شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه جمعه 24 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/24

فال روزانه جمعه 24 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/24

فال روزانه جمعه 24 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/24

فال روزانه جمعه 24 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/24

 

 

 

 

فال روز تولد امروز  ( جمعه 98/08/24 ) 

 

 

 

دوست عزیزی که 24 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی منطقی و عمل گرا، باهوش و با استعداد، منحصر به فرد، با اراده، آماده به کمک به دیگران و بسیار اجتماعی هستید و خیلی راحت با بقیه ارتباط برقرار می کنید اما با وجود تمام این ویژگی های مثبت بدی هایی هم دارید، از جمله این که عجول هستید و زود از کوره در می روید. امسال از لحاظ سلامتی برای خود شما مشکل خاصی را به همراه نخواهد داشت، اما ممکن است نگرانی هایی از بابت وضعیت سلامت برخی از اعضای خانواده داشته باشید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا در نهایت این مشکلات حل خواهند شد. از لحاظ اقتصادی امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و به ویژه اگر صاحب یک کسب و کار مستقل باشید تجارتتان رشد خواهد کرد و سود زیادی به دست خواهید آورد. در نتیجه ی این موفقیت ها اعتماد به نفستان نیز افزایش خواهد یافت. اگر درگیری های حقوقی داشته اید امسال زمان بسیار خوبی برای حل آنها و رسیدن به نتیجه ی مورد نظرتان خواهد بود. امسال از لحاظ حرفه ای برای شما سال پر جنب و جوشی خواهد بود. پیشنهادهای کاری جدیدی دریافت خواهید کرد و پروژه ها و کارهای بیشتری به شما واگذار خواهند شد. شاید متأهل ها فراز و نشیب هایی را در روابط خود تجربه کنند، اما مجردها یک سال همراه با خوش شانسی را پیش رو خواهند داشت. بهمن، خرداد، مهر و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شرکت کردن در رویدادهای اجتماعی که در آنها افرادی متفکر و پایبند به معنویات شرکت می کنند می تواند در شما امیدواری شگفت انگیزی نسبت به آینده ایجاد کند. ایجاد امیدواری نسبت به آینده در هر زمینه کاری که در آن مشغول هستید یکی از فواید شرکت کردن در این جلسه های گروهی می باشد. حس عشق و عاطفه شما امروز در سطح بالایی قرار دارد. ممکن است بخواهید با عشق زندگیتان یک قرار ملاقات بگذارید و با هم مدتی تنها باشید. اگر هنوز شخص خاصی وارد زندگیتان نشده ممکن است امروز این احتمال وجود دارد که به صورت کاملا غیر منتظره با یک نفر آشنا شوید و نسبت به او علاقه زیادی پیدا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

z1og_fefdjnd3y7qv

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است بخواهید به کسانی که از هر نظر ضعیف تر از شما هستند کمک کنید. یک فرصت برای انجام کارهای خیر خواهانه و داوطلبانه برایتان پیش خواهد آمد. این پیشنهاد ممکن است از طرف ارگان های مذهبی، خیریه و یا بنیادهای انسان دوستانه باشد. شاید مایل به انجام دادن کارهای هنری و کارهایی که به مهارت خاصی نیاز دارند، باشید. بی شک هر کاری که انجام دهید از آن لذت خواهید برد و در حین انجام دادن این کارها با اشخاص جالبی آشنا خواهید شد که دوستی با آنها می تواند منافع زیادی برایتان داشته باشد. ممکن است بخواهید به جمع کردن پول برای نیازمندان بپردازید که این کار نیز بسیار پسندیده است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر:دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♊ فال امروز متولدین خرداد

برای امروز خلاقیت و عاطفه رمز موفقیت شما در کارهایتان می باشند. کارهای هنرمندانه و یا خلاقیت های دیگری که جالب باشند، برای مردم حیرت آور هستند و می توانند توجه آنها را به شما جلب کنند. به احتمال زیاد این منجر به آشنایی شما با افراد خاصی خواهد شد. بنابراین شما ترغیب به انجام دادن کارهای جدید و خلاقانه خواهید شد و در این کارها موفق خواهید بود. امروز ممکن است بیشتر از روزهای دیگر عواطفتان خود را نشان دهند. اگر با کسی در رابطه عاشقانه می باشید، امروز رابطه تان نزدیک تر از قبل خواهد شد. اگر کسی در زندگیتان نیست، به احتمال زیاد با شخصی خاص ملاقات خواهید کرد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

z1og_fefdjnd3y7qv

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز گروهی از دوستان و آشنایانتان که اهداف و علایق مشترکی دارند امروز در خانه و یا محیط اطراف شما جمع خواهند شد تا در مورد برنامه هایی که برای فعالیت های هنری، معنوی و یا اجتماعی دارند برنامه ریزی کنند. در میان این افراد یک نفر خواهد بود که در زندگی شما نقش مثبت و تأثیرگذاری را ایفا خواهد کرد. همچنین در نتیجه ی حضور در این دیدار شما ایده های جدیدی برای ادامه ی فعالیت های کاری و یا پروژه های شخصیتان خواهید داشت که نتایج خیلی خوبی را برای شما به همراه خواهند داشت. غروب امروز را در کنار عشقتان و با یک قرار کاملا رمانتیک بگذرانید. متأهل ها می توانند از این فرصت برای جان بخشیدن به زندگی زناشویی خود استفاده کنند!

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

z1og_fefdjnd3y7qv

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز برای انجام کارهای روزمره و برخی وظایف ریز و درشت که به عهده ی شما گذاشته شده اند مجبور خواهید بود مدام در حرکت باشید و این طرف و آن طرف بروید. در همین رفت و آمدها شما به صورت کاملا اتفاقی با شخصی دیدار خواهید داشت که در آینده منافع بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. شاید این شخص یک آشنای قدیمی باشد و شاید هم برای اوین بار او را ببینید، در هر صورت این دیدار فرصت هایی برای ادامه تحصیل، دنبال کردن علایق هنری و یا پیشرفت حرفه ای برای شما به ارمغان خواهد آورد، پس صبح که می خواهید از خانه بیرون بروید تا جایی که می توانید به خودتان برسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

z1og_fefdjnd3y7qv

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز خبرهایی در مورد فرصت هایی برای کسب درآمد بیشتر با به کارگیری خلاقیتتان به گوش شما خواهند رسید. این می تواند یک فرصت بی نظیر برای شما باشد که با خوش شانسی تمام و با قرار گرفتن در مکان مناسب و در زمان درست در اختیارتان قرار گرفته است. خوشبختانه شما در حال حاضر از انگیزه ی بسیار بالایی برخوردار هستید و خلاقیت بسیار بالایی نیز دارید، پس این فرصت را به سادگی از دست ندهید و تا جای ممکن از آن بهره ببرید. ایده هایی که به ذهنتان می رسند آنقدر زیاد هستند که عملی کردن همزمان همه ی آنها کاری دشوار به نظر می رسد، پس آنها را یادداشت کنید تا سر فرصت به سراغشان بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

z1og_fefdjnd3y7qv

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما هم از درون و هم از بیرون فوق العاده خواهید بود! اجازه بدهید این طور بگوییم که هم حال درونیتان بسیار خوب خواهد بود و شاد و سرحال خواهید بود و هم از لحاظ ظاهری جذابیتی بیش از روزهای دیگر خواهید داشت و می توانید به راحتی دل هر رهگذری را به دست بیاورید. عشق و روابط عاطفی تمام روز ذهن شما را به خود درگیر خواهند کرد و دلتان می خواهد تعطیلات آخر هفته تان را با گذراندن ساعاتی طولانی در کنار عشقتان آغاز کنید. خلاقیت شما نیز در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و اگر اهل هنر باشید ایده های بی نظیری برای انجام کارهای هنری خواهید داشت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست***آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار***خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

z1og_fefdjnd3y7qv

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ذهن شما سرشار از افکار فوق العاده ای است که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید. شاید دلتان بخواهد روزتان را در کمال آرامش بگذرانید و سر خودتان را با کارهایی مانند مدیتیشن، انجام کارهای هنری و یا شرکت در فعالیت های خیریه ی داوطلبانه گرم کنید. حس ششم شما امروز خیلی قویتر از هر زمان دیگری کار می کند و به همین دلیل هم می توانید به راحتی به احساسات و افکار دیگران پی برده و ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید. تمام وقت خود را در کنار دیگران و در محیط های شلوغ نگذرانید. زمانی را هم به خودتان و فقط خودتان اختصاص بدهید و با افکارتان خلوت کنید. این کار به احتمال زیاد به نفع شما تمام خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین ابان

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

z1og_fefdjnd3y7qv

♐ فال متولدین آذر

شما امروز میل شدیدی به انجام فعالیت های خلاقیت آمیز احساس می کنید و شاید بخواهید به سراغ تجربه های تازه بروید و یا حتی از تکنولوژی برای انجام کارهای هنریتان بهره ببرید. امروز لحظه ای پیش خواهد آمد که در زمان درست، در مکان درست و با شخصی درست دیدار خواهید داشت که شما را در مسیر رسیدن به اهدافی که مدت ها دنبال کرده اید و برایتان از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار هستند قرار خواهد داد. نقشه های بلندپروازانه ای که به ذهنتان می رسند را به سادگی کنار نزنید و قدرت ایده ها و افکاری که دارید را دست کم نگیرید. حداقل ایده هایتان را یک جا یادداشت کنید تا بعدا بتوانید به سراغشان بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اذر

آخر به چه گویم هست از خود خبرم چون نیست***وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست

شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاست***و افغان ز نظربازان برخاست چو او بنشست

تعبیر:دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما فرصت هایی بی نظیر و تکرار نشدنی برای کسب درآمد از طریق ایده های هنری و خلاقانه ی خود در اختیار خواهید داشت. شما برای پرورش این ایده ها و توانایی های خود زمان زیادی را صرف کرده اید و حالا زمان آن رسیده است که از آنها کسب درآمد کنید. این کار زمینه ساز پیشرفتی غیر قابل تصور برای شما خواهد بود. خوشبختانه به صورت کاملا اتفاقی شخصی سر راهتان قرار خواهد گرفت که توصیه های بسیار مفیدی برای شما دارد و می تواند کمک زیادی در این زمینه به شما بکند. اگر امروز در جمع های خانوادگی قرار گرفتید سعی کنید تا جای ممکن از بحث در مورد موضوعاتی که امکان ایجاد دلخوری دارند خودداری کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی

شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت

حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما در فکر انتشار، به نمایش گذاشتن و تبلیغ ایده ها و کارهایی هستید که برای مدتی طولانی درگیرشان بوده اید و وقت و انرژی زیادی را برای آنها صرف کرده اید. از طرفی هم افکار و ایده های جدید در راه هستند که نمی شود ساده از کنارشان گذاشت. بهتر است فعلا فکرتان را روی پرورش این ایده ها متمرکز کنید و از خیر نمایش عملکرد خود بگذرید. حداقل کاری که در برابر این همه افکار و ایده های جدیدی از دستتان برمی آید این است که آنها را یادداشت کنید تا بعدا سر فرصت به سراغشان بروید. امروز اطلاعات جدیدی از طریق دوستان و آشنایانی که دور از شما زندگی می کنند به دستتان خواهند رسید که ذهنتان را به خود درگیر خواهند نمود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز ایده های جدید و متنوع در هر زمینه ای که فکرش را بکنید به سراغ شما خواهند آمد. با توصیه ها و پیشنهاداتی که از طریق یکی از آشنایانتان در ختیار شما قرار خواهند گرفت فرصت هایی برای دنبال کردن علایق هنری و حتی مذهبیتان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. امروز بهترین فرصت برای این که یک استراحت اساسی به خودتان بدهید به نظر می رسد و خوشبختانه کار خاصی برای انجام دادن ندارید. حالا که همه چیز اینقدر خوب و بی دردسر دارد پیش می رود چرا وقتتان را در کنار عشقتان نمی گذرانید. شما امروز خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید و این دیدار می تواند فرصتی بی نظیر برای نشان دادن عشقتان باشد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

*منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied