شمانیوز
شما نیوز

افشای تجاوزهای سریالی یک زن به دختران خردسال در لباس مردانه

یک زن هندی که با لباس مردانه، دختران خردسال و نوجوان را فریب داده و با اسباب بازی جنسی به آنها تجاوز می کرد توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

افشای تجاوزهای سریالی یک زن به دختران خردسال در لباس مردانه

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیاتودی، ماجرای عجیب این زن زمانی رو شد که جمعه گذشته یک دختر 17 ساله به اداره پلیس "پراکاشما" در ایالت "آندراپرادش" رفت و از یک مرد 32 ساله به نام "سای رامش‌ردی" به جرم آزار و اذیت جنسی شکایت کرد.

این دختر که نامش فاش نشده به ماموران گفت: چندی پیش از طریق فضای مجازی با "سای" آشنا شدم و پس از آن، چندین بار تلفنی با هم صحبت کردیم. یک روز او از من خواست تا برای آشنایی بیشتر با خانواده‌اش به خانه آنها بروم، من هم قبول کردم اما وقتی وارد شدم او با چاقو تهدیدم کرد و گفت اگر صدایم دربیاید مرا می کشد. پسر روانی سپس با وسیله ای عجیب مرا مورد اذیت و آزار جنسی قرار داد.

 با اظهارات این دختر نوجوان، ماموران بلافاصله به خانه مرد متجاوز رفتند و او را دستگیر کردند. اما طی بازجویی‌ها پلیس متوجه شد که فرد متجاوز، اصلا مرد نبوده بلکه یک زن است که با لباس مبدل و تغییر قیافه خودرا به عنوان مرد و با نام "سای رامش‌ردی" جا زده و به قربانی تجاوز کرده است.

در ادامه بررسی‌های پلیس"پراکاشما" ، همچنین مشخص شد این زن که نام واقعی اش "سومالاتا" است جرائم سنگین دیگری در پرونده اش دارد و چند دختران خردسال دیگر را نیز مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

به گفته"روای چاندرا" بازجوی این پرونده، "سومالاتا" برای شکار طعمه هایش، ابتدا از طریق تماس تلفنی و با تغییر صدا ، دختران کم سن و سال را فریب داده و آنها را به خانه اش می کشاند. او با تهدید، قربانیان را مجبور به سکوت کرده و سپس با اسباب بازی جنسی به طعمه هایش تجاوز می کرد.

گفتنی است هنگام ورود ماموران به خانه متهم، مردی که همراه وی بود با شنیدن اتهامات او و تجاوز به دختران خردسال ناگهان به سمت پنجره دوید و خود را از طبقه سوم به بیرون پرت کرد متاسفانه این مرد 47 ساله در راه بیمارستان جان باخت. پس از دستگیری و احراز هویت واقعی متجاوز، مشخص شد که مرد کشته شده همسر "سومالاتا" بوده که از شنیدن اتهامات همسرش شوکه شده و دست به خودکشی زده است.

پلیس همچنین در بازرسی از خانه زن متجاوز تعدادی اسباب بازی جنسی در یک کیسه بزرگ کشف کرد. جالب آنکه شاکی 17 ساله هنوز فکر می کند که "سومالاتا" و "سای‌رامش‌ردی" دو فرد مختلف هستند.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied