شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 15 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/15

فال روزانه دوشنبه 15 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/15

فال روزانه دوشنبه 15 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/15

فال روزانه دوشنبه 15 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/15

 

فال روز تولد ( امروز دوشنبه 1398/7/15)

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 15 مهر به دنیا آمده ای تولدت مبارک!

امسال می تواند برای شما سال کشف و شهود باشد و به حکمت اتفاقاتی که مدت ها برایتان می افتاده اند ولی دلیل آنها را درک نمی کرده اید پی ببرید. شما دوره سرگردانی و بلاتکلیفی را دارید پشت سر می گذارید و احساس عدم امنیت ناشی از آشفتگی های گذشته تا آذر ماه به مرور برطرف خواهد شد. با از میان رفتن ابرهای تردید و سرگردانی شما کم کم می توانید مسیری را که باید در پیش بگیرید بیابید. با این حال جانب احتیاط را رعایت کنید و آنقدر با بی خیالی پیش نروید که در میانه راه نسبت به درستی مسیر دچار تردید شوید. طی این ماه و ماه آینده توجه شما به فعالیت ها و کارهای تازه ای جلب خواهد شد که می توانند شما را در مسیر کاملا جدیدی قرار دهند. به حس ششم خود اعتماد کنید و آنچه خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید، بخت با شما یار است! شما در ماه اول زمستان جذابیت بسیاری خواهید داشت که می تواند توجه زیادی را به شما جلب کند، اگر به دنبال عشق هستید این فرصت را دست کم نگیرید!

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین فروردین

شما امروز با رویاپردازی در مورد چیزهای بی اهمیت انرژی خود را از هدف اصلیتان منحرف کرده و وقت و توان خودتان را بیهوده هدر می دهد. در نتیجه وقتی با بحران مواجه می شوید، هر چند خیلی دیر، ناگهان به خودتان آمده و می بینید که اشتباه کرده اید. اما موانع و مشکلات برای همه ما پیش می آیند و تنها نشانه ای از این هستند که باید تلاش و توجه بیشتری بکنید. امروز شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که به عهده دارید کار عاقلانه ای نیست، پس سعی کنید پیش از آن که برای هر کار بی اهمیت و خارج از برنامه ای وقت بگذارید، اولویت را به وظایف خود بدهید. در پایان روز و پس از انجام کارهای اصلیتان برای انجام هر کاری که خودتان بخواهید وقت خواهید داشت.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز صبح با حالتی کسل از خواب بیدار می شوید و کلی سر اطرافیانتان غر می زنید و با خودتان فکر می کنید که هر روز دارید توان و انرژیتان را صرف رسیدن به خیالی باطل می کنید. به جای این غرغر کردن ها بهتر است کمی در رفتارها و کارهای خودتان تجدید نظر کنید. شما به ویژه در محل کارتان دارید سعی می کنید همه را از خودتان راضی نگه دارید و خودتان را با وقت صرف کردن برای کارهایی که در حوزه مسئولیت های شما نیستند خسته می کنید. این کار نه تنها شما را به نتایج مورد نظرتان نمی رساند، بلکه در صورت نداشتن برنامه ریزی و برآورده نکردن انتظارات دیگران به اعتبار خودتان نیز لطمه خواهد زد. پس در کسی انتظار بیجا به وجود نیاورید!

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین خرداد 

با وجود این که امروز به راحتی می توانید اهدافتان را در ذهن خود تصور کنید و آنها را در خیال خود به وضوح ببینید، ممکن است هنوز دقیقا ندانید که چطور می توان به آنها دست پیدا کرد. خوشبختانه اعتماد به نفس بالایی که دارید بی برنامگی و نداشتن نقشه ای مشخص را تا حدود زیادی جبران می کند. شما با اشتیاق تمام آماده هستید که دست به حرکت بزنید، هر چند از این که چه جهتی را باید در پیش بگیرید اطمینان کامل ندارید. انتقادات یکی از همکارانتان می تواند برای مدت کوتاهی شور و هیجان شما را تحت تأثیر قرار دهد، اما این موضوع سرعت شما را گرفته و باعث خواهد شد کمی عاقلانه تر به هدفتان فکر کنید و یک استراتژی قابل اجرا برای رسیدن به آن در نظر بگیرید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین تیر

شما امروز به صورت موقت احتیاط همیشگیتان را کنار گذاشته اید و بدون احساس محدودیت می توانید رویاهایتان را با شور و اشتیاق فراوان دنبال کنید. با این همه از آنجایی احساس می کنید که در محل کارتان زحمات و تلاش های شما به اندازه ای که لازم است دیده نمی شوند و مورد تشویق و تایید قرار نمی گیرند ممکن است با این جسارتی که امروز پیدا کرده اید ناگهان رفتارهایی نابجا و حساب نشده از خودتان بروز دهید. خیلی خوب است که از محدودیت هایی که برای خود ساخته اید رها شوید، اما به شرط آن که در محدوده عقل و منطق رفتار کنید. یک حرکت جسورانه در صورتی خوب است و به موفقیت ختم می شود که همراه با برنامه ریزی و آمادگی کافی باشد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین مرداد

امروز برای جامعه ای که در آن زندگی می کنید کاری انجام دهید و به این فکر کنید که چطور می توانید استعدادها و مهارت های خود را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید. شاید بتوانید در یک مدرسه و یا محیط آموزشی دیگری کار داوطلبانه انجام دهید، به مراکز اهدای خون سری بزنید و یا خدماتی که در انجام آنها مهارت دارید را به رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار دهید. غر غر کردن در مورد این که جامعه روز به روز دارد رو به انحطاط پیش می رود کار سختی نیست، مهم این است که برای جلوگیری از این شرایط کاری انجام دهید. افکار و ایده های بسیاری در سرتان هست که دوست دارید آنها را با همکارانتان در میان بگذارید، بهتر است احتیاط کنید!

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین شهریور

امروز شما احساس می کنید که توانایی انجام هر کاری را دارید، با این حال موانع بسیاری پیش رویتان قرار دارند که باید آنها را پشت سر بگذارید. انتظارات خود را کمی پایین بیاورید تا بتوانید از موفقیت هایی که به دست می آورید هر چند کمتر از حد انتظارتان باشند لذت ببرید. به عهده گرفتن کارها و مسئولیت هایی که فراتر از حد توانتان هستند چیزی جز اثرات منفی برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر هدف بزرگی در سر دارید و یا اگر می خواهید مشکل بزرگی را حل کنید، یادتان باشد که باید قد به قدم پیش بروید و کارتان را به صورت مرحله بنی شده پیش ببرید. کوه را هم که بخواهید جابجا کنید باید از خرده سنگ ها شروع کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین مهر

شما در حال حاضر سعی دارید ذهن خود را گسترش داده و درک عمیق تری از پیچیدگی های دنیای اطرافتان پیدا کنید. اما شرایط کیهانی فعلی می توانند روی قدرت تشخیص شما اثر گذاشته و باعث شوند هر چیز بی ارزشی دارای پتانسیلی فوق العاده به نظرتان برسد و ممکن است برق یک قوطی زنگ زده از دور باعث شود که به چشمتان همچون طلا به نظر برسد. بهتر است احتیاط بیشتری به خرج داده و خیلی احساساتی عمل نکنید. شما سعی دارید کارها و افکار و احساسات خود را از دیگران مخفی نگاه دارید، زیاد خودتان را درگیر این پنهان کاری ها نکنید و شوخ طبعی خودتان را حفظ کنید تا بتوانید شرایط فعلی را به راحتی پشت سر بگذارید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین ابان

همیشه ایجاد تعادل بین نیازهای شخصی و تعهداتی که نسبت به دیگران دارید به آن آسانی ها که به نظر می رسد نیست و تحت شرایط کیهانی موجود حفظ تعادل در زندگیتان حتی سخت تر از دیگر مواقع خواهد شد. با این حال عقلتان آنقدر خوب کار می کند که بتوانید از هر گونه افراط و زیاده روی خودداری کنید. با این همه احساس می کنید نیاز دارید کمی تنها بمانید و احساسات خود را مورد بررسی قرار داده و  در مورد بهترین کاری که می شود انجام داد تصمیم بگیرید. به ذهن خود اجازه رویا پردازی بدهید و در خیال خود عشق رویاهایتان را به تصویر بکشید، حتی اگر به قانون جذب اعتقاد نداشته باشید، این کار باعث می شود بدانید دقیقا چه می خواهید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین اذر

امروز تصمیمات و کارهای ناگهانی و حساب نشده به نظرتان خیلی جذاب می آیند، اما کارهایی که به این صورت انجام شوند اصلا نتیجه خوبی برایتان به همراه نخواهند داشت. شما به خاطر تأثیرات شرایط کیهانی ممکن است دچار خوش بینی کورکورانه شوید و این برخلاف خوش بینی همراه با واقع بینی می تواند اثرات بسیار مخربی روی زندگی و برنامه های شما داشته باشد. سعی کنید تا جای ممکن مهار امور را به عقلتان بسپارید و از دنیای خیال و رویا دوری کنید. اگر خودتان به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید از دوستان و نزدیکانتان کمک بگیرید! مواظب جیبتان باشید و زیاد ولخرجی نکنید، ماه هنوز به نیمه هم نرسیده است!

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین دی

فکر کنید برای یک روز شما تبدیل به یک نفر دیگر می شدید. اگر کسی با شما رفتاری مثل رفتاری که شما با دیگران دارید را با خود شما می کرد، چه احساسی به شما دست می داد؟ اکنون زمان خوبی است برای این که خودتان را جای دیگران بگذارید و خودتان را از چشم آنها ببینید تا از کارها و رفتارهای خود آگاه شده و از آثاری که می توانند روی زندگی دیگران داشته باشند آگاه شوید. شاید برای این که شخصی را که دوست دارید تحت تأثیر قرار داده و به خودتان جذب کنید ناگهان تصمیم بگیرید که دست به کار احمقانه ای بزنید. چنین تصمیمی به ضرر شما تمام خواهد شد و اثری معکوس خواهد داشت؛ بهتر است زیاد عجله نکنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین بهمن

امروز فکرتان تا حدودی مشغول مد و لباس و این که چطور می توانید کمد لباستان را بروز رسانی کنید خواهد بود. اگر چنین قصدی دارید سع یکنید تا جای ممکن چیزهایی را بخرید که نشانگر روحیات و شخصیت واقعی خودتان هستند. سعی نکنید افکار رنگارنگ و وجود پر انرژی خودتان را از دیگران مخفی کنید؛ یادتان باشد که هر چند از قدیم گفته اند «تن آدمی شریف است به جان آدمیت ….»،  لباس هایمان خیلی چیزها را در مورد ما بیان می کنند.  تصمیماتی که در حال حاضر، به ویژه در رابطه با تحصیل و سفر کردن می گیرید اثراتی دراز مدت روی زندگی شما خواهند داشت، پس بهتر است صبوری بیشتری به خرج دهید. هر چقدر موضوع مهمتر باشد زمان بیشتری هم نیاز دارد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه دوشنبه 1398/7/15 مخصوص متولدین اسفند

شما به طور ذاتی مانند سیاستمداران، برای هر موقعیتی تن صدای مخصوص به خودش را دارید و می دانید که چه وقت باید با چه لحنی صحبت کنید. شما می توانید با لبخندی که روی لب هایتان دارید خودتان را از هر موقعیتی که ممکن است گرفتار آن شوید نجات دهید، اما باید مواظب باشید از این هدیه ذاتی و نعمت الهی به خوبی استفاده کنید. امروز شما آماده اید تا با سرعتی فوق العاده در مسیری که پیش رویتان قرار گرفته پیش بروید، اما کمی دست نگه دارید! شاید راهی که با این عجله می خواهید در پیش بگیرید کاملا اشتباه باشد! ذهن خود را آرام کنید و با صبوری و حوصله پیش بروید تا بدانید چه وقت باید چه جهتی را انتخاب کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied