شمانیوز
شما نیوز

بارش برف در سوادکوه

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: شاهد بارش برف پراکنده در ارتفاعات محورهای سوادکوه و کندوان هستیم.

بارش برف در سوادکوه

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از رکنا: محسن هاشمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران با توجه به آغاز بارش‌ها از شب گذشته اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف پراکنده در ارتفاعات محورهای سوادکوه و کندوان هستیم.

وی افزود: بارش باران تمامی محورهای مازندران را لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان در تردد به مسائل راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران برقرار است، اضافه کرد: همچنین گزارشی از رانش یا ریزش جاده‌ای نداشتیم.

هاشمی ادامه داد: باتوجه به شرایط جوی برخی از ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان با کاهش دید همراه است و همچنین بارش باران احتمال ریزش سنگ و رانش در ارتفاعات استان را افزایش می‌دهد که ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: همچنین محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود که درباره ساعت اجرای طرح باتوجه به وضعیت ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود که در ساعات آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هاشمی در پایان گفت: تاکید ما در چنین شرایطی باتوجه به شرایط جوی تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است که در برای تردد در محورهای سوادکوه و کندوان ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied