شمانیوز
شما نیوز

تجاوز وحشتناک و فجیع به 10 زن توسط مرد مسافر کش + جزئیات

دو متهم زنان جوان را به عنوان مسافر سوار ماشین می‌کردند و در اطراف کرج آنها را مورد آزار جنسی قرار می‌دادند و اموال‌شان را سرقت می‌کردند.

تجاوز وحشتناک و فجیع به 10 زن توسط مرد مسافر کش + جزئیات

ایلنا نوشت : اولین شکایت توسط دختری جوان به ماموران داده و وی مدعی شد وقتی به عنوان مسافر او را سوار ماشین کردند در بیابانی روی صندلی عقب ماشین مورد آزار قرار دادند.

 

این دختر گفت: وقتی متوجه شدم مسیری که می‌روند اشتباه است و آنها نیت بدی دارند سعی کردم از ماشین بیرون بپرم اما درها قفل بود و نمی‌شد آن را باز کرد. آنها من را به بیابانی بردند و خواستند به من تجاوز کنند اما مقاومت کردم. آنها دو نفر بودند و نمی‌توانستم کاری بکنم با این حال تا جایی که می‌توانستم مقاومت کردم. من را کتک زدند و زخمی‌ام کردند بعد مورد تجاوز قرار دادند. هرچه پول و طلا هم داشتم گرفتند و رفتند.

 

مدتی بعد شکایت دیگری به ماموران ارایه شد. در این شکایت هم زنی جوان ادعا کرده ‌بود در همان مسیری که شاکی قبلی گفته ‌بود ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته‌است. این زن گفت: خیلی دست و پا می‌زدم و سعی می‌کردم جلوی تجاوز دو مرد را بگیرم. آنها برای اینکه مقاومت من را بشکنند به من مواد تزریق کردند بی‌حال شدم و آنها مرا مورد آزار قرار دادند و اموالم را هم سرقت کردند.

 

در حالی‌که تعداد شاکیان رو به ‌افزایش بود ماموران متوجه شدند متهمان به صورت باندی و با برنامه‌ریزی قبلی این جرایم را انجام می‌دهند و فقط اموالی را می‌دزدند که قابل ردیابی نیست.

 

در مدت سه سال تعداد شاکیان دو مرد ناشناس به ۱۰ زن افزایش یافت، بنابراین گشت‌های پلیس در مسیری که احتمال می‌رفت دو مرد متجاوز مرتکب جرم شوند فعال شد تا اینکه ماموران به پرایدی که با مشخصات خودرو متهمان شباهت داشت، مشکوک شدند. وقتی ماموران به این ماشین نزدیک شدند متهمان آن را رها کردند و پا به فرار گذاشتند. اتومبیل به پارکینگ پلیس انتقال یافت و تحقیقات آغاز شد. ماموران متوجه شدند شماره‌ پلاک ماشین مربوط به مردی به‌نام ش است که در اطراف کرج زندگی می‌کند. وقتی ماموران به خانه این فرد رفتند متوجه شدند او همان متهمی است که دنبالش می‌گردند. خانواده‌ این مرد گفتند چند روزی است از ش خبر ندارند و نمی‌دانند کجاست.

 

بررسی‌های پلیسی ادامه یافت و ماموران بعد از مدتی توانستند ش را در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت کنند. او که در ابتدا مقاومت می‌کرد بعد از چندین جلسه بازجویی بالاخره لب به اعتراف گشود و گفت: من با همدستی یکی از دوستانم به‌نام خ زنان را می‌دزدیدم و مورد آزار قرار می‌دادیم و بعضی از آنها را که مقاومت می‌کردند با مواد بی‌حال‌شان می‌کردیم.

 

پس از دستگیری دو متهم هر ۱۰ زن بار دیگر شکایت خود را مطرح کردند. یکی از این دختران جوان که دچار بیماری شدید روحی هم شده‌است گفت: هرچه التماس کردم با من کاری نداشته‌باشید و هرچه بخواهید به شما می‌دهم می‌خندیدند و توجهی نمی‌کردند. هدف آنها سرقت نبود بلکه می‌خواستند تجاوز کنند. چون من لاغراندام هستم و زور زیادی نداشتم دست و پایم را بستند و کتکم زدند و بعد مورد تجاوز قرار دادند.

 

پرونده در ادامه تحقیقات به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد و کیفرخواستی از سوی دادستان علیه آنها درخصوص اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار نیز صادر شد. شعبه ۷۹ دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمد کشکولی در دو مرحله تشکیل جلسه داد. در مرحله اول متهمان درخصوص اتهام تجاوز به عنف به ۱۰ زن مورد بازجویی قرار گرفتند. آنها که در مراحل اولیه به تجاوز به زنان اقرار کرده‌بودند این بار اعترافات خود را پس گرفتند و مدعی شدند حرف‌های شاکیان فقط یک ادعاست و آنها فقط سرقت کردند و هیچ تجاوزی انجام ندادند.

 

قبل از تشکیل جلسه متهمان به دلیل تجاوز به عنف، دو مرد جوان با توجه به کیفرخواست صادر شده درخصوص اتهام آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار و ضرب‌وجرح شاکیان در شعبه‌ای دیگر محاکمه شدند. آنها اتهام آدم‌ربایی را قبول نکردند و مدعی شدند فقط دست به سرقت زده‌اند. با این حال از سوی قضات مجرم شناخته و هر کدام به ۲۵ سال حبس، رد مال و پرداخت دیه به شاکیانی که به آنها آسیب وارد کرده‌بودند، محکوم شدند.

 

به گزارش شرق، روز گذشته خ و ش به اتهام تجاوز به عنف مورد محاکمه قرار گرفتند اما از آنجایی که برخی شاکیان از جمله دختر جوانی که دچار بیماری روانی شده‌است در دادگاه حضور نداشتند ادامه رسیدگی به پرونده به بعد موکول شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بلاسی سراب

    اعدام

  • یک خانم مسلمان

    حبس کافی نیست قصاص و اعدام برای این کثافتها