شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/24

فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/24

فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/24

فال روزانه چهارشنبه 24 مهر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/7/24

 

فال روز تولد ( امروز چهار شنبه  1398/7/24)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 24 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شاید تا به حال شانس با شما یار نبوده اما از همین امروز که تولدتان است، نشانه های خوش شانسی را در زندگی تان می بینید. در ماههای آخر سال فرصت های شغلی زیادی به سمت تان سرازیر می شود. پس خودتان را برای یک سال پر از هیجان و موفقیت آماده کنید. اگر می خواهید با سرعت بیشتری پیشرفت کنید، توانایی های خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید. اگر مجرد هستید، تا چند ماه دیگر عشق در خانه شما را خواهد زد به شرط آنکه قلب تان را باز بگذارید. اگر چه فردی خیلی اجتماعی نیستید و اکثر اوقات تنهایی را ترجیح می دهید، اما اگر بتوانید روابط عاطفی خود را در چنین سالی گسترش دهید، موفقیت های بی شماری به دست خواهید آورد. ماههای آذر و بهمن از بهترین ماههای سال تان خواهد بود.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین فروردین

امروز قدرت تشخیص تان بالا رفته به طوری که می توانید حرف دل دیگران را بدون شنیدن کلمه ای، بشنوید. حال که منطق تتان بر احساس تان غال شده، زمان خوبی ست تا در مورد آینده برنامه ریزی کنید. شاید مجبور شوید راهی را در پیش گیرید که خیلی بر وفق مرادتان نیست اما خیلی زود متوجه می شوید که بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. به زودی جرقه ای در ذهنتان روشن می شود که اگر آن را روشن نگه دارید، زندگی تان وارد هیجان خاصی می شود.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین اردیبهشت

امروز یک تغییر جهت ناگهانی در محل کارتان ممکن است باعث تعجب شما شود و در ابتدا نتوانید به راحتی سیستم خود را با این تغییرات هماهنگ کنید. اما به محض این که به پتانسیل و فرصت هایی که در این روند جدید نهفته است پی ببرید به سرعت خودتان را با آن تطبیق خواهید داد. شاید هم یک اتفاق دیگر که انتظارش را نداشته اید پیش بیاید و در همین حد شما را شگفت زده کند. در هر صورت شما باید سعی کنید تغییراتی که پیش می آیند را پذیرا باشید، به ویژه اگر این تغییرات از کنترل شما خارج هستند. شما کلا آدم رمانتیکی هستید، اما امروز این احساسات عاشقانه در وجودتان بیشتر از هر روز دیگری هستند، با سخاوت احساستان را به عشقتان هدیه کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین خرداد

شما امروز کمی عصبی و بیقرار هستید و به اوضاع زندگیتان معترض هستید و از وضعیت فعلی خود شکایت دارید. شاید بخش عمده ی صبحتان را با فکر کردن به راهی برای فرار از این وضعیت و رویاپردازی بگذرانید. ممکن است در این حین ناگهان ایده ای خیلی جالب و در عین حال عملی به سرتان بزند. سعی کنید چند روزی به این ایده ی خود فکر کرده و جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید، شاید بهاین نتیجه برید که می خواهید واقعا آن را عملی کنید. سرکوب کردن احساساتی که نسبت به یک نفر دارید واقعا دلسرد کننده خواهد بود، به موج احساسات خود اجازه بدهید جریان پیدا کند و مطمئن باشید هر مانعی از سر راهتان بر خواهد خواست.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین تیر

امروز شما می خواهید با صحبت کردن در رابطه با یک موضوع مهم هر گونه ابهامی را بر طرف کنید، اما یک نفر انگار که نخواهد شما صحبت هایتان را کامل کنید مدام به میان حرفتان می پرد و نمی گذارد ذهنتان را روی آنچه می خواهید بگویید متمرکز کنید. اجازه ندهید این موضوع باعث انصراف شما از ادامه ی این صحبت شود،؛ این شاید آزمونی است برای این که ثابت کنید می توانید به ترس های قدیمی تان و موانعی که در برابرتان قرار می گیرند غلبه کنید. امروز شما کمی عصبی تر از همیشه هستید و هر لحظه ممکن است خشمتان را سر اولین کسی که دم دستتان باشد خالی کنید. سعی کنید خشمتان را از راه های سالم تری مثل پیاده روی و ورزش تخلیه کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین مرداد

آیا باید کاری را انجام می داده اید که به دلایل مختلفی که از کنترل شما خارج بوده اند به تعویق افتاده است؟ خودتان را سرزنش نکنید و زیاد ناراحت نشوید. شما هیچ اشتباهی نکرده اید و هیچ کاری هم در این رابطه از دستتان برنمی آید. سعی کنید سر خودتان را با انجام کار دیگری گرم کنید تا با فکر کردن زیاد از حد به این قضیه خودتان را دیوانه نکنید. حتما دست سرنوشت اینطور رقم زده بوده است که این کار امروز انجام نشود. امروز شاید با برخی از اطرافیانتان اختلاف نظرهایی بر سر مسائل مختلف داشته باشید و ایده های مبهم آنها شما را قانع نکنند. زیاد سر خودتان را به خاطر این بحث های نه چندان پر اهمیت به درد نیاورید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین شهریور

شما متوجه این هستید که طی چند سال گذشته هم خودتان و هم مسیر زندگی تان در حال تغییر هستید. این موج تغییرات همیشه هم برای شما ساده نبوده است و گاهی مجبور بوده اید با بخش هایی از وجود و زندگی خود که برایتان عزیز بوده است خداحافظی کنید. امروز خاطرات تلخ این روزها به سراغتان آمده اند، اما شما نباید اجازه بدهید این موضوع شما را اسیر خود کند. سر خودتان را با کارهایی مانند ورزش، خرید و تمیز کردن خانه گرم کنید. امروز این طور به نظر می رسد که یک نفر از اطرافیانتان از روی عمد قصد دارد اعصاب شما را به هم بریزد. خوشبختانه شما می توانید خونسردی خودتان را حفظ کنید و تسلیم این رفتارهای او نشوید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین مهر

امروز در کلاس درس، سخنرانی و یا یک جلسه ی به ظاهر مهم کاری شنیده هایتان خیلی بی اهمیت تر از آن چیزی خواهند بود که انتظارش را داشته اید و اطلاعات چندان مفیدی را برای شما به همراه نخواهند داشت. با این حال تا می توانید به شنیده هایتان دقت کنید شاید ایده های خوبی در گفته های این شخص پیدا کنید. امروز یکی از دوستان و اطرافیان و یا شاید حتی کسی که دوست دارید رفتاری از خودش نشان می دهید که اصلا برای شما آشنا نیست. شاید فکر کنید این رفتار او به خاطر مشکلی است که با شما دارد اما ترجیح می دهد در مورد آن صحبت نکند. تا از جزئیات با خبر نشده اید به قضاوت در مورد این موضوع روی نیاورید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین ابان

شب گذشته خواب چندان راحتی نداشته اید و بارها با دیدن خواب های آشفته بیدار شده اید و امروز هم فکرتان مشغول کابوس های شب گذشته تان است. این خواب های بد در واقع از ضمیر ناخودآگاه شما ریشه می گیرند و منعکس کننده ترس ها، نگرانی ها و آشفتگی های ذهنیتان هستند. فکر کردن به نشانه هایی که در خوابتان دیده اید می تواند خیلی چیزها در مورد خودتان و افکارتان را برای شما روشن کند. امروز برای یکی از دوستانتان مشکلی پیش آمده است و شاید شما مجبور شوید برای کمک کردن به او به طور ناگهانی برنامه های خود را تغییر داده و یا بخش هایی از برنامه تان را کنسل کنید. دوستتان قطعا به خاطر این کار شما خیلی ممنون و سپاسگزار خواهد بود.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین اذر

امروز شریک کاریتان و یا شخصی که دوست دارید به خاطر بیماری و یا مشکل یکی از اعضای خانواده اش ناراحت و نگران است. سعی کنید با او ابراز همدردی کنید و در کنارش باشید، اما انتظار نداشته باشید که او به خاطر این کار از شما قدردانی و تشکر کند. اگر این شخص شریکتان باشد شما مجبور خواهید بود این هفته بار بیشتری را به دوش بکشید تا او بتواند به مشکلات و مسائل شخصی اش رسیدگی کند، اما خوب این را هم در نظر داشته باشید که این موقعیت ها برای هر کسی پیش می آیند و او هم روزی این خوبی شما را جبران خواهد کرد. خوشبختانه شما امروز این توانایی را دارید که با وجود تمامی مشکلات و مسائل اطرافتان ذهنتان را روی کارهایتان متمرکز کنید.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین دی

امروز شما کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و اصلا احساس نمی کنید که امروز یک روز تعطیل است! هر قدر بیشتر می دوید کارهای کمتری را به انجام می رسانید و شاید حتی چند تماس مهم که حتما باید امروز می گرفته اید را هم فراموش کنید. با این روش شما تا آخر روز هم کارهایتان را به انجام نخواهید رساند. کمی دست نگه دارید و حتی به خودتان استراحت بدهید و کاری که باعث آرامشتان می شود را انجام دهید. سپس لیست کارهایتان را نوشته و با خونسردی و بر اساس اولویت پیش بروید. حتی اگر به انجام همه کارهایی که در برنامه تان داشته اید هم نرسید هچ اشکالی ندارد، بیخود خودتان را دیوانه نکنید!

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین بهمن

در این روزهای آخر ماه هزینه های غیر مترقبه ای ممکن است برایتان پیش بیایند و حساب و کتاب هایی که برای بودجه تان کرده بودید را به هم بریزند. شاید مجبور شوید از یک نفر قرض کرده و بدهیتان به یک نفر دیگر را پرداخت کنید و این وضعیت برایتان گران تمام می شود. شما نباید خودتان و یا دیگران را برای پیش آمدن این وضعیت سرزنش کنید، زیرا این وضع کاملا موقتی است و طی چند روز آینده همه چیز به روال عادی باز خواهد گشت. این روزها باید سعی کنید کمی بیشتر از همیشه مواظب رژیم غذایی خود باشید و از مصرف غذاهای چرب و پرکالری تا جای ممکن خودداری کنید، زیرا این کار علاوه بر ایجاد اضافه وزن سلامت شما را هم به خطر خواهد انداخت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 1398/7/24 مخصوص متولدین اسفند

امروز بداخلاقی و بی حوصلگی دوست صمیمی و یا شریک زندگیتان باعث ناراحتیتان شده و شما را هم دچار افسردگی کرده است. او میلی به صحبت کردن با شما نشان نمی دهد و شما نگران این هستید که مبادا کار اشتباهی کرده و یا حرف بدی زده باشید. به احتمال زیاد این حالت های او هیچ ارتباطی به شما ندارد و مسئله ای کاری و یا مسائل شبیه به آن باعث ناراحتی اش شده اند. سعی نکنید او را مجبور کنید در مورد این موضوع با شما صحبت کند، زیرا این کار تنها باعث خواهد شد فاصله ی بیشتری از شما بگیرد. سر خودتان را با کارهایی که در خانه به عهده دار ید گرم کنید و منتظر بمانید تا خودش به سراغتان بیاید و سر صحبت را باز کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied