شمانیوز
شما نیوز

تجاوز گروهی به دختر دانش‌آموز در زنگ تفریح+عکس

پدر این دانش آموز دختر به شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت، چهار پسر در تجاوز به دخترش نقش داشتند و «هر بار دو نفرشان بیرون از زیرزمین کشیک می‌دادند.

تجاوز گروهی به دختر دانش‌آموز در زنگ تفریح+عکس

مشرق نوشت: اول مهرماه، در گزارشی هولناک از تجاوز گروهی ۴ دانش آموز پسر به دختری ۱۳ ساله در شهر نتیوت اسرائیل خبر داد که از سقوط آزاد اوضاع فرهنگی و اخلاقی در سرزمین های اشغالی حکایت دارد.

بر اساس گزارش‌ها، این قربانی ۱۳ ساله می‌گوید، متجاوزان دست و پای او را بسته و در زیرزمین پناهگاه مدرسه در طول ۱۰ روز و در زنگ‌های تفریح، او را  مورد تجاوز گروهی قرار داده‌اند.

پدر او به شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت، چهار پسر در تجاوز به دخترش نقش داشتند و «هر بار دو نفرشان بیرون از زیرزمین کشیک می‌دادند در حالی که دو نفر دیگر در داخل یکی به او تجاوز کرده و دیگری عکس می‌گرفته است».

 

 

5294230

 

او افزود: «من نمی‌دانم چگونه چنین فاجعه‌ای در یک مدرسه رخ می‌دهد. دخترم گفت آنها او را تهدید کرده بودند که اگر به کسی بگوید، او و بردار کوچکش را به قتل خواهند رساند و ویدیوهای ضبط شده از تجاوز را پخش خواهند کرد. پس معلمان کجا بودند؟ مدیر مدرسه کجا بود؟ دختر من ویران شده است، از آن زمان تا کنون اتاق خود را ترک نکرده و مدام گریه می‌کند».

وکیل یکی از پسران تجاوز کننده پس از دستگیری این نوجوان، به هاآرتز گفت این پسر اتهام تجاوز را به کل رد کرده و می‌گوید «اصلا این دختر را نمی‌شناسد».

این وکیل اضافه کرد: «او هیچ‌وقت آن دختر را ندیده است و هرگز به آنجایی که دختر می‌گوید به او تجاوز شده، نرفته است».

این اتفاق هولناک در حالی در اسرائیل صورت گرفته که دو سال پیش نیز سایت شبکه ۱۴ اسرائیل گزارش داد که ده ها دختر دانش آموز اسرائیلی شهادت داده اند در کلاس و یا حیاط مدرسه مورد تجاوز قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی،با راه اندازی پویشی خواستار رسدیگی وزارت آموزش و پرورش به این معضل شدند.

نکته قابل تامل این است که چنین حوادثی به طور کامل توسط رسانه های فارسی زبان خارج از کشور همچون بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا بایکوت شده و سخنی از وضعیت نامناسب فرهنگی و اجتماعی در غرب به میان نمی آید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied