شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی به زور 8 مرد همزمان به دختر 16 ساله + جزئیات

دختری به زور مورد تجاوز 8 مرد قرار گرفت. دختر 16 ساله که شوکه بود از اشتباهات خود میگفت که در شبکه های اجتماعی گول افراد سودجو را خورده است و مورد تجاوز قرار گرفته است.

تجاوز جنسی به زور 8 مرد همزمان به دختر 16 ساله + جزئیات

تالاب نوشت: ماجرای مردان شیطان صفت و تجاوز زوری : نمی توانستم تصمیم درستی بگیرم، حتی نتوانستم موضوع را برای مادرم که رازدار اصلی زندگی ام بود بازگو کنم. آن روز به منزل مجردی آرمان رفتم و او نه تنها عکسم را حذف نکرد.

 

بیشتر بخوانید »: 

رابطه نامشروع خانم روزنامه نگار و سقط جنین جنجالی لو رفت + عکس

 

بلکه مرا مورد آزار قرار داد و از صحنه های شیطانی خود فیلم گرفت که همین فیلم زمینه های سوء استفاده های بیشتر وی را فراهم کرد.

 

**برای دیدن عکس های خصوصی و جنجالی سلبریتی ها اینجا کلیک کنید **

 

دختر 16 ساله که در اتاق مشاوره پلیس فتا اشک می ریخت، در حالی که سرش را میان دو دستش گرفته بودو به آینده تاریک خود می اندیشید در میان هق هق گریه به بیان ماجرای تلخ لانه وحشت پرداخت و گفت:

 وقتی سال اول دبیرستان رابا نمرات خوب قبول شدم, به پدرم پافشاری کردم تا یک گوشی هوشمند تلفن همراه برایم بخرد.پدرم که از قبولی من در امتحانات خرداد خیلی شاد بود گوشی تلفن زیبایی را بعنوان هدیه قبولی برایم خرید.

ازآن روز به بعد فقط وارد شبکه های اجتماعی می شدم, و با دوستانم چت می کردم. روزهای تابستان رابا دوست یابی های شبکه ای سپری می کردم و هرروز دوستان جدیدی به گروه ما اضافه می شد تا این که دراین میان جملات عاشقانه و احساسی پسر جوانی توجهم رابه خود جلب کرد.

 

خبر فوری : 

ترانه علیدوستی از همسرش طلاق گرفت ! + بیوگرافی و علت طلاق

 

آنقدر از جملات ادبی و زیبای «آرمان» لذت می بردم که ناخواسته با او ارتباط گرفتم و خواستم مطالب بیشتری برایم بفرستد. اینگونه بود که رابطه تلفنی من و آرمان آغاز شد، اما مدت زیادی نگذشت که به او علاقه مند شدم,. روزهای آغازین مهر هم گوشی تلفنم را پنهانی به مدرسه می بردم تا بتوانم جواب پیامک های آرمان را بدهم.

در همین روزها آرمان برای این که بتواند در مورد زیبایی من جملاتی بنویسد، از من خواست تا عکس بدون حجاب و با پوشش دختران غربی برایش بفرستم.

من هم بدون آن که به کسی چیزی دراین رابطه بگویم با گوشی تلفن عکسی از خودم گرفتم و برایش فرستادم. ازآن روز به بعد آرمان تهدیدم کرد که اگر برای حذف عکس از گوشی نزد او نروم عکسم را برای پدرم ارسال می کند.

تجاوز جنسی به زور 8 مرد همزمان به دختر 16 ساله

 

اخبار داغ و جنجالی:

افشاگری جنجالی احسان علیخانی از خواستگاری برادرش

 

 

 

 

 

خیلی ترسیده بودم اگر پدرم تصویر مرا این گونه می دید چه پیش می آمد؟نمی توانستم تصمیم درستی بگیرم، حتی نتوانستم موضوع را برای مادرم که رازدار اصلی زندگی ام بود بازگو کنم.

به گزارش تالاب آن روز به منزل مجردی آرمان رفتم و او نه تنها عکسم را حذف نکرد بلکه مرا مورد آزار قرار داد و از صحنه های شیطانی خود فیلم گرفت که همین فیلم زمینه های سوء استفاده های بیشتر وی را فراهم کرد تا این که یک روز دیگر مرا به همان منزل مجردی کشاند و به همراه ۸ تن دیگر از دوستانش که در منزل مخفی شده بودند مرا مورد آزار و آزار قرار داد.

دیگر همه ی هستی ام را از دست داده بودم و چاره ای نداشتم جز آن که ماجرا را برای مادرم بازگو کنم. حالا هم گرچه با کشف فیلم ها، آرمان روانه زندان شد اما زندگی من در بیراهه ای تاریک قرار گرفته است

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • گلمحمداردش

    باید اعدام.شوند.اقایان.چونکه.بویی.ازانسانیت.نبردن

  • بهزادپکس

    این سگ صفت هابایداعدام شونددرحضورمردم

  • سوگل

    خدا لعنتشون کنه چنین افراد بی رحم و بی احساسی که با ابرو ی دختر بچه بازی میکنن باید مجازات بشوند

  • رضا

    هر۸نفر اعدام تاعبرت دیگران شودحیوانهای وحشی

  • محمدعلی زارع بیدکی

    پناه بر خدا.کاش فکری اساسی برای خانه های مجردی بشود واین مسئله به طور ریشه ای حل شود.

  • حسین

    باید اثر اینجور مردهایی رو کره زمینمحو کنی تا درس عبرت بشن

  • M A

    حکم این شیطان صفت هافقط اعدام..گرچه بازم کافی نیست.

  • M A

    حکم این شیطان صفت هافقط اعدام..گرچه بازم کافی نیست.