شمانیوز
شما نیوز

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت:

وزارت رفاه ظرف یک ماه پاسخ استعلام سازمان بیمه سلامت را براى پوشش بیمه اى می دهد

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: بر اساس آیین نامه اجرایى پوشش اجبارى بیمه سلامت و ارزیابى وسع، وزارت رفاه ظرف مدت یک ماه پاسخ استعلام سازمان بیمه سلامت را براى پوشش بیمه اى می دهد.

وزارت رفاه ظرف یک ماه پاسخ استعلام سازمان بیمه سلامت را براى پوشش بیمه اى می دهد

به گزارش شمانیوز، کوروش فرزین در گفت وگو با آی هینا افزود: اتفاقى که از ابتداى طرح تحول سلامت مبنى بر استفاده صحیح از یارانه دولت براى محرومان قرار بود انجام شود امروز آغاز شود.

وى بیان کرد: کسانى که فاقد پوشش بیمه اى هستند نیز مى توانند از طریق سایت سازمان بیمه سلامت اقدام کنند؛ در این سایت، فرد وارد صفحه اى مى شود که اگر توانایى پرداخت حق بیمه را داشته باشد به صفحه پرداخت هدایت مى شود و در غیر این صورت به صفحه اى براى ثبت اطلاعات خانوار هدایت مى شود تا پس از آن، استعلام ارزیابى وسع براى وزارت رفاه ارسال شود.

فرزین ادامه داد: امسال در معاونت فنى بسیار پر کار بود. پروژه هاى الکترونیکى مثل نسخه الکترونیکى و رسیدگى الکترونیکى به استاد بسترى در کشور در حال پیش رفت است و بیمارستان ها همکارى خوبى در این زمینه دارند.

معاون سازمان بیمه سلامت گفت: نظام ارجاع الکترونیکى نیز براى جمعیت بیمه شدگان روستایى در حال حاضر بسیار اهمیت دارد و اگر دفاتر خدمات روستایى به دو تیپ تبدیل شود، باید نظام ارجاع الکترونیکى در روستاها نیز اجرایى شود.

وى درباره بیمه شدگان کمیته امداد امام خمینى (ره) نیز اظهار داشت: فقط خدمات بیمه پایه با رعایت نظام ارجاع به این بیمه شدگان ارائه مى شود و بیمه مکمل آنها اعمال نمى شود. البته این بیمه شدگان تمام خدمات بیمه پایه را در مراکز طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت مى توانند دریافت کنند.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied