شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یکی از مهمترین خدمات زیبایی بوده و به منظور درمان افتادگی و شل شدگی عضلات و پوست نواحی مختلف صورت و بدن مانند گونه، پیشانی، بازو، گودی چشم و غبغب انجام می گیرد. لیفت با نخ یکی از انواع لیفت است که عوارض جانبی بسیار کمی داشته و از دوره نقاهت کمی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی و نحوه انجام لیفت با نخ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یکی از مهمترین خدمات زیبایی بوده و به منظور درمان افتادگی و شل شدگی عضلات و پوست نواحی مختلف صورت و بدن مانند گونه، پیشانی، بازو، گودی چشم و غبغب انجام می گیرد. لیفت با نخ یکی از انواع لیفت است که عوارض جانبی بسیار کمی داشته و از دوره نقاهت کمی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی و نحوه انجام لیفت با نخ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

Capture

مراقبت های پس از انجام لیفت صورت با نخ

در این بخش به توضیح کامل مراقبت بعد از لیفت با نخ میپردازیم. با این نوع مراقبت ها و رسیدگی ها ، لیفت با نخ شما به مشکلی نخواهد خورد.

  •  در صورت وجود درد، سوزش و تیر کشیدن موضع، تنها از استامینوفن استفاده نموده و تا تسکین کامل درد این دارو را مصرف نمایید.
  •  در 72 ساعت نخست از خوراکی های نرم، آبکی و روان استفاده نموده تا فشار وارد شده بر عضلات صورت کاهش یابد.
  •  تا 24 ساعت پس از انجام لیفت با نخ، توصیه می شود سر را بالاتر از تنه قرار داده تا از ایجاد تورم، کبودی و سرخی در موضع جلوگیری گردد.
  •  در صورت ایجاد درد، سرخی، کبودی و داغی در محل انجام لیفت، از تکه های یخ در تماس غیر مستقیم با پوست استفاده نمایید.
  •  معمولا 24 ساعت پس از انجام لیفت با نخ، شخص می تواند فعالیت های روزانه و سبک را از سر گرفته و به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

 

افتادگی و شل شدگی عضلات صورت

افتادگی عضلات و پوست صورت یکی از ناخوشایند ترین و آزاردهنده ترین تغییرات ایجاد شده در پوست خانم ها بوده و تاثیرات نامطلوب فراوانی بر اعتماد به نفس آن ها خواهد داشت. افتادگی و شل شدگی پوست و عضلات صورت و بازو به دلایل متفاوتی مانند افزایش سن، تغییرات ژنتیکی، عدم مراقبت های صحیح از پوست، قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید، نداشتن رژیم غذایی مناسب و سبزیجات و کم تحرکی بوجود آمده و در این حالت بافت چربی آرام آرام جایگزین بافت عضلانی شده و منجر به افتادگی و بد شکلی عضو و بافت مورد نظر خواهد شد.

 

Capture.JPGس

انجام خدمات زیبایی

امروزه انجام خدمات زیبایی مختلف در زمینه های گوناگون تا حد بسیار زیادی توانسته است، دغدغه های زیبایی و حفظ کردن آن را مرتفع نموده و تاثیر بسیار زیادی بر حفظ زیبایی صورت داشته باشند. لیفت یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین خدمات زیبایی صورت و بدن است که در تمامی کلینیک های معتبر و شناخته شده، تحت نظر پزشک و تکنسین های مجرب انجام گرفته و در بیشتر موارد، نتایج رضایت بخشی برای متقاضیان داشته است.

لیفت با نخ

لیفت با نخ، یکی از انواع بسیار رایج لیفت صورت و بازو می باشد که در آن از یک سوزن و نخ مخصوص که همان نخ بخیه قابل جذب است استفاده می گردد. لیفت با نخ تاثیر فراوانی بر کاهش و از بین بردن افتادگی عضلات صورت داشته و از روش های بسیار موثر در از بین بردن افتادگی غبغب به شمار می آید. این روش از جمله راه های بسیار مفید به منظور جوانسازی پوست صورت بوده و انجام به موقع و صحیح آن، می تواند جوانی و سلامتی پوست را تضمین نماید. لیفت با نخ معمولا در بازه سنی 35 تا 45 سالگی انجام گرفته و در برخی موارد با توجه به وضعیت متقاضی احتیاج به مصرف چندین آنتی بیوتیک پیش از انجام این عمل خواهد بود.

نحوه انجام لیفت با نخ

در این روش ابتدا نواحی کاندید شده برای این اقدام توسط مداد مخصوصی علامت گذاری شده و به منظور جلوگیری از احساس درد، مقداری ماده بی حس کننده به این نواحی تزریق گردیده و لیفت با نخ انجام خواهد شد. در این روش سوزن مخصوص که نخ بخیه قابل جذب ویژه ای داخل آن است در عمق پوست ناحیه مشخص شده فرو برده شده و نخ می تواند پوست و عضلات افتاده را بالا بکشد. در این روش هیچگونه اسکار و زخمی باقی نمانده و شخص به سرعت به حالت طبیعی خود بازمی گردد. یکی از مهمترین ویژگی های لیفت صورت با نخ، قابل جذب بودن نخ آن و عدم احتیاج به کشیدن نخ ها مدتی پس از عمل است.

Capture.JPGشس

عوارض لیفت صورت با نخ

  •  در افرادی که دارای پوست نازک، عروق خونی مشخص و پوست شکننده و حساس هستند، استفاده از این روش منجر به ایجاد خونریزی های زیر پوستی خفیف تا شدید شده و ایجاد حساسیت های پوستی می نماید.
  •  در برخی موارد نادر، ورود نخ به پوست، ایجاد عفونت نموده و در صورت مصرف آنتی بیوتیک های منظم این حالت بهبود خواهد یافت.
  •  انجام لیفت صورت با نخ در مراکز نامعتبر و تحت نظارت افراد و پزشکان غیر متبحر بسیار خطرناک بوده و می توند عوارض جانبی فراوان و جبران ناپذیری مانند اسکار در شخص ایجاد نماید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied