شمانیوز
شما نیوز

حمله تند و بی سابقه مردم به اظهارات جنجالی همسر حداد عادل + عکس

گفت‌وگوی تلویزیونی دکتر ماهروزاده، همسر حداد عادل در یکی از برنامه‌های شبکه ۴ سیما درباره هدف از تاسیس مدارس فرهنگ با واکنش کاربران فضای مجازی رو به رو شد.

حمله تند و بی سابقه مردم به اظهارات جنجالی همسر حداد عادل + عکس
به گزارش شمانیوز به نقل از برترین‌ها: گفت‌وگوی تلویزیونی دکتر ماهروزاده، همسر حداد عادل در یکی از برنامه‌های شبکه ۴ سیما درباره هدف از تاسیس مدارس فرهنگ با واکنش کاربران فضای مجازی رو به رو شد.

 

همسر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان ادب فارسی گفته بود: مدرسه غیرانتفاعی تاسیس کردیم، چون وقتی پسرم به سن دبیرستان رسید و می‌خواست به رشته علوم انسانی برود، مدرسه مناسبی برایش وجود نداشت.

 

برخی کاربران شبکه های اجتماعی به اظهارات وی واکنش نشان دادند که در ادامه می خوانید:

 

واکنش‌های تند به اظهارات همسر حداد ادامه دارد

واکنش‌های تند به اظهارات همسر حداد ادامه دارد

واکنش‌های تند به اظهارات همسر حداد ادامه دارد

واکنش‌های تند به اظهارات همسر حداد ادامه دارد

پس از این انتقادات طیبه ماهروزاده، استاد دانشگاه و همسر غلامعلی حداد عادل، با اشاره به صحبت‌هایش در برنامه زاویه شبکه چهار(اینجا)، توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد.

 

۱ - تاسیس دبیرستان فرهنگ بعد از فراغت فریدالدین [فریدالدین حداد عادل] از دوره دبیرستان صورت گرفته و وی در این دبیرستان تحصیل نکرده است.

 

۲-اشاره به تحصیل وی صرفا به منظور بیان وضعیت نامطلوب رشته علوم انسانی در آن زمان بوده و این مطلب با دقت در صحبت اینجانب به روشنی قابل اثبات است.

 

۳-در برنامه به صراحت گفته شد که مدارس دولتی فرهنگ (که تعداد آنها در حال حاضر در حدود یکصد مدرسه تخمین زده می شود و باعث توسعه علوم انسانی شده است) هیچ ارتباطی با موسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • amyn

    واقعأمتأسفیم وجای تأسف داردکه عضوشورای عالی آموزش وپرورش تأییدمی کندواظهارمی کندکه مدارس دولتی کشورمافاقداستانداردهاوکیفیت لازم برای ادامه تحصیل بچه های ایران هستند.....وااسفا....

    • حسن مشکین

      شما که نظرات مردم را نمی گزارید

  • ناشناس

    اینامتولیان فرهنگی کشورمان فقط خودشونو می‌بینند خودبین خود شیفته ها

  • ناشناس

    هر چی میکشیم از افکار شما طبقه خودشیفته و خودخواه میکشیم که گند زدین به کل کشور