شمانیوز
شما نیوز

خشم مردم از سزارین دختر 11 ساله + عکس

زایمان یک دختر 11 ساله آرژانتینی که از سوی دوست‎‌‌پسر مادربزرگش مورد تجاوز قرار گرفته بود خشم مردم این کشور را برانگیخت.

خشم مردم از سزارین دختر 11 ساله + عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز،  این دختر که نامش "لوسا"عنوان شده است در سال 2015 پس از آنکه دو خواهرش توسط ناپدریشان مورد سوءاستفاده قرار گرفتند برای حفظ امنیت به مادربزرگ خود در استان توکومان سپرده شد. "لوسا" چهارسال تحت سرپرستی مادربزرگ بود و روزهای نسبتا شادی را می گذارند تا اینکه زیبایی صورت و اندامش خیلی زود توجه دوست پسر 65 ساله مادربزرگ را جلب کرد.

مرد هوسران هربار به بهانه دیدن مادربزرگ به خانه او می رفت و منتظر فرصتی بود تا نقشه کثیف خود را عملی کند.  سرانجام  یک روز که از تنها بودن طعمه خود اطمینان حاصل کرد به آنجا رفت و "لوسای" بیچاره را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داد. البته آزار و اذیت های این مرد در روزهای دیگر نیز ادامه داشت تا اینکه دختر بیچاره باردار شد و مادر و مادربزرگ "لوسا" از این اتفاق باخبر شدند.

"لوسا" پس از اینکه فهمید از مرد شیطان صفت باردار است دوبار دست به خودکشی زد اما هربار به موقع نجات پیدا کرد. دختر کوچک که علی رغم سن کمش به خاطر این اتفاق ضربه سنگینی متحمل شده  سرانجام با مشاوره روانشناس بیمارستان درخواست سقط جنین به دادگاه داد.

اگرچه در آرژانتین، سقط جنین در مواردی مانند  تجاوز یا خطر سلامتی برای مادر قانونی شده است اما در مورد این دختر 11 ساله، مقامات استان توکومان به دلایل مختلف از جمله نامشخص بودن قیم قانونی او (مادر یا مادربزرگ) صدور مجوز را به تاخیر انداختند. تا زمان حل این مشکلات قانونی،"لوسا" به هفته 23 بارداری رسیده و جنین بزرگ شده بود در نتیجه پزشکان از انجام این عمل خودداری کردند.

اما سرانجام، با دستور مقامات درمانی "توکومان" به بیمارستان، مبنی بر پیروی از تصمیم دادگاه، "لوسا" در هفته 23 بارداری و با وجود سن بسیار پایین در بیمارستان"اوا پرون" توکومان تحت عمل سزارین قرار گرفت.

2330372

انتشار خبر جراحی سزارین این دختر 11 ساله در آرژانتین ، معترضان به قانون ممنوعیت سقط جنین اختیاری در این کشور را به خیابان‌ها کشاند.

"سسیلیا اوستت" ، پزشک معالج لوسا گفت: مقامات به دلایل انتخاباتی در صدور مجوز سقط جنین تعلل و از "لوسا" به عنوان یک گروگان سیاسی استفاده کردند. درواقع  این دختر به خاطر منافع فرماندار “توکومان” این همه شکنجه را متحمل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied