شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 22 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/22

فال روزانه چهارشنبه 22 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/22

فال روزانه چهارشنبه 22 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/22

فال روزانه چهارشنبه 22 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/22

 

 

 

فال روز تولد امروز 98/08/22

 

 

 

 

دوست عزیزی که 22 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال از نظر کاری پیشرفت قابل ملاحطه ای خواهید داشت. منطق شما امسال بر احساسات تان غلبه خواهد کرد و راههایی را به شما نشان خواهد داد که به صلاح تان است. اطلاعات خوبی به دست می آورید که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. سعی کنید که نسبت به گذشته انعطاف پذیرتر باشید. ارتباط با دیگران را در نیز در اولویت های زندگی تان قرار دهید. در ماههای آخر سال در شرایط کاری و مالی شما تغییرات بزرگی ایجاد می شود که بر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. در اواخر سال نیز از شانسی که در خانه تان را می زند، به وجد خواهید آمد. سعی کنید دوستان بیشتری را در اطراف تان نگه دارید، اگر چه فرد مستقلی هستید اما در سال پیش رو به آنها بیش از همیشه احتیاج پیدا خواهید. ما اردیبهشت بهترین ماه سال تان خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز کمی استرس دارید، شاید به این علت که فکر می کنید کسی به حرف هایتان گوش نمی دهد و همین موضوع انرژی شما را می گیرد. اما سعی کنید که عصبانی نشوید زیرا تمرکزتان را از دست می دهید. امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با عشق زندگی تان صحبت کنید. اگر چه ممکن است صحبت های شما تبدیل به بحث شود، اما این کار برای هر دویتان واجب است و چیزهای زیادی را برایتان روشن می کند. امروز برداشتن قدم اول یکی از مهمترین کارهایی ست که باید انجام دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر:سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

 

 

 
 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

شما توانایی این را دارید که دیگران را شاد کنید اما این کار نباید به شما آسیب برساند. از آنجا که مهربانی در ذات شماست، بهتر است که بیشتر مراقب رفتارتان باشید. در رابطه عاطفی به مشکل برخورده اید. اگر چه می دانید که حق با شماست اما بهتر است که به گفتگو با شریک زندگی تان ادامه دهید تا او هم متقاعد شود. هر دوی شما دوست دارید که رابطه عمیق تری را باهم تجربه کنید، بنابراین به جای فکر و گیر دادن های الکی، برای بهبود رابطه تان تلاش کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما فرد حساسی هستید، این روزها نیز به دلیل پستی و بلندی هایی که در زندگی تان رخ می دهد، شکننده تر شده اید. از طرف دیگر فکر می کنید که دیگران نیز با شما سر ناسازگاری دارند اما تمام اینها درست خواهند شد اگر شما زاویه دیدتان را تغییر دهید. اگر کاری که می کنید تنها برای رضایت دیگران است، آن را کنار بگذارید و با ندای قلب تان پیش روید تا زندگی نیز به کام شما باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما معمولا فردی با انرژی هستید اما امروز احساس ناخوشایندی دارید. اما نگران نباشید زیرا چیزی برای نگرانی وجود ندارد. امروز فرصت بیشتری را در تنهایی به سر می برید، بد نیست که بیشتر در مورد خودتان و آنچه می خواهید فکر کنید. انتظار شما از رابطه عاطفی چیست؟ آیا انتظاری که دیروز از رابطه تان داشتید با امروز تان یکی ست؟ اگر پاسخ شما منفی ست، باید این تغییر را در رفتارتان نیز نشان دهید. از بیان احساسات تان نهراسید، گاهی جسارت است که منجر به موفقیت شما می شود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اخیرا سختی های زیادی را برای رسیدن به خواسته هایتان کشیده اید که متاسفانه امروز هم از آن مستثنی نیست. امروز هم کمی احساس ناامیدی می کنید. فکر می کنید که زندگی تان می توانست جور دیگری باشد. اما بدانید که مقصر شما نیستید. اگر صدبار دیگر هم به عقب باز می گشتید، در همین جایی که اکنون هستید، قرار می گرفتید. پس بهتر است که تمرکزتان را بر آینده بگذارید و آن را به بهترین شکل ممکن بسازید. به نزدیکان زندگی تان اعتماد کنید، آنها می توانند به پیشرفت شما سرعت بخشند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

انگیزه زیادی که شما دارید از حس مسئولیت پذیری تان سرچشمه می گیرد. شما دوست دارید که کنترل امور را به دست گیرید اما قدرت شما آنقدر نیست که بتوانید از پس تمام کارها به تنهایی برآیید، بد نیست که کمی از این مسئولیت را به اطرفیان تان واگذار کنید. بدی شما این است که خیلی دیر به دیگران اعتماد می کنید، اما بدانید که گاهی با تکیه کردن به آنها می توانید بهترین اتفاقات را برای خودتان رقم بزنید. میهمانی در پیش دارید که خبرهای خوشی را در آن خواهید شنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

هدف شما از زندگی چیست؟ آیا از کارهایی که امروزه انجام می دهید، راضی هستید؟ بهتر است امروز کمی عمیق تر به زندگی تان نگاه کنید. شاید بد نباشد که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد کنید. امروز خبری می شنوید که خیلی خوشایندتان نخواهد بود، اما به جای غصه خوردن از دیگران بخواهید که شما را راهنمایی کنند. شما ساده تر از آنچه انتظارش را دارید، آن را پشت سر خواهید گذاشت. دوستی انتظار تماس شما را می کشد، او را بیش از این منتظر نگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز حقایق بیشتری را در مورد یکی از اطرافیان تان کشف می کنید. در این شرایط لازم نیست که تظاهر کنید، هر چه خود واقعی تان را بیشتر نشان دهید، بهتر است. امروز بهتر است که به جای صحبت کردن، به حرف های دیگران عمیق تر گوش دهید. شما اطلاعات خوبی را به دست خواهید آورد که می توانید از آنها نهایت استفاده را، به خصوص در زمینه کاری، بکنید. این روزها بیشتر مراقب سلامتی تان باشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین ابان

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال متولدین آذر

امروز قلب شما تندتر از همیشه خواهد زد. احساس می کنید که احساسات تان فوران کرده و شما توان کنترل آنها را ندارید. در این شرایط بهتر است با شریک زندگی تان بیشتر در تماس باشید. همین حس خوب شما می تواند کدورت های اخیر را از بین ببرد و رابطه شما را مانند قبل سازد. از انجام کارهایی که نیاز به تمرکز دارند بپرهیزید زیرا به دلیل عدم تمرکز احتمال خطایتان بالا می رود. دوستی به طور ناگهانی سر راهتان سبز می شود و مسیر جدیدی را در زندگی تان باز می کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز با اطرافیان تان بگو مگو خواهید داشت ما بهتر است که بحث هایتان را کش ندهید در غیر این صورت برایتان دردسر ساز خواهد شد. شما نیاز به استراحت دارید، از این رو کم صبر شده اید، بهتر است که امروز کمتر با دیگران در ارتباط باشید. انجام فعالیت های جسمانی می تواند انرژی شما را تخلیه کند. اگر رابطه عاطفی تان دچار تغییراتی شده، باید علت آن را در خودتان جستجو کنید. شما نیز کاستی هایی دارید پس انتظارتان را از طرف مقابل تان کاهش دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

دوست دارید که تمام انرژی تان را روی یک کار بگذارید تا به نتیجه برسید. آستین هایتان را بالا زده اید و تنها چیزی که بدان احتیاج دارید یک همراه است. بنابراین از افراد مورد اعتمادتان کمک بگیرید تا شما را حمایت کنند و به شم انگیزه دهند. به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. صبوری کلید موفقیت امروز شماست. به زودی خبری می شنوید که به شما آرامش می دهد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

اگر می خواهید در کارتان پیشرفت کنید، وقت آن است که بر توانایی هایتان بیافزایید. شما ایده های زیادی در ذهن تان دارید اما برای عملی کردن آنها تنبلی می کنید. همین که دست به کار شوید، راه برایتان هموار می شود. موضوعی فکرتان را درگیر کرده، بهتر است که در مورد آن به تنهایی تصمیم نگیرید. امروز خبری از راه دور می شنوید که خستگی های چند وقت اخیرتان را به در می کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

*منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied