شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی/

زنی که رکورد خوردن در جهان را شکست + عکس

یک زن آمریکایی برای سومین بار در مسابقات خوردن کیک کدوتنبل در نیویورک به قهرمانی دست یافت.

زنی که رکورد خوردن در جهان را شکست + عکس

به گزارش شمانیوز: یکی از رقابت‌هایی که در سالیان اخیر به طور چشمگیری در سراسر جهان زیاد شده،مسابقات جهانی "خوردن" است که علاقه‌مندان خاص خود را دارد؛ مسابقات سیرخوری، گزنه خوری،هات‌داگ‌خوری، فلفل خوری، آب خوری و.... نمونه هایی از این مسابقات عجیب است که در نقاط مختلف دنیا برگزار شده و شرکت کنندگان تلاش می‌کنند تا در رقابتی نفسگیر، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند.

 

در فصل پاییز امسال، اینبار یک مزرعه کدو تنبل بزرگ در "کلارنس" نیویورک میزبان مسابقات جهانی "خوردن" شد تا در دهمین رقابت سالانه خوردن کیک کدو تنبل، جدیدترین رکوردزن خود را بشناسد. در این مسابقه که شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف حضور داشتند به رقابت تنگاتنگ با یکدیگر پرداختند و تلاش کردند تا برنده نهایی این مسابقه شوند. چالش‌برانگیزترین بخش مسابقه، ممنوعیت استفاده از دست، هنگام خوردن بود که رقابت را بسیار سخت‌تر کرده بود.

 

WhatsApp Image 2019-10-05 at 09.45.12

 

در این رقابت هیجان‌انگیز، سرانجام "مولی شویلر" از کالیفرنیا توانست با خوردن ۵۰ تکه از کیک کدوتنبل آنهم در ۱۰ دقیقه، رکورد جدیدی را برای این رویداد رقم زند و نام خود را به عنوان یک رکوردشکن در این مسابقات ثبت کند.

 

البته برنده شدن این زن آمریکایی خیلی هم دور از انتظار نبود. او پیش از این در سال ۲۰۱۷ با خوردن ۴۸ قطعه کیک و در سال ۲۰۱۸ با ۴۴ برش کیک رکورشکنی کرده بود اما امسال او بهترین نتیجه را کسب و رکورد جدیدی را با ۵۰ قطعه در ۱۰ دقیقه تنظیم کرد. در نهایت نیز او توانست جایزه ۱۵۰۰ دلاری را از آن خود کند.

 

گفتنی است "شویلر" ۴۰ ساله که بصورت حرفه‌ای در مسابقات غذاخوری شرکت می‌کند، مادر چهار فرزند است و تاکنون رکوردهای جهانی مختلفی از جمله خوردن ۴۴۰ قطعه مرغ سوخاری، ۵۰ سوسیس در ۸ دقیقه و ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم قارچ سرخ شده را از آن خود کرده است.

 

با همه این توضیحات شاید تصور کنید که از یک رکوردزن درشت هیکل و قوی اندام صحبت می کنیم اما اگر " شویلر" را با آن هیکل لاغر و استخوانی ببینید حتی تصور نمی کنید که او قادر به خوردن یک هات داگ کوچک باشد. اما باید اعتراف کرد که این زن باریک اندام اشتهای سیری ناپذیری در خوردن انواع غذاها دارد. به عنوان مثال او در مسابقه ای که در یک رستوران در پورتلند آمریکا برگزار شد توانست در مدت ۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه یک استیک ۲ کیلویی از گوشت گاو را بخورد. تازه پس از خوردن این مقدار گوشت او  سراغ سیب زمینی سرخ کرده ،نان و سالاد رفت.

 

"شویلر" می گوید: همه افرادی که به‌صورت حرفه‌ای در مسابقات غذاخوری شرکت می‌کنند اندامی ورزیده دارند و اصلا چاق نیستند زیرا از آنجایی که چربی روی شکم نمی‌تواند منبسط شود، جلوی ورود غذا به معده را می‌گیرد بنابراین داشتن اندام ورزیده شرط لازم برای موفقیت در اینگونه رقابتهاست.

 

به گفته این رکورددار، او برای آماده‌سازی خود در این مسابقات، ۶ تا ۱۰ لیتر آب را ظرف ۱۰ دقیقه می‌نوشد تا حجم معده‌اش را زیاد کند.

 

وی یکی از رازهای برنده شدن در این مسابقات را بلعیدن غذا می داند و معتقد است در مسابقات غذا‌خوری آن فردی که غذا را بجود، زمان را از دست می‌دهد و شکست او حتمی است.

 

لازم به ذکر است این زن جوان آمریکایی تاکنون با شرکت در مسابقات خوردن، طی ۵ سال بیش از ۵۰۰ هزار دلار جایزه به خانه برده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied