شمانیوز
شما نیوز

رابطه پنهانی دختر در تختخواب مادر دردسرساز شد +تصاویر

دختر جوانی که هنگام رابطه نامشروع باعث شکسته شدن رختخواب مادرش شده بود با شکایت او به دادگاه رفت و 1600 پوند جریمه شد.

رابطه پنهانی دختر در تختخواب مادر دردسرساز شد +تصاویر

به گزارش شمانیوز، این دختر انگلیسی که "ریانون" نام دارد وقتی مادرش "نیکول" به همراه همسر جدید خود به ماه عسل رفته بود فرصت را مناسب دید و تصمیم گرفت شبی رمانتیک با دوست پسرش را تجربه کند برای همین نامزدش را به خانه آورد و شب را به همراه او در اتاق خواب مادرش گذراند.

 

چند روز بعد که "نیکول" از ماه عسل برگشت با صحنه ای ناراحت کننده در اتاق خوابش روبه رو شد؛ تخت بزرگ و زیبایش از چند قسمت مختلف شکسته بود .وقتی از دخترش علت را جویا شد "ریانون" در کمال خونسردی گفت که فقط خواستند یک شب رمانتیک را با دوست پسرش داشته باشند اما در نهایت منجر به شکسته شدن تختخواب شد.مادر انگلیسی که از خونسردی و رفتار دخترش به خشم آمده بود تصمیم گرفت از او در دادگاه شکایت کند. همچنین او برای ادب کردن دخترش، موضوع را به یک برنامه تلویزیونی استرالیایی به نام "دادگاه کایل" کشاند.

 

"نیکول" در این برنامه به قاضی گفت: هنگام سفر یک هفته ای، به "ریانون" گفتم در مدتی که نیستم می تواند از تختخواب من استفاده کند اما وقتی از سفر برگشتم با خانه و اتاق بهم ریخته‌ام روبه رو شدم، انگار زلزله آمده بود. وحشتناک‌تر آنکه تخت زیبایم از چند قسمت شکسته بود و آنجا متوجه شدم که "ریانون" در اتاق‌خواب تنها نبوده و اتفاقات آن‌ شب باعث شکسته شدن تختخواب زیبایم شده است .دختر جوان پس از شنیدن اظهارات مادرش گفت: مادرم بیخودی شلوغ می کند تخت او از قبل شکسته بود و فقط می‌خواهد پول این ضرر را از جیب من جبران کند.

 

قاضی دادگاه برنامه پس از شنیدن صحبتهای دو طرف، در نهایت حق را به "نیکول" داد و دختر سرکش را به جرم شکستن تخت خواب مادرش به 1,632 پوند جریمه محکوم کرد."ریانون" به این حکم اعتراض کرد و گفت توان پرداخت چنین جریمه ای را ندارد اما مادر عصبانی از شکایتش کوتاه نیامد و از دادگاه خواست تا دخترش را مجبور به پرداخت جریمه نقدی کند.

 

 

تتتتت

 

 

untitled

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied