شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/10

فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/10

فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/10

فال روزانه چهارشنبه 10 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/10

 

 

فال روز تولد ( امروز چهارشنبه 1398/7/10)

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 10 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی عمل گرا، احساساتی، صادق، سخاوتمند و دارای قدرت تخیل بسیار قوی هستید. شما ذهنی فوق العاده قوی دارید و قدرت درک بالایی هم دارید و معتقد هستید که هیچ وقت برای یاد گرفتن دیر نیست، تنها چیزی که گاهی باعث می شود نتیجه ی مورد نظرتان را نگیرید تنبلی، ترس و بی خیالی های گاه و بیگاه شما هستند. برخی از اتفاقاتی که شما هیچ کنترلی روی آنها ندارید تغییراتی را در زندگی حرفه ایتان به وجود خواهند آورد. این موضوع اصلا برایتان آسان نخواهد بود و شاید خیلی چیزها آن طوری که شما می خواسته اید پیش نروند، اما حمایتی که از جانب خانواده و دوستان دریافت خواهید کرد به شما انگیزه و انرژی فوق العاده ای خواهند داد تا اوضاع را به روال قبلی آن برگردانده و حتی بهتر از آن، پیشرفت هم بکنید. خرید و فروش املاک، سرمایه گذاری و شاید ارثی که به شما می رسد وضع اقتصادیتان را بهتر خواهند کرد. ار هنوز تنها هستید احتمال این که امسال شریک زندگی خود را پیدا کنید بسیار قوی خواهد بود. در نیمه ی دوم سال از لحاظ روانی و معنوی وضعیتتان بهبود خواهد یافت و به آرامش خواهید رسید. آبان، بهمن، فروردین و مرداد مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین فروردین

اگر باید یک کار تحقیقاتی انجام دهید امروز روز خیلی خوبی برای شروع این کار خواهد بود. قدرت تمرکز شما خیلی قویتر از همیشه است و این که ورای آنچه در ظاهر به نظر می رسد چه چیزی نهفته است برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر نسبت به کارها و انگیزه ی یک نفر دیگر تردید دارید امروز روز خوبی برای صحبت کردن در مورد این موضوع با این شخص خواهد بود. خلاقیتی که شما امروز در محل کارتان از خودتان نشان می دهید باعث می شود که عملکردی بهتر از همه داشته باشید. شاید در ابتدای کار زیاد مورد تأیید بقیه قرار نگیرید، اما با دیدن نتیجه ی کارتان همه خواهند پذیرفت که حق با شما بوده است.

 

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش***هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

 

تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین اردیبشهتفال روزانه

امروز شما انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، از این انرژی برای پیش بردن هر کار و پروژه ای که در دست اقدام دارید بهره بگیرید و روزتان را بیهوده هدر ندهید. شما بدون شک خیلی راحت می توانید دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، اما حتی بهترین رهبران دنیا هم ممکن است شکست بخورند. هیچ کس از یک مدیر و رهبر خودخواه و از خود راضی خوشش نمی آید. اگر کسی با نظر شما مخالف است او را به اشتباه کردن محکوم نکنید، شاید حق با او باشد. شما به توانایی خودتان در رسیدن به اهدافتان هیچ شکی ندارید و فکر می کنید به تنهایی هم از پس انجام این کار بر خواهید آمد، اما کار گروهی نتایج خیلی بهتری برایتان به همراه خواهد داشت.

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

 

تعبیر:رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین خرداد

امروز شما می توانید کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید و از انرژی بسیار بالایی برخوردار هستید. مواظب رفتاری که با دیگران دارید باشید، هیچ کس از این که بخواهید به او دستور بدهید خوشش نمی آید. سعی کنید طوری رفتار نکنید که انگار شما بیشتر از همه می فهمید، با این کار حتی اگر نیتتان خوب باشد هم دیگران با شما مخالفت خواهند کرد. امروز وقتی به آینده ی خود فکر می کنید همه چیز به نظرتان امکان پذیر می آید و نقشه هایی غیرواقع گرایانه برای زندگی و آینده ی خود دارید. با این حال به نفعتان است که محکم به واقعیت بچسبید و بین خیال و واقعیت خط مشخصی بکشید تا نقشه هایتان نقش بر آب نشوند.

 

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی‌بدل است

 

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین تیر

امروز شما احساس می کنید که یک نفر از اطرافیانتان به صورت مخفیانه سعی دارد کارهای شما را تحت کنترل خودش در بیاورد و این موضوع حساسیت شما را برانگیخته است. شما انتظار دارید که دیگران با اخلاق رفتار کنند، اما کارهای آنها واقعا شما را به حیرت وا می دارد. راستش تشخیص دادن این واقعیت که آیا واقعا دیگران دارند در کارها و نقشه های شما دخالت می کنند و یا این که شما دچار توهم شده اید کاری بسیار دشوار خواهد بود. وقتی موضوعات مهم تری دارید که به آنها رسیدگی کنید اجازه ندهید که شک و تردید جلوی شما را بگیرد. بهترین راهی که فکر می کنید را انتخاب کنید و نگران افکار و انتظارات دیگران هم نباشید.

 

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین مرداد

امروز دیگران با میل و اشتیاق فراوان دوست دارند با شما در کاری که انجام می دهید و هدفی که دنبال می کنید همراه شوند. سعی کنید تا وقت هست از کمک و همراهی آنها لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که در ادامه ی راه هم با شما خواهند بود. امروز شما هیچ دلیلی برای نگرانی ندارید و می توانید نگرشی مثبت داشته باشید، اما به دلیلی که خودتان هم نمی دانید چیست خودتان را به خاطر موضوعات کوچک و بی اهمیت نگران می کنید. سعی کنید به جای جزئیات کوچک و بی اهمیت روی مسائل مهم و اصلی تمرکز کنید. این وسواسی که نسبت به جزئیات دارید فقط باعث می شود از اصل ماجرا غافل شوید.

 

 

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

 

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین شهریور

امروز شما انرژی جسمانی بسیار زیادی در اختیار دارید، سعی کنید از این همه انرژی و سرزندگی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با دقت بیشتری به آنچه در دنیای اطرافتان در جریان است گوش کنید، به مردم، موسیقی، کلمات و حتی صدای پرنده ها. این کار باعث خواهد شد که معنایی عمیق تر در این صداها پیدا کنید و انعکاس آنها را در وجود خود احساس کنید. استراحت و تفریح کردن بدون شک بسیار مهم هستند، اما شرط اول این است که به انجام وظایف و مسئولیت های شما لطمه ای وارد نکنند. اولویت بندی شما برایتان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، اما دیگران زیاد به این موضوع اهمیت نمی دهند؛ کمی صبر و حوصله داشته باشید.

 

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

 

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین مهر

امروز درس های خیلی مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت، پس چشم و گوشتان را خوب باز کنید. شاید شما به این فکر کرده باشید که دیگران باید بزرگ شوند، ممکن است این موضوع را مستقیما به آنها نگفته باشید، اما قطعا با خودتان اینطور فکر کرده اید. راستش الان وقت آن رسیده است که متوجه این واقعیت شوید که شما آن شخصی هستید که باید کمی بزرگ شود. اینقدر زود در مورد دیگران قضاوت نکنید، هر کسی می تواند درس مهمی برای شما داشته باشد. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما مدام در عالم خیال و رویا فرو می روید. کمی خیال پردازی اشکالی ندارد، فقط به این شرط که بدانید چه زمانی به دنیای واقعیت برگردید.

 

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد

 

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین ابان

امروز همه انگار خیلی عصبی هستند و حالت تهاجمی به خود گرفته اند. خیلی زود و بر سر مسائل کوچک ممکن است بین شما و اطرافیانتان بحث در بگیرد، پس خودتان را برای این شرایط آماده کنید و سعی کنید شما هم روی این آتش هیزم نریزید و سعی در آرام کردن اوضاع داشته باشید. امروز شما خیلی راحت تر از همیشه می تواند در مورد افکار و احساسات خود صحبت کنید، اما انگار حرف هایتان روی شنوندگانتان اثری که انتظار دارید را نمی گذارند. نه این که شما در انتقال پیام خود موفق نباشید، به احتمال زیاد مشکل اصلی این است که در مورد واکنش های اطرافیانتان قضاوت اشتباهی دارید.

 

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

 

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین اذر

امروز تنبلی چند روز تعطیلی هنوز به طور کامل از بدنتان خارج نشده است و بین دنبال کردن اهداف بلندپروازانه ی حرفه ای خود و رها کردن دنیا به حال خودش و تماشای گذر عمر بلاتکلیف مانده اید. شما دوست دارید در زمینه ی حرفه ای به تکامل رسیده و بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهید، اما حس راحت طلبانه ای از درونتان شما را به لم دادن سر جایتان و استراحت کردن تشویق می کند. اگر کار چندان مهمی برای انجام دادن ندارید از فرصت استفاده کرده و کمی به خودتان استراحت بدهید، زیرا فردا روز خیلی شلوغ و پرکاری خواهد بود. امروز شما باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید و یاد بگیرید مسئولیت کارهایتان و عواقب آنها را بپذیرید.

 

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

 

تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین دی

شما وظیفه ای به عهده دارید و شاید حتی به یک مأموریت فرستاده شده باشید و بخواهید کاری که به عهده تان گذاشته شده است را سر وقت و به صورت منظم انجام دهید. با این حال امروز تمرکز کردن برای شما بسیار دشوار شده است و خیلی زود به زود و حتی بی آن که خودتان دلیل اصلی آن را بدانید حواستان پرت می شود. انگار یک نفر از عالم غیب شما را هر بار صدا می زند و بعد هم بی آن که چیزی بگوید یک گوشه ای قایم می شود! شما احساس می کنید که اطلاعات لازم برای تکمیل این کار را در اختیار ندارید و نمی توانید تا زمانی که این اطلاعات را به دست نیاورده اید قدم بعد را بردارید، اجازه ندهید این موضوع جلوی شما را بگیرد و به صدای درونی خود گوش کنید.

 

 

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

 

تعبیر:از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین بهمن

امروز شما ناگهان دچار یک بحران درونی شده و نسبت به تمام ارزش ها و عقاید خود دچار تردید شده اید. این موضوع باعث شده است حتی مسیر زندگی خود را هم زیر سوال ببرید. خوشبختانه واکنش منطقی شما به این وضعیت کمک خواهد کرد که این روز را بدون مشکل خاصی پشت سر بگذارید و بی آن که دچار احساس پوچی شوید به موضوعات و سؤالاتی جدی در مورد زندگی و وجود خود بپردازید. مواظب باشید به احساسات خود اجازه ندهید که کنترل امور را از دست منطقتان بگیرند، در غیر این صورت اسیر خواسته های نفس خود شده و به جای دنبال کردن اهداف مهم تر خود فقط به خوشگذرانی فکر خواهید کرد.

 

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

 

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/10 مخصوص متولدین اسفند

حساسیت ذاتی شما باعث می شود حتی در شرایطی که شاید خیلی های دیگر به طرف مقابلشان اعتماد نکنند هم شما با مهربانی و ملاطفت رفتار کنید. متأسفانه اگر حد و مرزهای لازم را مشخص نکنید، امروز این مهربانی شما می تواند همچون خنجری بر قلب شما فرود بیاید و به ضررتان تمام شود. احساس همدردی با دیگران یک چیز است و دچار سوء تفاهم شدن و خودتان را بیش از حد قاطی ماجرا کردن هم یک چیز دیگر است. اگر می خواهید روی دیگران تأثیر مثبتی داشته باشید پیش از هر کاری خودتان باید ذهنی سالم داشته باشید. امروز اگر مواظب حرف هایتان نباشید به راحتی دیگران را از دست خودتان ناراحت خواهید کرد، مواظب باشید!

 

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

 

تعبیر:مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied