شمانیوز
شما نیوز

جراحی عجیب یک زن به خاطر تمسخر دیگران + تصاویر

یک زن بریتانیایی که در دوران کودکی به خاطر پیشانی بلندش مورد تمسخر بقیه قرار می گرفت تصمیم گرفت خود را به جراحان زیبایی بسپارد تا طی عمل زیبایی، پیشانی او را کوتاه کنند.

جراحی عجیب یک زن به خاطر تمسخر دیگران + تصاویر

به گزارش شمانیوز، "کارلا ماری نورتون" زن جوان انگلیسی است که به تازگی خود را به تیغ تیز جراحان پلاستیک لندن سپرد تا طی عمل زیبایی، پیشانی اش را 3 سانتیمتر کوتاه کند.

 

20165231425741110a

 

بلندی پیشانی "کارلا" مادرزادی نبوده و به دلیل نوعی ریزش مو به نام "آلوپسی کششی" شکل گرفت.( این نوع ریزش بر اثر کشش بیش از اندازه موی سر و بستن بسیار محکم موها، بافتن و گیر کردن موها لای کلیپس و گل‌سر ایجاد می گردد). او در دوران نوجوانی به دلیل سبک بستن موهایش که اغلب دم اسبی بود دچار طاسی در شقیقه‌ها و در نتیجه بلند شدن پیشانی اش شد به گونه ای که مجبور بود با مدل موی چتری آن را بپوشاند.

 

AndroidOnlineNewsImage.aspx

 

بلندی پیشانی "کارلا" آنقدر به چشم می آمد که همکلاسی‌هایش در مدرسه، با الفاظی مانند طاس و کچل مسخره‌اش می کردند. حتی گاهی برخی از دانش آموزان شرور، بی‌هوا و با کف دست محکم به پیشانی‌اش می زدند و فرار می کردند. با این رفتارها دختر نوجوان به تدریج اعتماد نفس خود را از دست داد و به خاطر پیشانی بلندش همیشه احساس خجالت می کرد. او حتی از باد و باران و همچنین شنا کردن متنفر شده بود چون پیشانی اش بر اثر وزش باد و شنا کردن به خوبی نمایان می شد.

 

متاسفانه این عدم اعتماد به نفس "کارلا" تا دوران بزرگسالی هم همراه او بود تا جایی که روز عروسی اش از آرایشگر خواست مدل مویی برایش انتخاب کند که طاسی پیشانی اش را به خوبی بپوشاند. حتی او از عکس گرفتن با فرزندان خود نیز فراری بود چون می ترسید که در عکسها مثل یک زن احمق به نظر برسد.

 

"کلارا" که سالها از این وضعیت به تنگ آمده بود سرانجام تصمیم گرفت با یک جراحی پلاستیک برای همیشه به ترسها و نگرانی هایش پایان دهد.

 

این زن بریتانیایی در یک کلینیک جراحی پلاستیک در لندن به اتاق عمل رفت و طی عمل جراحی دو ساعته توسط جراح مشهور "کریستوفر اینگلفیلد" ، 3 سانتی متر از پوست پیشانی اش برداشته و جای آن با بخشی از پوست سرش که محل رویش مو بود پوشانده شد.

 

حالا کلارا که به آرزوی دیرینه اش رسیده به همراه بچه هایش به ترن هوایی می رود و از وزش باد و مشخص شدن پیشانی اش نمی ترسد او با فرزندانش عکس یادگاری می اندازد و بدون هیچ استرسی به استخر می رود.

 

گفتنی است که جراحی کوتاه کردن پیشانی از سال 2013 آغاز شد و طی این سالها متقاضیان زیادی داشته است.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied