شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

آشنایی با جاذبه های گردشگری دبی

شهر دبی یکی از شهر های دیدنی و امیرنشین امارات متحده عربی محسوب می شود که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی از نظر صنعت توریسم و گردشگری می باشد یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری در خلیج فارس محسوب می شود که دارای امکانات گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد بیشترین درآمد دبی از صنعت گردشگری و نفت می باشد

آشنایی با جاذبه های گردشگری دبی

سفر به یاد ماندنی با تور دبی

شهر دبی یکی از شهر های دیدنی و امیرنشین امارات متحده عربی محسوب می شود که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی از نظر صنعت توریسم و گردشگری می باشد یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری در خلیج فارس محسوب می شود که دارای امکانات گردشگری و تفریحی بسیاری می باشد بیشترین درآمد دبی از صنعت گردشگری و نفت می باشد 

اگر برای اولین بار می خواهید به دبی سفر کنید بهتر است با تور سفر کنید تا تور لیدر همراه شما باشد و بتواند به تمام سوال هایتان پاسخ دهید تا در طول سفر به مشکل نخورید و بتوانید از تمام مکان های گردشگری و جاذبه های آن بدون دردسر دیدن کنید. با گرفتن تور دبی می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید زیرا تمام هزینه های سفر و ایاب و ذهاب در پکیج تور محاسبه شده است البته اگر بخواهید آیتم هایی بیشتر برای تفریح داشته باشید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید

در این شهر، آسمان خراش های بسیار زیادی وجود دارد که فرصت تفریحی بسیار زیادی را برای مسافرین تور دبی فراهم می کند. گردشگران و توریست ها از گوشه و کنار دنیا برای بازدید از مناطق مختلف دبی به آن سفر می کنند و همواره تلاش می کنند تا یک سفر بیادماندنی و خاطره انگیز از این شهر داشته باشند.

برای تهیه تور دبی ارزان تر می توانید از پرواز امارات ایر عربیا استفاده کنید. البته این ایرلاین مسافت شما را بیشتر می کند و ابتدا در شهر شارجه پرواز شما فرود می آید و سپس به دبی ترانسفر می شوید. پرواز امارات ایر عربیا حتی از پرواز های ایرانی نیز ارزان تر است و برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه در تور دبی هستند بسیار مناسب می باشد.

 

2533542 - Copy - Copy

 

خدمات تور دبی

هر ساله مسافرین و گردشگران بسیار زیادی از گوشه و کنار کشور به شهر دبی سفر می کنند و از جاذبه های تفریحی این شهر با تور دبی بازدید می کنند. تور دبی فرصتی استثنایی برای بازدید از رستوران ها، هتل ها، مکان های تفریحی و گردشگری شهر دبی فراهم می کند تا یک سفری ایده آل و بیادماندنی داشته باشند. خدمات تور دبی شامل ارائه خدمات رزرو بلیط هواپیمایی با قیمت مناسب برای رفت و برگشت، رزرو هتل در بهترین مکان ها برای مدت زمان اقامت در این شهر، اخذ ویزا و خدمات تفریحی با سایر نقاط شهر دبی می باشد.

تور دبی همه روزه به شهر دبی با بهترین امکانات سفر می کند و یک سفر بیادماندنی را برای آن ها به ارمغان می آورد.

 

قیمت تور دبی

عوامل مختلفی در قیمت تور دبی تاثیر گذار است و مهمترین آن فصلی است که می خواهید به این شهر سفر کنید. اگر در زمان برگزاری جشنواره ها و فصل هایی که هوا بهتر است و به همان نسبت مسافر و گردشگر بیشتر می باشد سفر کنید قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز و هتل نیز در قیمت تور دبی تاثیر گذار است.

همچنین بلیط هواپیما دبی در روزهای بعد عید و خرداد ماه و تابستان که بسیار گرم است کاهش می یابد. به صورت کلی قیمت تور دبی نسبت به جاذبه های گردشگری و تفریحی آن مقرون به صرفه می باشد.

 

 

2533542 - Copy (2)

 

موقعیت جغرافیایی شهر دبی

شهر دبی در جنوب کشور قرار دارد و فاصله آن با شهر تهران بسیار کم است. این شهر در فاصله 744 مایلی از تهران قرار دارد. مسافرین می توانند در مدت زمان 2 ساعت و 10 دقیقه به این شهر برسند. البته این مدت زمان پرواز بر اساس شرایط مختلف آب و هوای و تاخیرات ممکن است تغییر کند و کم و یا زیاد شود. بیشتر پروازهای دبی توسط شرکت های هواپیمایی مختلف در ایران و دبی انجام می شود که هزینه های مختلفی را بر روی بلیط های خود قرار می دهند.

هزینه این بلیط ها بر اساس شرایط و نوع پرواز فرق می کند و مسافرین می توانند بر اساس بودجه خود، آن ها را انتخاب کنند. البته توجه کنید که در اواخر هفته و در ایام تعطیل که مسافرین بیشتری به این شهر سفر می کنند هزینه بلیط ها بیشتر می باشد. به همین منظور می توانید بلیط های پرواز وسط هفته را برای سفر خود با تور دبی را انتخاب کنید.

 

بهترین زمان سفر دبی

بهترین زمان برای گرفتن تور دبی از ماه نوامبر تا مارس می باشد که رطوبت هوا کم و خنک تر است البته ناگفته نماند که هزینه سفر در این ماه ها بیشتر از فصول دیگر سال است. بهترین وسیله حمل و نقل در دبی مترو می باشد که هزینه آن معقول و برای گشت و گذار مناسب است. هزینه تاکسی در این شهر نسبتا زیاد است. برای رفتن به ابوظبی می توانید از اتوبوس نیز استفاده کنید. همچنین برای گذراندن ساعتی آرامش بخش می توانید از کشتی های کروز استفاده کنید.

 

 خرید اینترنتی بلیط


آژانس گلفام سفر برای آسایش شما عزیزان نحوه خرید بلیط را به راحت ترین حالت ارائه می دهد. برای خرید بلیط اینترنتی هواپیما و رزرو آنلاین هتل دبی کافیست وارد سایت گلفام سفر بشوید و در صفحه نخست، شهر مبدا، شهر مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و کلاس پروازی را انتخاب کرده و روی دکمه ی جستجو کلیک کنید. سپس لیست پرواز های موجود بر حسب ارزان ترین به گرانترین نمایش می دهد. شما می توانید با همراه داشتن کارت بانکی و کارت ملی برای خرید بلیط های پرواز داخلی و همراه داشتن کارت بانکی و پاسپورت برای خرید بلیط های پرواز خارجی اقدام کنید.

 

2533542 - Copy

 

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی

خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی می تواند به نفعتان باشد! زیرا آژانس مسافرتی به صورت مستقیم با شرکت هواپیمایی در ارتباط است. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی گلفام سفر بلیط به اقصی نقاط دنیا خریداری کنید. این بلیط ها به دو صورت چارتری و سیستمی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند. آژانس گلفام سفر چارترکننده مستقیم بلیط های هواپیما در بسیاری از مسیرهای محبوب ایرانیان است و شما با خرید از این آژانس می توانید از پرداخت هزینه بالا جلوگیری کنید. همچنین تیم مجرب بند الف در گلفام سفر می توانند برای شما عزیزان بلیط پرواز بیش از 900 ایرلاین به مقصد بیش از 70 کشور جهان رزرو کنند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied