شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 6 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/06

فال روزانه دوشنبه 6 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/06

فال روزانه دوشنبه 6 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/06

فال روزانه دوشنبه 6 آبان 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/08/06

 

 

 

 

فال روز تولد (امروز دوشنبه 98/08/06 )

 

دوست عزیزی که 6 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

فال روزانه

شما شخصی بسیار پرانرژی، جسور و باهوش هستید که هر کاری را که به عهده بگیرد آن را با موفقیت به انجام می رساند. شما نسبت به تمیزی و نظافت وسواس خاصی دارد. شما همیشه به کسانی که به کمک نیاز داشته باشند با کمال رضایت کمک می کنید و از مصاحبت با افراد باهوش و باسواد لذت می برید. داشتن تمرکز کافی در کارهایتان به شما کمک خواهد کرد تا پله های ترقی را با موفقیت طی کنید. امسال سلامت جسمانی شما در گرو سلامت روانتان خواهد بود و به همین دلیل باید سعی کنید جنبه ی مثبت هر چیزی را در نظر بگیرید. ورزش هایی مثل یوگا و ایروبیک در حفظ همزمان سلامت جسم و روانتان به شما کمک خواهند کرد. امسال شما با تغییر دادن سیاست هایی که در کسب و کار خود مورد استفاده قرار می دهید فرصت های جدیدی را برای خود به وجود خواهید آورد. استفاده از توصیه هایی که دوستانتان، به ویژه آنهایی که تجربه و مهارت زیادی دارند، به شما کمک خواهد کرد روی تجارت های سودمندی سرمایه گذاری کنید، با این حال هیچ کاری را نباید بدون دقت و احتیاط کافی آغاز کنید. امسال خلاقیت و ایده های جدیدی که دارید نظر مدیران و مقامات مافوقتان را به شما جلب خواهد کرد. امسال در روابط عاطفیتان باید دقت بیشتری داشته باشید و به احساسات طرف مقابلتان توجه بیشتری نشان دهید. آذر، بهمن و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

 

 


♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز با وضعیت جسمانی خوب شما و شور و هیجانی که در وجود خود احساس می کنید انجام هر کاری برایتان با لذت همراه خواهد بود. روابط شما با خانواده و دوستان در حال حاضر خیلی گرم و صمیمی هستند. روزتان به خوبی و راحتی پیش خواهد رفت و با هیچ مشکل خاصی روبرو نخواهید شد. قرار است امروز بعدازظهر کاری را انجام دهید و یا خبری را دریافت کنید که با بیقراری در انتظار آن هستید. اگر امروز در کلاس، کارگاه آموزشی و یا هر جلسه ی دیگری که در ارتباط با آموزش باشد شرکت کنید در درک مطالب مطرح شده در آن بسیار موفق خواهید بود زیرا ذهنتان در حال حاضر بسیار قوی شده است.

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

اطلاعاتی که امروز به دستتان خواهد رسید شما را به تحقیق و بررسی برای دست یابی به حقیقت در مورد یک موضوع خاص تشویق خواهند کرد. شاید پای ایده ای برای راه اندازی یک کسب و کار تازه در میان باشد یا بخواهید فرصتی برای سرمایه گذاری در یک زمینه ی جدید را مورد بررسی قرار دهید. شاید هم یک دیدگاه فلسفی خاص توجه شما را به خود جلب کند و بخواهید در مورد آن مطالعه کنید. در هر صورت با قدرتی که امروز ذهنتان دارد در پایان روز سطح دانش و آگاهی شما خیلی بیشتر از آغاز روز خواهد بود. اگر عشقتان از شما دلخور است یک هدیه ی کوچک بهتر از هر چیز دیگری به رفع این دلخوری کمک خواهد کرد.

 


♊ فال امروز متولدین خرداد

با وجود اینکه شما معمولا فردی بسیار مسئولیت پذیر هستید و سعی می کنید بین وظایف حرفه ای خود و کارها و مسئولیت هایی که در خانه به عهده دارید تعادل را برقرار کنید، امروز ذهن و قلبتان تمام مدت درگیر خانه و خانواده تان خواهد بود و شاید نتوانید آن طوری که لازم است روی کارهایی که در محل کارتان در انتظارتان هستند تمرکز کنید. امروز شما نزدیکی فوق العاده ای به دوستان و خانواده تان احساس می کنید و شاید بخواهید بعد از پایان کارتان یک مهمانی از پیش برنامه ریزی نشده راه بیندازید. کارهای اداری که امروز باید انجام دهید خیلی سریع تر از آنچه انتظارش را دارید پیش خواهند رفت.


♋ فال روزانه متولدین تیر

یک رویداد اجتماعی شما و اطرافیانتان را برای رسیدن به یک هدف واحد دور هم جمع خواهد کرد و این اتفاق شما را به برخی فعالیت هایی که پیش از این هرگز تجربه نکرده بوده اید علاقمند خواهد کرد. امروز تماس ها و پیام های سرشار از محبت و مهربانی از خانواده و دوستانتان دریافت خواهید کرد. شاید کمی از این هم خوش شانس تر باشید و عشقتان شما را غرق در کلمات محبت آمیز کرده و حتی یک هدیه کوچک برایتان بخرد. امروز برای شما روز پرمشغله ای خواهد بود، اما در عین شلوغی و درگیری های کوچک و بزرگی که در خود دارد برای شما روزی خیلی خوب و به یاد ماندنی خواهد شد.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

طی چند روز گذشته شما در انتظار دریافت پولی بوده اید که به شما وعده داده شده بوده است، امروز این پول بالاخره به دستتان خواهد رسید. خوش شانسی شما به همین جا ختم نخواهد شد زیرا شما وارده دوره ای شده اید که در آن رسیدن به اهداف و خواسته هایتان با تأخیرها و موانع کوچک و بزرگ همراه نخواهد بود. اگر پروژه یا کار نیمه تمامی دارید که در انتظار فرصت خوبی برای تکمیل آن بوده اید به شما پیشنهاد می شود که امروز را از دست ندهید، مخصوصا اگر این کار شامل کاعذبازی های اداری می شود. امروز روز خوبی برای رقابت و درگیر شدن با دیگران نیست، پس حواستان را خوب جمع کنید.


♍ فال امروز متولدین شهریور

شما امروز احساس می کنید که قدرت ذهنتان بیش از هر زمان دیگری شده است. افکارتان متمرکزتر از هر زمان دیگری هستند و ذهنتان می تواند به سادگی در همه چیز نفوذ کند. قراری که برای دیدار با دوستان و یا عشقتان داشته اید به خاطر دلایل پیش بینی نشده با تأخیر مواجه خواهد شد، اما نگران نباشید، دیر یا زود عزیزانتان را خواهید دید. امروز از طریق تلویزیون، اینترنت و یا روزنامه ها و مجلات اطلاعات جدیدی در مورد فرصت هایی برای آغاز برخی فعالیت های تجاری سودآور در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این فرصت ها را به سادگی از دست ندهید چون به احتمال زیاد برای شما موفقیت زیادی را به همراه خواهند داشت.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ترس ها و نگرانی های قدیمی تحت تأثیر اتفاقاتی که در خانه و محیط اطرافتان افتاده اند در وجود شما برای یک بار دیگر زنده خواهند شد. چنین شرایطی برای همه پیش می آید، اما آنچه اهمیت دارد این است که اجازه ندهید ذهنتان بیش از حد درگیر این مسائل شود و حتی از آنها به عنوان عاملی سازنده استفاده کنید. شاید باور نکنید، اما اگر با دانش و توجه کافی به همین ترس و نگرانی ها غلبه کنید می توانند سرمنشأ افکاری سازنده برای شما باشند. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد، از این فرصت استفاده کنید و اگر قصد ایجاد تغییر دکوراسیون در خانه تان را دارید آستین هایتان را بالا بزنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

دورهمی های دوستانه و یا حتی مکالمات کوتاهی که در محل کار و یا دانشگاه با دوستان و همکاران خود خواهید داشت اطلاعات جدید و جالبی را برای شما به همراه خواهند داشت که در آنها چیزهایی وجود دارند که ذهن شما را به خود مشغول کرده و شاید حتی در مسیری کاملا جدید و متفاوت قرار خواهند داد. در حال حاضر روابط شما با اطرافیان، از عشقتان گرفته تا همکاران و رؤسایتان خیلی گرم و صمیمی هستند و همه چیز دارد به خوبی پیش می رود. از این فرصتی که دست داده است به خوبی استفاده کنید و اگر موضوع مهمی وجود دارد که مدت هاست قصد مطرح کردن آن را داشته اید همین حالا دست به کار شوید.


♐ فال متولدین آذر

شما در یک پروژه ی حرفه ای و یا تحصیلی به موفقیت دست یافته اید و یا شاید همین امروز خبر این موفقیت به شما برسد، در هر صورت فکر بیرون رفتن همراه دوستان و عزیزانتان و جشن گرفتن این موفقیت درکنار آنها تمام روز شما را به خود مشغول خواهد کرد، اما نگران این هستید که شاید امروز زمان مناسبی برای این دورهمی نباشد. هنوز خیلی تا آخر هفته مانده است، پس نگرانی را کنار گذاشته و همین امشب این جشن کوچک را برگزار کنید و فکر کار و مشغله هایتان را کنار گذاشته و در کنار عزیزانتان خوش بگذرانید. روزهای شانس و موفقیت برای شما دارند از راه می رسند، از اقبال بلند خود لذت ببرید!


♑ فال روز متولدین دی

موضوعی که برای مدتی طولانی مشغول مطالعه در مورد آن بوده اما در درک آن دچار مشکل بوده اید امروز بالاخره برای شما قابل فهم خواهد شد. شاید هم بتوانید از این دانشی که به دست آورده اید برای عملی کردن پروژه ای که در دست انجام دارید استفاده کنید. ذهن شما در حال حاضر کاملا باز است و خیلی خوب عمل می کند و با تمرکز بالا و تفکر منطقی خود در هر کاری که پیش از این شروه کرده باشید یا امروز آن را آغاز کنید به موفقیت خواهید رسید. اجازه ندهید تردیدهای گاه و بیگاهی که به سراغتان می آیند شما را نسبت به توانایی هایی که دارید دلسرد کنند. امروز از صبح هر بار که در آینه نگاه کردید به خودتان بگویید «تو می توانی»!


♒ فال متولدین بهمن

تأثیراتی که از گذشته روی شما باقی مانده اند حتی اگر خودتان هم ندانید امروز روی توانایی ها و عملکرد شما در رویارویی با مسائلی که به توانایی بالایی نیاز دارند به کمک شما خواهند آمد. شاید مجبور به انجام برخی کارهای اداری و کاغذبازی های خسته کننده باشید. نمی دانید قدرت درک شما بالا رفته است و یا اطرافیانتان افکار و احساسات خود را صریح تر بیان می کنند، در هر صورت امروز خیلی خوب می توانید به افکار و خواسته های آنها پی ببرید و رفتار خودتان را بر این اساس تصحیح کنید. بعد از ظهر امروز یک دیدار رمانتیک با عشقتان داشته باشید، شاید باورتان نشود، اما چنان به هم نزدیک خواهید بود که حتی نیازی به حرف زدن هم نخواهد بود!


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز فعالیت های گروهی و شرکت در رویدادهای اجتماعی مختلف بخش عمده ای از برنامه روزانه تان را تشکیل خواهند داد. به احتمال زیاد در این فعالیت های اجتماعی گسترده ای که امروز دارید به یک نفر معرفی خواهید شد که می تواند در زمینه ی حرفه ای کمک های قابل توجهی به شما بکند و حتی شما را به افراد با نفوذ دیگری هم معرفی کند. امروز یک نامه، تماس و یا پیام از طرف یک دوست و یا شاید عشقتان دریافت خواهید کرد که خبرهای خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. در حال حاضر هر فعالیتی که به منظور کسب درآمد بیشتر و بهتر کردن وضعیت مادی خود انجام دهید با موفقیت همراه خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied