شمانیوز
شما نیوز

اسیدپاشی به سبک هندی پس از شنیدن جواب رد از پسر

یک دختر هندی پس از آنکه مرد مورد علاقه‌اش به درخواست ازدواج او جواب رد داد اقدام به اسیدپاشی کرد.

اسیدپاشی به سبک هندی پس از شنیدن جواب رد از پسر

به گزارش شمانیوز، طی سالهای اخیر بارها حوادث اسیدپاشی را در روزنامه ها و اخبار خوانده و شنیده ایم؛ حوادثی که در آن مرد عاشق پیشه با شنیدن جواب رد از سوی دختر مورد علاقه اش به روی او اسید پاشیده است اما اینبار در گزارشی که در ادامه خواهید خواند داستان برعکس است.

 

پنجشنبه گذشته به پلیس جیوانگای ایالت "اوتار پرادش" هند خبر رسید که  پسری 20 ساله به نام "فیض" توسط یک دختر مورد اسیدپاشی قرار گرفته و به بیمارستان فرستاده شده است. با اعلام این خبر،ماموران پلیس محلی به بیمارستان رفتند و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

 

WhatsApp Image 2019-10-30 at 2.22.48 PM

 

مادر "فیض" به ماموران گفت: پسرم شش ماهی بود که با دختری 19 ساله به نام " آهایلا " رابطه داشت اما از یک ماه پیش به دلایلی که نمی دانم، دیگر به او توجهی نمی کرد و رابطه اش تقریبا قطع شده بود. این دختر دست بردار نبود و هر روز با پسرم تماس می‌گرفت اما او تلفنش را جواب نمی داد تا اینکه صبح پنجشنبه "فیض" پس از تماسهای مکرر"آهایلا" بالاخره گوشی را جواب داد.

 

این مادر ادامه داد: "آهایلا" آن روز پشت تلفن از پسرم خواستگاری کرد و از او خواست تا با هم ازدواج کنند اما "فیض" به این پیشنهاد جواب رد داد. عصر همان روز پسرم به خیابان رفت و پشت ویترین یک فروشگاه در حال تماشای اجناس بود که دخترک از پشت او را صدا کرد همین که "فیض" رویش را برگرداند شیشه اسید را به صورت پسر بیچاره ام پاشید. حالا ما از این دختر شکایت داریم.

 

پلیس با شنیدن اظهارات مادر "فیض"، ‌سراغ دختر عاشق پیشه رفت و او را دستگیر کرد. "آهایلا" در بازجویی ها منکر ماجرای خواستگاری از دوست پسر سابقش شد و گفت: این "فیض" بود که می خواست مرا مجبور به ازدواج کند. او تهدید کرده بود اگر به ازدواج با او تن ندهم عکسهای خصوصی دو نفره ای که باهم داریم را در فضاهای مجازی منتشر می کند. من هم برای اینکه مانعش شوم با اسید به او حمله کردم.

 

تحقیقات پلیس "جیوانگا" در مورد متهم این پرونده در حالی ادامه دارد که به گفته پزشکان چشمان "فیض" به دلیل اسیدپاشی به شدت آسیب دیده و روند درمانی وی توسط یک تیم متخصص همچنان ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied