شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 14 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/14

فال روزانه سه شنبه 14 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/14

فال روزانه سه شنبه 14 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/14

فال روزانه سه شنبه 14 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/14

 

 

 

فال روز تولد امروز سه شنبه 98/08/14

 

 

 

 

دوست عزیزی که 14 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مسئولیت پذیر، منظم، اجتماعی و خلاق هستید که همه کارهایش را بر اساس برنامه پیش می برد. باورهای مذهبی و فلسفی شما برایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. شما باید سعی کنید از حسادت، لجبازی و خودخواهی هایی که گاهی به سراغتان می آیند رهایی پیدا کنید تا شخصیتتان از این که هست بهتر شود. امسال وضعیت سلامتی شما با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهد بود، اما ممکن است نگرانی هایی از بابت سلامتی نزدیکان و پدر و مادر خود داشته باشید. خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و این مشکلات چندان جدی نخواهند بود. امسال شما از سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید سود قابل توجهی به دست خواهید آورد. درگیرهای حقوقی که داشته اید نیز ختم به خیر خواهند شد و این اتفاق هم باعث خواهد شد که پول بیشتری به حسابتان واریز شود و ناگهان ببینید که اوضاع مالیتان پیشرفت قابل توجهی کرده و به ثبات رسیده است. اگر کسب و کار مستقلی دارید یک سفر کاری به خارج از کشور به گسترش کسب و کار شما منجر خواهد شد. هنرمندان، ورزشکاران و نویسنده های متولد امروز سال پرباری را پیش رو خواهند داشت. روابط عاطفی شما سرشار از عشق، محبت و حمایت طرف مقابلتان خواهند بود. دی، فروردین و شهریور بهترین ماه های سال هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین فروردین

امروز برای شما حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است و احساس می کنید که باید به دوستی هایی که سطحی هستند عمق بیشتری ببخشید. شاید تصمیم بگیرید ارتباط خود را یک بار دیگر با برخی دوستان قدیمی که برای مدتی طولانی از آنها بی خبر بوده اید نیز از سر بگیرید. البته برقراری مجدد این روابط چندان ساده هم نخواهد بود و برخی سوء تفاهم ها و دلخوری ها باید از بین بروند. شما روزها و هفته های پرباری را در پیش دارید که فرصت از بین بردن مشکلات در روابط عاطفیتان را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید خودتان را از این یکنواختی نجات داده و راهی برای ورود نور و شادی به زندگی خود باز کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر:اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین اردیبهشت 

امروز روابط شما برایتان از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار هستند و خوشبختانه همه چیز هم دارد در این زمینه به خوبی پیش می رود. شاید دوستان جدیدی برای خود پیدا کنید یا از وقت گذراندن با دوستان قدیمی خود لذت ببرید. شاید بخواهید با عشقتان کمی خلوت کنید و با هم در مورد آینده ی مشترکتان صحبت کنید و تصمیماتی برای آینده ی رابطه ی خود بگیرید. در هر صورت با شرایط کیهانی موجود همه چیز در زمینه روابطی که با دیگران دارید به خوبی پیش خواهد رفت. در محل کارتان ممکن است چیز بسیار مهمی را گم کنید و دچار استرس و نگرانی شدید شوید. چشم هایتان را خوب باز کنید، به احتمال زیاد درست جلوی چشمتان است!

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت

 
 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین خرداد 

اتفاقاتی که در این چند وقت اخیر افتاده اند برای شما فرصتی را فراهم کرده اند تا خودتان را در محل کارتان نشان دهید و توانایی هایتان را به دیگران ثابت کنید. این موضوع در واقع روی زندگی شخصی شما هم تأثیر گذاشته و باعث پیشرفت برخی از جنبه های شخصیت شما شده است. حالا شما آماده اید تا از اعتباری که برای خودتان به وجود آورده اید و تأثیری که روی دیگران گذاشته اید به نفع خودتان استفاده کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید خواهید دید که درآمدتان به سرعت رو به افزایش خواهد رفت. سعی کنید برای رسیدن به نتایج مورد نظرتان از یک فرد با تجربه و مورد اعتماد راهنمایی بگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین تیر

شرایط کیهانی امروز آغازگر دوره ی خاصر در زندگی شما هستند که برایتان با آرامش و رضایت خاطر همراه خواهد بود. شما با اعتماد به نفس و صراحت کلامی که در حال حاضر دارید خواهید توانست هرجا که می روید و در هر شرایطی روی دیگران تأثیر مثبت داشته باشید و به راحتی دیگران را با خود همگام کنید. شما این اواخر به خودتان فشار زیادی را وارد کرده اید تا بتوانید به اهداف و خواسته هایتان برسید و یک جاهایی هم بیش از توانتان از خودتان کار کشیده اید. حالا که توانسته اید درست به موقع کارهایتان را انجام دهید وقت آن رسیده است که موفقیت هایتان را در کنار عزیزانتان جشن بگیرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج***سزد اگر همه دلبران دهندت باج

دو چشم شوخ تو برهم زده خطا و حبش***به چین زلف تو ماچین و هند داده خراج

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین مرداد 

امروز همه چیز حاکی از این است که دیگر زمان آن فرا رسیده که هر چیزی را که دارد جلوی تولد مجدد شما را می گیرد از سر راه خود برداشته و خودتان را از شر آن خلاص کنید. برخی موانعی که سر راهتان قرار دارند را به تنهایی نخواهید توانست از سر راهتان بردارید، پس سعی کنید از دیگران و به ویژه آنهایی که تجربه و تخصص بیشتری دارند کمک بگیرید. شما احساس می کنید که در حال حاضر نیاز دارید زمان بیشتری را با دوستان و عزیزانتان بگذرانید. با توجه به این که شما ذاتا فردی اجتماعی هستید و دوست دارید دائم دو رو برتان شلوغ باشد این چیز عجیبی نیست. چرا یک مهمانی راه نمی اندازید؟!

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین شهریور

شرایط کیهانی موجود این طو نشان می دهد که شما می توانید با خیال راحت در انتظار روزهای خوبی باشید که منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. شما این اواخر به سختی تلاش کرده اید و تمام انرژی و توان خود را به کار گرفته اید، پس تعجبی ندارد اگر بالاخره به این مرحله رسیده باشید و زمان برداشت ثمره زحماتتان فرا رسیده باشد. حالا خواهید توانست مسافتی را که طی کرده اید و میزان پیشرفت خود را اندازه بگیرید و به سطح قدت خود پی ببرید. اکنون زمان بسیار خوبی برای تعیین اهداف جدید و یا بازبینی اهداف قدیمیتان می تواند باشد. فقط یادتان باشد هر کاری که می کنید بلندترین قله ها را هدف بگیرید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می باشد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین مهر

شرایط کیهانی امروز ایجاب می کند که نسبت به همیشه تلاش بیشتری از خودتان نشان بدهید تا بتوانید به نتایج دلخواهتان برسید، پس برای کارهایتان زمانی بیشتر از حالت عادی در نظر بگیرید. شما نمی توانید همه ی کارها را خودتان به تنهایی انجام بدهید. درست است که مستقل بودن یک ویژگی شخصیتی ارزشمند است، اما شما دارید بیش از حد برای استقلال خود تلاش می کنید و از دیگران خیلی فاصله گرفته اید. دیگر وقت آن فرا رسیده است که حصاری که به دور خود کشیده اید بیرون بیایید و برای هدفی که چیزی فراتر از خودتان را در بر می گیرد و منافع آن به دیگران هم می رسند تلاش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین ابان 

شرایط کیهانی موجود باعث شده اند که احساس کنید به کمی خلوت نیاز دارید و ترجیح بدهید از دیگران اندکی فاصله بگیرید، حتی اگر از لحاظ فیزیکی امکان دور شدن از دیگران برایتان وجود نداشته باشد هم ذهنتان از آنها فرسنگ ها فاصله خواهد داشت. شما درگیر سوالات فلسفی شده اید و ذهنتان در جستجوی پیدا کردن پاسخ پرسش هایی است که شاید نتوانید خودتان به تنهایی از پس یافتن جواب آنها بربیایید. اگر کسی را می شناسید که می تواند در یافتن جواب سوال هایتان به شما کمک کند بدون هیچ درنگی به سراغ او بروید و وقتتان را بیهوده هدر ندهید. با مشارکت با یک نفر دیگر جواب های بهتری پیدا خواهید کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین اذر 

امروز حرف هایتان می توانند تاثیر بسیاری روی شنوندگانتان داشته باشند، پس مواظب آن چه از دهانتان بیرون می آید باشید. البته این بدان معنا نیست که باید حرفتان را تغییر داده و یا دروغ بگویید، فقط حرف ها و کلمات خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. ایجاد تعادل بین نگرش همراه با بی خیالی شما نسبت به زندگی و دغدغه های جدی که در محل کارتان برای شما وجود دارند می تواند استرس و فشار زیادی را به شما تحمیل کند. بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که در رفتار و مکالمات خود نهایت صداقت را داشته باشید. شما از این می ترسید که مبادا در رابطه عاشقانه تان بیش از اندازه از خود بیخود شده باشید و رفتاری غیر منطقی داشته باشید، خودتان را با این فکرها محدود نکنید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین دی 

امروز ممکن است که یک نفر شما را فریب بدهد، اما با کمی تحلیل جدی و منطقی خواهید فهمید که در واقع قربانی طمع خود برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان شده اید. شما همان چیزی را می شنوید که خودتان دلتان می خواهد باور کنید و همین باعث می شود در درک پیامی خیلی واضح و مشخص دچار سوء تفاهم شوید. با این همه هر چه سریعتر واقعیت را بپذیرید آسیب کمتری به شما وارد خواهد شد. اگر می بینید نظرتان با نظر سایر اعضای گروه دوستان و یا همکارانتان متفاوت است نگران نشوید و اعتماد به نفس خود را هم از دست ندهید. این اصلا چیز بدی نیست و شاید حتی حق با شما باشد، پس از نظر خود دفاع کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین بهمن 

شرایط کیهانی موجود برای شما وضعیت چندان خوشایندی را به ارمغان نیاورده است. شما نسبت به همیشه احساس امنیت کمتری دارید و ترجیح می دهید کمتر از خانه بیرون بروید و با افراد کمتری سر و کار داشته باشید. با این حال باید بدانید که روابطی که در این مقطع زمانی آغاز شوند شانس بسیار زیادی برای دوام خواهند داشت و عمق بیشتری پیدا خواهند کرد. امروز شما کارتان را خیلی جدی گرفته اید، اما با وجود آن که طبق معمول همیشه شما کارتان را با مسئولیت پذیری تمام دارید انجام می دهید ممکن است در محل کارتان و با همکارانتان به مشکل بر بخورید. بهتر است تا جای ممکن با کسی درگیر نشوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه سه شنبه 1398/8/14 مخصوص متولدین اسفند 

شما چند هفته ی گذشته مشغول بررسی افق های جدیدی بوده اید که در برابر شما قرار گرفته اند و با افراد جدیدی آشنا شده و بیشتر از معمول از خانه خارج شده و در جلسات و مهمانی های مختلف حضور پیدا کرده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که اوضاع را به ثبات برسانید و تصمیم نهایی خود را بگیرید و ببینید چکار می خواهید بکنید. شما فرصت های پیش رویتان را به اندازه ی کافی بررسی کرده اید و اگر هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید باید از یک نفر که مورد اعتمادتان است مشورت بگیرید. بعدازظهر امروز را در فضای امن و خوشایند خانه تان بگذرانید و بعد از یک مدت طولانی یک استراحت اساسی به خودتان بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد

*منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied