شمانیوز
شما نیوز

کاشت مو و سایر خدمات زیبایی در کلینیک رز

کاشت مو و سایر خدمات زیبایی در کلینیک رز نتایجی طبیعی و منحصربفرد را برای مراجعه کنندگان در پی دارد. این نتایج که تا حد زیادی به جراح انتخاب شده شما بستگی دارد، ماندگار و رضایت بخش می باشند. کاندید های مناسب کاشت ابرو، تزریق چربی و سایر مراقبت های زیبایی می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی از مزایای قابل توجه آن بهره مند شوند.

کاشت مو و سایر خدمات زیبایی در کلینیک رز نتایجی طبیعی و منحصربفرد را برای مراجعه کنندگان در پی دارد. این نتایج که تا حد زیادی به جراح انتخاب شده شما بستگی دارد، ماندگار و رضایت بخش می باشند. کاندید های مناسب کاشت ابرو، تزریق چربی و سایر مراقبت های زیبایی می توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی از مزایای قابل توجه آن بهره مند شوند.

 

2533542 - Copy - Copy

کاشت مو در کلینیک رز

 

 

بررسی شرایط مورد نیاز برای انجام کاشت مو

افراد برای اینکه از کاشت مو یک نتیجه خوب و قابل قبول را دریافت کنند باید دو شرط زیر را دارا باشند: اول اینکه به اندازه کافی مو های سالم روی پوست سر آن ها وجود داشته باشد که بتوانند به ناحیه مورد نیاز کاشت مو آن ها را انتقال دهند. دوم اینکه توانایی رشد مو در ناحیه دریافت کننده وجود داشته باشد.

 

طی انجام یک مشاوره با متخصص پوست می توان متوجه شد که آیا هر دو شرط برای کاشت مو در فرد موجود است یا خیر؟ متخصص پوست یک معاینه کامل درباره پوست سر و شرایط مورد نیاز فرد برای کاشت مو انجام می دهد و اینکه آیا وی یک کاندید مناسب برای انجام کاشت مو می باشد یا خیر را تعیین خواهد کرد.

 

قبل از کاشت مو یک متخصص ممکن است برای اینکه بداند چرا ریزش مو در سر وجود دارد به بررسی نتایج آزمایش خون نیز احتیاج داشته باشد. وی بدین وسیله می تواند مواردی را که در بدن شما اتفاق می افتد را ارزیابی کند که آیا ممکن است عواملی وجود داشته باشد که مجددا پس از کاشت مو سبب ریزش مو ها شود یا خیر؟

 

جهت انجام کاشت مو برخی از بیماران به روشی بنام بیوپسی پوست سر احتیاج دارند. اگر امتحانات و آزمایشات نشان دهد که شما کاندید خوبی برای کاشت مو هستید، متخصص پوست و مو می تواند به شما بگوید چه نتیجه ای را می توانید پس از کاشت مو انتظار داشته باشید.

 

2533542 - Copy (2)

کاندید مناسب کاشت مو

 

ابرو هایی زیبا و جذاب با کاشت ابرو

برخی از افراد جامعه ممکن است که به مراقبت از ابرو های خود اهمیت زیادی ندهند، اما اگر آن ها بخواهند ظاهر بی عیب و جوانی را حفظ کنند، ابرو ها می توانند یک نشانگر بسیار دقیق از سن واقعی شان باشند. با افزایش سن مو های ابرو بطور طبیعی باریک تر می شوند، همچنین می توان در اثر تصادفات، جای زخم، استرس یا بیماری ریزش مو های ابرو را تجربه کرد. بنابراین حتی اگر بقیه صورت شما عاری از چین و چروک باشد و هنوز چهره تازه و جوانی داشته باشید، نازک شدن ابرو ها می تواند کار را خراب کند. این امر هم برای مردان و هم برای زنان صادق است و کاشت ابرو یکی از بهترین راهکار های حل این معضل می باشد.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو می تواند یکی از مهم ترین چالش های زیبایی برای هر فرد در نظر گرفته شود، اما هنگامی که توسط متخصصان زبده و ماهر انجام شود، می تواند نتایج چشمگیری را به بار آورد. قبل از انجام عمل کاشت ابرو به بیمار بی حسی موضعی داده می شود. در طول عملیات کاشت ابرو از تکنیک های روز دنیا و دستگاه های پیشرفته استفاده می شود.

 دشوارترین بخش کاشت ابرو دادن زاویه و جهت مناسب به پیوند ها و همچنین طراحی زیبای ابرو ها به صورت طبیعی می باشد تا مکمل سایر ویژگی های صورت بیمار باشد. عمل کاشت ابرو شامل برداشت فولیکول های کوچک مو از ناحیه کنار گوش است که مو های آن نازک تر و لطیف تر می باشد. پیوند با دقت بسیاری از ناحیه خارج می شود که به آن منطقه اهدا کننده نیز گفته می شود و سپس به قسمت هایی از خط ابرو که طاس است یا تراکم مو کمتری دارد، انتقال می یابد. هنگامی که کل عمل کاشت ابرو به پایان رسید، مو های ناحیه ابرو به تدریج شروع به رشد می کنند.

 

2533542 - Copy

کاشت ابرو طبیعی

 

کل عملیات کاشت ابرو طبیعی بین 2 تا 4 ساعت انجام می شود. دلیل نیاز به این مقدار زمان به این دلیل است که هر یک از مو های ابرو باید خیلی دقیق، ظریفانه و کاملا حرفه ای روی ابرو کاشته شوند. زمان کل بهبودی حاصل از کاشت ابرو حدود یک هفته است. با این حال، فرد می تواند بلافاصله سه روز پس از کاشت ابرو به کار و فعالیت های روزانه خود بازگردد.

 

 

تزریق چربی چگونه است؟

تزریق چربی یک روش کاملاً متفاوت و ایمن است که شامل برداشت و انتقال چربی از طریق تزریق می باشد. هر دو ناحیه اهدا کننده و گیرنده با اعمال بی حسی موضعی آرام می شوند. پس از این، چربی از طریق تزریق از مکان هایی که چربی داخل بدن زیاد است مانند باسن یا شکم برداشته می شود. با این حال، چربی موجود در قسمت های جانبی ران و پایین شکم نیز چربی خوبی است زیرا حاوی غلظت بیشتری از سلول های بنیادی مشتق از چربی است.

 

ماده استخراج شده سانتریفیوژ و فیلتر شده و سلول های چربی خالص دقیقاً زیر پوست تزریق می شوند. این دشوارترین مرحله انتقال چربی برای تزریق چربی به طور مساوی در لایه های مختلف بافت گیرنده است. برای این کار از سرنگ هایی در اندازه های مختلف استفاده می شود. سلول های چربی در نزدیکی رگ خونی تزریق می شوند تا به دلیل کمبود تغذیه، سلول ها از بین نروند. برای زنده ماندن و رشد سلول ها تغذیه مناسب نیاز است.

 

2533542

تزریق چربی به صورت

 

انواع تزریق چربی به اعضای مختلف بدن

تزریق چربی به صورت

اگر دچار چین و چروک در صورت هستید و خط خنده، خط لبخند و خطوط پنجه کلاغی را در چهره تان مشاهده می کنید، تزریق چربی یکی از بهترین راهکار های ممکن است. جای زخم های آکنه و نواحی گود شده صورت، لب ها و گونه ها نیز با تزریق چربی پر می شود. جراح شما حتی می تواند لکه های پوستی یا تورفتگی های پوستی را اصلاح کرده و چین و چروک های پیشانی را به حداقل برساند.

بازسازی سینه ها با تزریق چربی

در صورت وجود نقایص پستان، تزریق چربی یک روش مؤثر برای پر کردن این نقایص است. تزریق چربی همچنین گزینه ای برای بازسازی کل پستان پس از ماستکتومی می باشد. با این حال، برای رسیدن به حجم کافی پستان، این معمولاً یک فرآیند چند مرحله ای است که حداقل به دو تا چهار روش تزریق چربی پی در پی نیاز دارد.

2533542

تزریق چربی به سینه

جوانسازی دست با تزریق چربی

تزریق چربی به دستان شما برای برگشت حجم اولیه پوست و جمع کردن مناطق چروکیده و به طور کلی بهبود کیفیت پوست دست ها به مرور زمان یک راهکار بسیار مؤثر است. دست ها نقاطی در بدن می باشند که بسیار در معرض دید قرار دارند. عوامل مختلفی بخصوص در زنان که بیش از مردان در منزل با مواد شستشو دهنده سروکار دارند سبب می شود تا پوست دست ها چروکیده و جمع شود. آسیب پذیری فوق العاده پوست دست آن را حساس کرده و نیازمند مراقبت های ویژه است. تزریق چربی به پوست دست روشی مناسب برای بازگشت زیبایی از دست رفته دستان شماست.

 

زمان بهبود پس از تزریق چربی

دوره بهبودی تزریق چربی برای نواحی مختلف بدن متفاوت است. پس از تزریق چربی به ناحیه باسن، شما باید روی شکم خود بخوابید زیرا فشار به این ناحیه می تواند چربی را از بین ببرد. شکل ناحیه تقویت شده ممکن است در ابتدا نامنظم به نظر برسد اما پس از مدتی یک کانتور مناسب به دست می آید. به مدت 2 هفته در هر دو ناحیه اهدا کننده و گیرنده تورم و کبودی متوسطی ​​وجود خواهد داشت. ممکن است بعد از تزریق چربی صورت شما چاق تر به نظر برسید اما مدتی بعد تورم اضافی از بین رفته و چهره شما عادی جلوه خواهد کرد. ممکن است چند روز درد ​​بسیار اندکی را نیز تجربه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی