فقط فراموش نکنید که در این راه خودتان را در هر شرایطی محق ندانید و انعطاف پذیری داشته باشید. به شرایط نگاه بی طرفانه ای داشته باشید و واقعیت ها را همان طور که هستند بپذیرید. امروز ممکن است تنها با یک نگاه عاشق شوید. فرقی ندارد که برای بار اول این شخص را ببینید و یا او یکی از دوستان قدیمی تان باشد که تا پیش از این هیچ احساسی نسبت به او نداشته اید و یکباره از نظرتان جذابیت فوق العاده ای پیدا کرده است.

 

 

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

 

 

تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین بهمن 

 

امروز وقتی به اهداف و فعالیت های حرفه ای خود فکر می کنید ناگهان ایده های عجیب و هیجان انگیزی به سرتان می زنند و راه حلی که برای مدت ها در جستجوی آن بوده اید بالاخره خودش به سراغتان خواهد آمد. شاید هم یک شریک کاری برایتان پیدا شود که خیلی نسبت به کاری که شما انجام می دهید علاقه و هیجان از خود نشان می دهد. در هر صورت فرصت پیشرفت و رشد برای شما فراهم شده است و می توانید خوشحال باشید. امروز شاید در جمعی قرار بگیرید که برخی از حاضران را تا به حال ندیده اید. به احتمال زیاد یکی از این غریبه ها سر صحبت را با شما باز خواهد کرد و خیلی زود به این نتیجه خواهید رسید که دوست های خوبی برای هم خواهید بود.

 

 

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

 

 

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/8 مخصوص متولدین اسفند

امروز شما خودتان هم دقیقا نمی دانید که از رابطه ی عاطفی خود چه می خواهید، اما خوشبختانه آهایی که به شما نزدیک هستند با دیدن این بلاتکلیفی شما از میدان به در نخواهند شد و می توانند این وضعیت شما را درک کنند. در هر شرایطی به احساسات خود اهمیت بدهید، اما در عین حال به احساسات دیگران هم احترام بگذارید امروز میل به سفر کردن در وجود شما زنده شده است و دلتان می خواهد به یک سفر طولانی مدت بروید، اما متأسفانه در حال حاضر امکان رفتن به مسافرت برایتان وجود ندارد و باید برای مدتی دست نگه دارید تا بتوانید این ایده ی خود را عملی کنید، فعلا کارهای مهم تری برای انجام دادن دارید.

 

 

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

 

 

تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied