شمانیوز
شما نیوز

باند مخوف آدم‌ربایی در تهران منهدم شد+ عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند مخوف آدم ربایی در پایتخت خبر داد.

باند مخوف آدم‌ربایی در تهران منهدم شد+ عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت:  یکی از باند‌های بزرگ آدم ربایی که با استفاده از احکام جعلی انتظامی و قضایی در لباس ماموران اقدام به درخواست‌های کلان میلیاردی از خانواده‌های افراد ربوده شده می‌کرد، متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: متهمان در آخرین اقدام خود پس از ربایش فرد، به وی فشار آوردند که بگوید یکی از دستگاه‌های حاکمیتی او را دستگیر کرده است و از خانواده او طلب مبالغ میلیاردی کرده بودند.

10812235_554

 

سردار رحیمی گفت: اعضای این باند ۸ نفر هستند و سرکرده آن نیز دستگیر شد؛ او برای هر مورد گروگان گیری یک گروه جدید را تشکیل می‌داد.

سردار رحیمی افزود: در حال بررسی هستیم که متوجه مقدار کلاهبرداری از مالباختگان شویم، متهمان با استفاده از دستگاه‌های شوک افراد ربوده شده را در یکی از محل‌های اطراف تهران شکنجه می‌کردند.

 

10812536_936

 

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه متهم اصلی ۵ سابقه کیفری، جعل کلاهبرداری و گروگانگیری داشته است، تصریح کرد: متهم ۶۰ ساله خود را حاجی بازاری معرفی می‌کرده است و شماره خودرو‌های دولتی را برداشته و بر روی خودرو خود می‌گذاشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از ابتدای امسال تا به امروز ۹ مورد گروگانگیری داشتیم و همه موارد توسط پلیس بررسی و به نتیجه رسید، شهروندان در کمترین زمان ممکن پس از آدم ربایی پلیس را در جریان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied