شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی:

تعامل مجلس با بیمه سلامت درکاهش مشکلات درمانی بیمه شدگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی دراین دوره همکاری و تعامل مناسبی با بیمه سلامت درکاهش مشکلات درمانی مردم داشته است.

تعامل مجلس با بیمه سلامت درکاهش مشکلات درمانی بیمه شدگان

به گزارش شمانیوز، سید مهدی مقدسی در گفت وگو با آی هینا گفت: بیمه سلامت با استفاده از اصول بیمه ای مناسب با توجه به شرایط اقتصادی کشور به مردم خدمات درمانی ارائه می کند ، بنابراین لازم است که دولت به این سازمان درکاهش مشکلات با نگاه ویژه نظرکند.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت درهرشرایطی که احساس کند برای کاهش مشکلات نیاز به ورود مجلس و نمایندگان است، قوه مقننه دراین مسیرتمام اقدامات لازم را انجام خواهد داد، چه بسا تاکنون هم مجلس از اقدامات بیمه سلامت در کشور حمایت های لازم را داشته است.

مقدسی تصریح کرد: مجلس در حوزه بیمه ها به ویژه بیمه سلامت به صورت ویژه وقت گذاشته و در راستای حل مشکلات بیمه ای و درمانی تلاش می کند ، با توجه به اعتبارات مشخص شده برای موسسات و مراکز درمانی در استان اراک متاسفانه برخی مشکلات برای بیمارستان ها ایجاد شده است که  امیدواریم در اولین فرصت ممکن مسئولان سازمان بیمه سلامت در خصوص رفع موانع و مشکلات راهکارهای منطقی اتخاذ کنند .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت با توجه به مشکلات معیشتی درقشر روستایی و افرادی که درمناطق دور دست کشور زندگی می کنند، سعی درارایه خدمات درمانی و بهداشتی مناسب دارد که برای جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل و مانع دراین خصوص باید حل چالش های این سازمان بیمه گررا دراولویت قرار داد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح هایی چون نظام ارجاع، پزشک خانواده و سطح بندی خدمات نیازمند تامین منابع مورد نیاز است./22


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied