شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 13 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/13

فال روزانه شنبه 13 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/13

فال روزانه شنبه 13 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/13

فال روزانه شنبه 13 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/13

 

 

 

فال روز تولد ( امروز شنبه 1398/7/13)

 

 

 

دوست عزیزی که 13 مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک!

شما شخصی مسئولیت پذیر، با صداقت، دارای پشتکار و متعهد هستید. به شما توصیه می شود در سالی که پیش رو دارید پیش از امضای هر گونه قرارداد یا اوراق حقوقی همه چیز را به دقت در نظر بگیرید و به اندازه کافی احتیاط داشته باشید. اگر قصد آغاز شراکتی را دارید پیش از هر اقدامی تمام مزایا و معایب آن را سنجیده و بعد از آن وارد مراحل حقوقی این کار شوید. اگر بتوانید خودتان را از استرس دور نگه دارید از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. امسال حتی دوره های کوتاه همراه با فشار و استرس می توانند اثرات جبران ناپذیری روی سلامتی شما داشته باشند. وضعیت اقتصادی شما امسال رو به بهبود خواهد بود و از معاملات خارجی یا قراردادهایی که با دولت دارید و خیلی هم غیر منتظره سر راهتان قرار می گیرند، سود زیادی به جیب خواهید زد. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بهتر است پیش از هر کاری خوب فکر کنید و به اندازه کافی احتیاط به خرج دهید. امسال تغییراتی جدی در زندگی حرفه ای شما ایجاد خواهد شد که برای شما بسیار سودمند هستند. بعضی ها ممکن است شغلشان را تغییر دهند. شراکت تجاری سودآور خواهد بود. امسال زندگی شخصی شما بسیار لذت بخش خواهد بود و در کنار عشقتان بعضی از زیباترین لحظات زندگیتان را تجربه خواهید کرد. اردیبهشت، مهر، آذر و اسفند بهترین ماه های سال هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین فروردین

شاید با خودتان فکر کنید که می دانید برای آینده چه برنامه هایی دارید و چه اتفاق هایی قرار است بیفتند، با این حال احتمال دارد با مشکلات پیش بینی نشده و یا مخالفت هایی که انتظارش را ندارید مواجه شوید. تحت هر شرایطی اولین شرط رسیدن به موفقیت داشتن صداقت است. رویاهایتان در ذهنتان خیلی واضح و مشخص هستند و دقیقا می دانید که چه می خواهید، اما مشکل کار اینجاست که نمی دانید چطور می توان آنها را به واقعیت تبدیل کرد. اگر پای مسائل عاطفی در میان است بهتر است به دنبال پیدا کردن راه حلی منطقی و عمل گرایانه نباشید. خیلی چیزها کاملا به شانس بستگی دارند و باید صبر کنید و ببینید که چه پیش خواهد آمد.

 

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

 

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین اردیبهشت 

امروز برای رسیدن به اهدافتان حاضر هستید پا از حدود خود فراتر گذاشته و هر کاری را که لازم است انجام دهید، اما باید مواظب باشید در این تلاش همراه با پشتکار خود، احساسات و بازخورد منفی در دیگران ایجاد نکنید. این کار فقط جلوی پیشرفتتان را خواهد گرفت. عشق و روابط عاطفی امروز حالتی رمانتیک تر و رویایی تر به خود خواهند گرفت. وقتی در مورد کسی که دوست دارید حرف می زنید و یا حتی وقتی که به او فکر می کنید چشم هایتان برق می زنند. اگر هم مجرد هستید درخشش و جذابیتی که وجودتان را در برگرفته است حتی اگر خودتان به دنبال شروع رابطه جدیدی نباشید هم دیگران را به شما جذب خواهد کرد.

 

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

 

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین خرداد

در روابطی که با دیگران دارید کمی احتیاط کنید و دست از اصرار برای این که کارها همان طوری که شما دلتان می خواهد انجام شوند بردارید. شما چنان انتظارات زیادی از طرف مقابلتان دارید که شاید هیچ گاه نتواند انتظاراتتان را برآورده کند و این می تواند باعث نا امیدی او نسب به رابطه ای که دارید و آینده آن شود. دست از تلاش برای تبدیل کردن عزیزانتان به آن چیزی که خودتان می خواهید برداشته و آنها را همان طوری که هستند بپذیرید. اگر احساس می کنید حالتان زیاد خوب نیست بهتر است امروز را در خانه مانده و استراحت کنید. با تغذیه مناسب و استراحت کافی جلوی سرماخورگی لعنتی را بگیرید تا فردا بتوانید راحت به کارهایتان برسید!

 

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

 

تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین تیر

امروز یک کاری برای جامعه ای که در آن زندگی می کنید انجام دهید و به این فکر کنید که چطور می توانید از توانایی ها و استعدادهای خود برای کمک به جامعه استفاده کنید. اگر می توانید به صورت داوطلبانه کارهایی انجام دهید که می توانند نفعی به افراد نیازمند برسانند. به مراکز اهدای خون بروید و یا به افراد مسن کمک کنید. به جای اینکه فقط از شرایطی که بر جامعه حاکم است شاکی باشید سعی کنید خودتان قدمی هرچند کوچک در راه بهبود آن بردارید. در پایان روز به دیدار دوستان و عزیزانتان بروید، شاید حتی بتوانید با آنها هم در مورد این مسائل صحبت کرده و راه هایی برای بهتر کردن دنیای اطرافتان پیدا کنید.

 

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

 

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین مرداد 

اگر در حل یک مشکل بزرگ به بن بست رسیده اید و نمی دانید که چکار باید بکنید، اجازه ندهید نا امیدی به شما غلبه کند و تسلیم یأس و سرگشتگی نشوید. در این شرایط بهترین کاری که از شما برمی آید این است که مشکلات را به بخش هایی کوچکتر تجزیه کرده و مورد بررسی قرار دهید تا به نقش آنها در کل مشکل پی ببرید. خواهید دید که با قدم به قدم جلو رفتن هر مشکلی هر چقدر هم که در نگاه اول بزرگ باشد به سادگی حل خواهد شد. امروز اگر توانستید سری به مراکز خرید نزدیک محل زندگیتان بزنید، به احتمال زیاد چیزهای خیلی مناسبی با قیمت هایی که فکرش را هم نمی کنید گیر خواهید آورد.

 

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

 

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین شهریور

این طور احساس می کنید که تمام اطرافیانتان خوشحال و راضی هستند و هر چه را هم که بخواهند به دست می آورند و فقط شما هستید که در دام بدبختی و گرفتاری اسیر شده اید. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و تنها بر اساس آنچه که در ظاهر می بینید به قضاوت در مورد زندگی آنها نپردازید. به احتمال زیاد حتی اگر واقعا همان قدر که نشان می دهند خوشحال و راضی باشند هم این وضعیت موقت است و زیاد طول نخواهد کشید. در مقابل، شاید وضعیت فعلی شما زیاد باب میلتان نباشد، اما با تلاشی که دارید صرف رسیدن به اهداف دراز مدت خود می کنید مطمئنا خیلی زود اوضاع به نفع شما تغییر خواهد یافت.

 

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین مهر

امروز به ویژه در رابطه با مسائل عاطفی رویاهایتان می توانند به واقعیت بدل شوند. این می تواند همان زمانی باشد که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس خودتان را آماده کنید. اگر کسی شما را به خود جذب کرده و دنبال فرصتی مناسب برای در میان گذاشتن احساستان هستید این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید. به رفتارهایی که با اطرافیانتان دارید دقت کنید، ببینید از چه حرکات و رفتارهایی که از خودشان بروز می دهند نفرت دارید، سپس به خودتان نگاه کنید و ببینید که خود شما هم این ویژگی ها را دارید! بله، احساساتی که نسبت به دیگران داریم خیلی چیزها را در مورد خودمان می توانند به ما بگویند! اولین قدمی که باید بردارید این است که خودتان را تغییر دهید.

 

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

 

تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین ابان 

اگر می خواهید در مورد موضوع حساسی با کسی صحبت کنید بهتر است تا جایی که می توانید احتیاط به خرج دهید. وقتی کلمه ها از دهانتان خارج شدند دیگر نمی توانید آنها را پس بگیرید، پس در انتخاب آنها دقت کنید. شما دلتان می خواهد که روابط عاطفیتان همان شکلی باشند که خودتان می خواهید و مایه آرامش و راحتی شما باشند، اما چنین چیزی همیشه هم امکان پذیر نیست. در حال حاضر بین شما و فردی که دوست دارید اختلافات و مشکلاتی وجود دارند که شاید به این سادگی ها هم حل نشوند. تنها چیزی که می تواند به بهتر شدن این وضعیت کمک کند گذشت زمان است. متاسفانه، همیشه همه چیز دقیقا همان طور که شما برنامه ریزی کرده اید پیش نخواهد رفت!

 

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

 

تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین اذر

امروز اگر کسی انتظار بیش از حدی از شما داشته باشد به احتمال خیلی زیاد واکنش نشان داده و یا حتی رفتار تندی از خودتان بروز می دهید. متأسفانه این رفتار می تواند شما را در وضعیتی قرار دهد که اصلا دلتان نمی خواهد. با وجود این که شما در حال حاضر از لحاظ روحی بسیار حساس هستید، تنها خطری که در واقع امنیت شما را تهدید می کند از دست دادن کنترل رفتارهایتان است. این بدان معنی نیست که باید خشم خود را فرو ریخته و خودتان را تحت فشار روانی قرار دهید، فقط لازم است آنچه شما را ناراحت کرده است را با آرامش و ملایمت بیشتری به زبان بیاورید و به طرف مقابلتان نیز اجازه بدهید نظرات و احساسات خود را بیان کند تا به تفاهم دست پیدا کنید.

 

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

 

تعبیر:به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین دی

امروز ذهنتان درگیر مد و زیبایی است و در این فکر هستید که چطور می توانید وضعیت ظاهری خود را بهتر کرده و به کمد لباس هایتان سر و سامانی بدهید. از اینکه طوری لباس بپوشید که به نظر دیگران عجیب یا از مد افتاده باشد خجالت نکشید. بگذارید طرز لباس پوشیدنتان نشان دهنده ی شخصیت واقعی شما باشد، نه فقط تقلیدی کورکورانه از آنچه می بینید. امروز اگر در رابطه عاطفیتان صداقتتان مورد تردید قرار بگیرد ممکن است کنترل رفتارتان را از دست داده و عصبانی شوید. با این حال این بحران می تواند به موقعیتی سازنده تبدیل شود و تحولاتی که مدت ها پیش باید در روابطتان به وجود می آمدند را ایجاد کند.

 

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

 

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین بهمن 

شما همچون یک سیاستمدار خبره، به طور ذاتی می دانید که چه وقت باید با چه لحنی صحبت کنید و چه کلماتی را در هر موقعیتی به کار ببرید. شما می توانید با آن لبخند جذابی که می زنید خودتان را از هر دردسری که برای خود درست می کنید تنها با صحبت کردن نجات بدهید. از این هدیه ی الهی بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، اما مواظب باشید از آن سوء استفاده نکنید! شاید زمان آن رسیده باشد که رابطه ای مسموم را برای همیشه به پایان برسانید و زمینه را برای ورود شخصی بهتر به زندگیتان فراهم کنید. اگر برای فکر کردن به زمان و تنهایی نیاز دارید سعی کنید بعدازظهر امروز را به تنهایی بگذرانید و در خلوت خود به همه چیز از زاویه ای تازه نگاه کنید.

 

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

 

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/7/13 مخصوص متولدین اسفند

امروز دچار این توهم شده اید که مرغ همسایه غاز است! زیاد خودتان را درگیر این جور فکرها نکنید. یا برای رسیدن به جایی که آرزویش را دارید تلاش کنید یا به همان جایی که هستید راضی باشید. کلید واقعی رسیدن به حس خوشبختی و خوشحالی این است که بتوانیم از داشته هایمان و موقعیتی که داریم راضی باشیم. شما انتظاراتی غیر منطقی و افسانه ای از این که رابطه عاطفیتان چگونه باید باشد در سر دارید و این باعث شده است که موقعیت های خوبی که برایتان به وجود می آیند را به سادگی از دست بدهید. هیچ رابطه ای نمی تواند از روز اول همان رابطه ایده آلی باشد که شما در ذهنتان دارید.

 

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

 

تعبیر:شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied