شمانیوز
شما نیوز

زایمان مادربزرگ در 67 سالگی+ویدئو

یک زن سالخورده چینی با به دنیا آوردن نوزادی دختر در سن 67 سالگی، در صدر رسانه های این کشور قرار گرفت.

زایمان مادربزرگ در 67 سالگی+ویدئو

به گزارش شمانیوز، این زن چینی به نام"تیان" پرستار بازنشسته بیمارستان "زادوانگ" در ایالت "شاندونگ" است که به تازگی دختری با وزن 2.56 کیلوگرم به دنیا آورده و او را "تیانچی" نام نهاده است.

 

 

به گزارش یو پی آی، "تیان" به جز دختر تازه متولد شده‌اش، دو فرزند دیگر نیز دارد و طعم مادربزرگ بودن را هم چشیده است؛ بزرگترین نوه این زن چینی 18 سال دارد. جالب آنکه بارداری این زن کاملا به شکل طبیعی بوده و او تاکنون حتی تحت درمانهای سنتی هم قرار نگرفته است.

 

WhatsApp Image 2019-10-30 at 2.22.45 PM

 

پزشک بیمارستان در مصاحبه ای با رسانه ها گفت:  با اینکه "تیان" در سنی است که احتمال باروری در آن بسیار پایین است اما تخمدانهای او کاملا سالم و همانند یک زن 40 ساله است. البته او به خاطر سن بالا دارای مشکلات جسمی مختلفی بوده اما خوشبختانه با عمل سزارین توانست فرزندی کاملا سالم به دنیا بیاورد و در حال حاضر نیز مادر و نوزاد در سلامت کامل به سر می برند.

 

پدر 68 ساله این نوزاد نیز به خبرنگاران گفت: به دنیا آمدن "تیانچی" عمر دوباره ای به من و همسرم داد و اصلا حس نمی‌کنم که پیر هستم این دختر همانند اسمش "هدیه‌ای از طرف خدا" برای ما بوده است.

 

WhatsApp Image 2019-10-30 at 2.22.46 PM (1)

 

گفتنی است در سپتامبر گذشته نیز یک پیرزن هندی دوقلو به دنیا آورد. این زن 73 ساله و همسر 82 ساله اش که اهل ایالت "آندراپرادش" در جنوب هند هستند سالها در آرزوی فرزند بودند. سرانجام این زوج هندی با روش لقاح مصنوعی توانستند به آرزوی دیرینه خود برسند و طعم مادر و پدر بودن را بچشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • zoha💖❤💕🥰😍🌹🤩

    خیلی مسخره هس