شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با اخذ گواهینامه ایزو تغییر را احساس کنید

اگر در کسب و کار خود دنبال تعالی هستید و می خواهید هر روز بهتر از دیروز باشید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اگر در کسب و کار خود دنبال تعالی هستید و می خواهید هر روز بهتر از دیروز باشید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

کاربرد گواهینامه ایزو چیست؟

گواهینامه ایزو به گواهینامه هایی گفته می شود که شرکت ها ، سازمان و اصناف مختلف اعم از تجاری و غیرتجاری با رویکرد بهبود کیفیت در خدمت و تولیدات یا افزایش رضایت مشتریان خود دریافت می کنند.

5l2a5817-copy-f172e1d484

 

چرا گرفتن گواهینامه ایزو اهمیت ویژه ای دارد؟

قطعا با اخذ گواهینامه های ایزو نظیر ایزو 9001 که به بهبود کیفیت می پرازد یا گواهینامه ایزو 10004 که به رضایت مشتری توجه دارد تاثیر قابل توجهی در تجارت سازمان ها و شرکت ها رخ می دهد.

خیل عظیمی از شرکت های دولتی دریافت گواهینامه ایزو را جزو شرایط اولیه پیمانکاران خود تعریف کرده اند و بدون اخذ گواهینامه هایی نظیر گواهینامه hse و گواهینامه ims شرکت در مناقصات برای آن ها مقدور نیست.

 

به مشتریان خود حس خوبی دهید

یکی از بهترین تاثیراتی که دریافت گواهینامه ایزو برای سازمان ها به ارمغان می آورد احساس اطمینان خاطری است که در مشتری ایجاد می شود.

تحقیقات نشان داده اند که شرکت هایی که گواهینامه ایزو دریافت کرده اند توسط مشتریان با دید بهتری ارزیابی می شوند.

577284_341_Small-685x321

 

مشتریانی وفادارتر با دریافت گواهینامه ایزو داشته باشید

موضوع وقتی جالب تر می شود که بر خلاف تصور اینکه گواهینامه ایزو تنها بر روی مدیریت کیفیت محصولات تاثیر دارد در بسیاری از موارد دیگر نظیر ایمنی ، محیط زیست ، رضایت مشتریان هم تاثیرگذار است.

گواهینامه های ایزو 10004 و ایزو 10002 از مهم ترین گواهینامه هایی هستند که توسط شرکت ها اخذ می شوند. گرفتن ایزو 10004 دال بر توجه شرکت ها و سازمان به رضایت مشتری و اخذ ایزو 10002 دال بر رسیدگی به شکایات مشتریان می باشد.

 

گواهینامه ایزو معتبر را چگونه باید برررسی کرد؟

گواهینامه ایزو باید توسط یک cb (مرجع صدور) معتبر صادر شود . در حال حاضر در دنیا مراجع صدور یا همان cb های بسیاری صدور گواهینامه ایزو را انجام می دهند.

اما نکته مهم این است که هر cb ای معتبر نیست و تنها cb هایی معتبر هستند که تحت اعتبار ASCB یا IAF باشند. البته فرایند بررسی باید به صورت مستقیم و مرحله مرحله توسط خود مشتری انجام شود.

 

برای گرفتن گواهینامه ایزو معتبر باید چگونه اقدام کرد؟

گام اول در اخذ ایزو معتبر عقد قرارداد با شرکت مجری معتبری است که پروانه رسمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت داشته باشد. در این زمینه یکی از بهترین انتخاب ها ایزوسیستم است که هم دارای پروانه رسمی از این سازمان بوده و هم از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان بهترین شرکت در این زمینه انتخاب شده است.

برای اینکه از مشاوره رایگان کارشناسان ایزوسیستم استفاده کنید می توانید با شماره های 33444814-023 و 33444813-023 و 33444884-023 تماس بگیرید.

 

2747039

 

چه گواهینامه های مناسب شرکت، سازمان یا فروشگاه شما می باشد؟

عموم گواهینامه های ایزو برای هر سازمان، شرکت و صنفی کاربرد دارد. یعنی نوع تولید و خدمات یا بزرگی و کوچکی سازمان تاثیری در این موضوع ندارد. مثلا گواهینامه هایی نظیر ایزو 9001 (گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت) ، ایزو 14001 (گواهینامه ایزو زیست محیطی) ، ایزو 45001 (گواهینامه ایزو ایمنی و سلامت) ، گواهینامه IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) ، گواهینامه HSE (ایمنی، سلامت، محیط) ، گواهینامه ایزو 10004 (گواهینامه ایزو رضایتمندی مشتری)، گواهینامه ایزو 10002 (گواهینامه ایزو رسیدگی به شکایت مشتری)، گواهینامه ایزو 10668 (گواهینامه ایزو مدیریت ارزش برند) و ... از این دسته اند که در هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی یا بزرگ و کوچک کاربرد دارند.

 

تغییر را احساس خواهید کرد

مطمئن باشید که بعد از دریافت گواهینامه ایزو تغییراتی را در سطح فروش تولیدات یا خدمات خود احساس خواهید کرد. گرفتن هر گواهینامه ایزو در کنار تاثیری که در پرستیژ تبلیغاتی سازمان دارد باعث بهبود فرایندهای سازمان خواهد شد.

شرکت هایی که گواهینامه ایزو معتبر دریافت می کنند می توانند از لوگوی هر استاندارد بر روی محصولات خود استفاده کنند و اگر کار آن ها مانند انواع اصناف و فروشگاه ها یا هتل ها و رستوران ها کاری خدماتی است می توانند گواهینامه ایزو خود را در معرض دید مشتریان گذاشته یا بر روی تمامی ابزارهای ارتباط با مشتری نظیر نامه و سربرگ و ... درج کنند.

برای سفارش گواهینامه ایزو معتبر و مشاوره رایگان تیم ایزوسیستم با ما تماس بگیرید :

023-33444814

023-33444813

023-33444884

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied