شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 25 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/25

فال روزانه شنبه 25 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/25

فال روزانه شنبه 25 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/25

فال روزانه شنبه 25 آبان 98 +فال حافظ و فال تولد 98/08/25

 

 

 

 

فال روز تولد امروز  ( شنبه 98/08/25 ) 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 25 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما فردی مشتاق، وفادار، جذاب، باهوش و علاقمند به طبیعت هستید. شما حافظه ای قوی دارید و قدرت درک بسیار بالایی نیز دارید. با این توانایی هایی که شما دارید می توانید در رهبری و مدیریت بسیار موفق باشید، اما باید دست از رفتارهای همراه با لجبازی بردارید و دست از دمدمی مزاجی بردارید. امسال هزینه های زندگی بالاتر رفته اند و شما نخواهید توانست به اندازه ای که انتظار دارید پس انداز داشته باشید. کم بودن رشد میزان پیشرفت شما در محل کارتان برایتان آزار دهنده است و اختلاف نظرهای جزئی که بین شما و همکارانتان پیش می آیند نیز شما را اذیت می کنند، اما تا اواخر سال اوضاع روبراه خواهد شد و همه چیز رو به بهبود خواهد رفت. اگر مشغول به تحصیل هستید امسال برای شما با موفقیت های بسیار همراه خواهد بود. بهتر است مجردها تا پیش از فصل بهار به شروع یک رابطه ی عاطفی جدید فکر نکنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین فروردین

شما از تعریف عشق در دنیای واقعی راضی نیستید و تعریف مخصوص به خودتان را از یک رابطه ی ایده آل و کامل دارید. اما باید این واقعیت را هم بپذیرید که زندگی در عالم خیال و رویا بهایی خواهد داشت که باید آن را پرداخت کنید. سعی نکنید با یک تعریف از پیش تعیین شده بین خودتان و شخصی که دوست دارید فاصله بیندازید و در رابطه تان محدودیت ایجاد کنید. هرگز نمی توان برای عشق یک تعریف واحد و غیر قابل تغییر داشت. دلیلی ندارد که دیگران را با حرف هایتان از خود برنجانید، با این کار نه به شما و نه به آنها چیزی اضافه خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین //

 

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

 

تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین اردیبهشت 

امروز شما با خودتان وارد یک تنش عذاب آور شده اید که نمی گذارد تصمیم بگیرید قدم بعدیتان چه باید باشد. موفقیت شما به این بستگی دارد که تصمیم بگیرید شانستان را امتحان کنید. این طور به نظر می رسد که چشم یک نفر شما را گرفته است و شما از توجهی که او به شما می کند لذت می برید. شاید شما به این شخص جذب شده باشید، اما هنوز برای وارد یک رابطه ی جدید شدن آماده نیستید. شاید هنوز نتوانسته باشید رابطه ی قبلیتان را به طور کامل فراموش کنید یا زخم هایی که خورده اید هنوز به طور کامل خوب نشده باشند. در هر صورت اگر آمادگی متعهد شدن را ندارید خودتان را به چیزی مجبور نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت //

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

 

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین خرداد 

امروز هر چقدر هم که برنامه ی کاریتان سخت و فشرده باشد شما خواهید توانست تمام آن کارها را در یک چشم به هم زدن به انجام برسانید. البته این تنها به شرطی خواهد بود که واقعا برای انجام این کارها زحمت بکشید و در عالم خیال و رویا فرو نروید. تا وقتی که در دنیای خیالاتتان پرسه بزنید کارها به همان شکلی که آنها را رها کرده بودید سر جایشان باقی خواهند ماند. سعی کنید از قدرت تخیل خود، به جای یک عامل بازدارنده، برای پیش بردن کارها و اهدافتان استفاده کنید. اگر امشب در انتظار میهمانانی عزیز هستید از همین حالا همه تمهیدات لازم را فراهم کنید و از این که همه چیز روبراه است اطمینان حاصل کنید تا مبادا چیزهای کوچک حال خوشتان را خراب کنند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد // 

 

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

 

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین تیر

امروز برای شما در آرامش و با سرعتی نسبتا پایین آغاز خواهد شد و با همان روند آرام نیز پیش خواهد رفت، اما در در یک نقطه اوج قدرتمند پایان خواهد یافت. خوشبختانه اوضاع روحی و روانی شما امروز کاملا روبراه است و شرایط کیهانی نیز به یاریتان آمده است. با این حال، هر چند تخیلتان نقشی قوی در تعیین رفتارهایتان ایفا می کند، تردید اندکی در زندگی شما وجود دارد. اگر به اندازه ی کافی وقت بگذارید و به جزئیات رویاهایی که در سر دارید بپردازید خواهید توانست آینده را همان طوری که خودتان می خواهید ترسیم کنید. همان طور که ونگوگ گفته است هر کاری که با عشق انجام شود به درستی انجام خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر // 

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

 

تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین مرداد 

نیازهای شما در حال حاضر کمی پیچیده شده اند و نمی توانید آنها را به راحتی بیان کنید و در قالب کلمات در بیاورید. با این حال شما سعی خودتان را می کنید تا منظورتان را به زبان بیاورید و واقعیت را هر چند به طوری مبهم بیان کنید. برایتان هم مهم نیست اگر این کارتان باعث گیجی و سردرگمی دیگران شود. لزومی ندارد خودتان را به خاطر این که دیگران متوجه حرف هایتان نمی شوند سرزنش کرده و مورد قضاوت های بیرحمانه قرار دهید. خودتان را به خاطر کمبودهایتان ببخشید، دیگران را هم برای این که قادر به درک شما نیستند ببخشید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند، قلبتان به شما دروغ نخواهد گفت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد //

 

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

 

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین شهریور 

امروز یک نفر انگار شما را جادو کرده است و هر کاری که می کنید نمی توانید او را از ذهن خود خارج کنید. شاید شما تلاش های بیهوده ای برای رها کردن خود از این افکار و احساسات بکنید، اما عشق به هر حال راه خود را پیدا خواهد کرد. به جای این که برای به دست آوردن امنیت عاطفی دور خودتان دیوارهای دفاعی بسازید بهتر است راه را برای مکالمه باز بگذارید. فهمیدن این که زندگیتان این روزها به کدام سو دارد پیش می رود کار ساده ای نیست؛ با این حال فکر می کنید اگر می دانستید کجا باید به دنبال جواب بگردید خیلی بهتر می شد. نگرش منفی شما روی قلبتان سنگینی می کند و مسئولیت هایی که حتی به شما تعلق ندارند به شما فشار وارد می کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور // 

 

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید***تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست

 

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین مهر 

امروز انگار از دهان هیچ کس حتی یک کلمه حرف راست بیرون نمی آید، یا حداقل اینطور به نظر می رسد. همکاران و دوستانی که همیشه راستگو و قابل اعتماد به نظر می آمده اند امروز انگار تمام مدت دارند به شما دروغ می گویند و بدتر از آن این است که این کار را به خاطر منافع شخصی خودشان انجام می دهند. اگر فکر می کنید نمی توانید اطلاعات مورد نظرتان را از طریق آنها به دست بیاورید حتما خودتان راه دیگری برای این کار پیدا خواهید کرد. وقتی از این که توانایی عملی کردن رویاهایتان را دارید مطمئن هستید اجازه ندهید واقعیت های موجود شما را محدود کنند. شما می توانید خودتان همه چیز را به تنهایی روبراه کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر // 

 

دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

 

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین ابان 

این که بتوانید عضو دو گروه مخالف باشید لزوما به معنای شریک دزد و رفیق قافله بودن نیست. شما می توانید بین این دو نقش میانجی را داشته باشید و به عنوان یک پل ارتباطی بین آنها قرار بگیرید. در واقع با این روش هم خودتان می توانید بهره ببرید و هم به طرفین ماجرا کمک خواهید کرد. امروز انگار حتی اگر نظر کسی را نپرسید هم همه می خواهند به شما در مورد برنامه هایتان پند و اندرز بدهند و بگویند چه بکنید و چه نکنید و ایراد کارتان در کجاست. متاسفانه اشکال کار در اینجاست که شاید آنها در ارزیابی موقعیت شما و ایده هایی که دارید خیلی با تدبیر عمل نکنند. پس خودتان این نکته را به آنها یادآوری کنید!

 

فال حافظ مخصوص متولدین ابان // 

 

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

 

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین اذر 

امروز شما در کمال تعجب تا حدود زیادی درونگرا شده اید و ترجیح می دهید سرتان در لاک خودتان باشد، اما این طور نیست که به هیچ عنوان حاضر نباشید از پیله ی تنهایی تان خارج شوید. در واقع اگر شرایط مورد نظرتان پیش بیایند خیلی هم از این که با دیگران باشید بدتان نخواهد آمد. امروز رها کردن برنامه هایتان به نفع هیچ کس نخواهد بود، تنها کاری که باید بکنید این است که انتظارات واقع گرایانه داشته باشید. مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید ارزش زحمات فعلیتان را خواهد داشت. از همراهی کسانی که دوست دارید لذت ببرید و بیش از حد در عالم رویا غرق نشوید و خاطراتی لذت بخش برای خود و اطرافیانتان بسازید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اذر // 

 

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

 

تعبیر:چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین دی

شما امروز به این فکر خواهید کرد که برای داشتن چنین دوستانی که هر لحظه که به آنها نیاز داشته باشید در کنارتان هستند به خودتان می بالید و خوش شانس ترین آدم دنیا هستید. با این حال این تصور شما باعث می شود نسبت به مشکلات موجود در روابط خود توجه کافی را نداشته باشید. مثبت اندیشی سهل انگارانه هیچ گاه ایده ی خوبی نیست، چون تنها باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتر خواهد شد. به دقت به آنچه اطرافیانتان می گویند گوش کنید، ولی حرف هایشان را زیاد به خودتان نگیرید. اگر به شنیده هایتان منطقی فکر کنید و احساسی به مسئله نگاه نکنید نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی // 

 

خم زلف تو دام کفر و دین است***ز کارستان او یک شمه این است

جمالت معجز حسن است لیکن***حدیث غمزه‌ات سحر مبین است

 

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین بهمن 

شما اهداف ایده آل گرایانه ای برای موفقیت و آینده ی خود دارید، اما پیدا کردن شخصی که اهداف مشابهی با شما داشته باشد کار چالش برانگیزی خواهد بود. شاید آرزو کنید که ای کاش می توانستید به دیگران نشان دهید چطور از فرصت هایشان استفاده کنند، اما هیچ چیز را نمی توان به زور به کسی یاد داد. وقتی در محل کارتان اوضاع اینقدر به هم ریخته است جایی برای فکر کردن به تفریح و خوشگذرانی باقی نخواهد ماند. شاید به دلیل شلوغی برنامه کاریتان و نداشتن وقت کافی تصمیم بگیرید بی خیال یکی از رویاهایتان شوید. این که وقت و انرژی خود را صرف کاری عملی تر بکنید خیلی بهتر از این است که دنبال ماجراجویی های بلهوسانه بروید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن // 

 

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

 

تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 1398/08/25 مخصوص متولدین اسفند 

امروز شما نمی توانید از چشمان نافذ یک نفر که شما و کارهایتان را زیر نظر دارد فرار کنید، با این حال از این که بتوانید هم رویاهایتان را دنبال کنید و هم انتظاراتی که او از شما دارد را برآورده کنید خوشحال خواهید شد. این که بتوانید هم وظایف خود را انجام دهید و هم رویاهایتان را دنبال کنید کار غیر ممکنی نخواهد بود. شاید دیگران نتوانند شما را آن طوری که انتظار دارید درک کنند، شما هم سعی نکنید انگیزه ها و اهدافتان را برای آنها توجیه کنید. اگر در قلب خود احساسی نسبت به کسی دارید بهتر است حس خود را نادیده نگیرید و به آن خوب فکر کنید، شاید وقت آن رسیده که بعضی چیزها را برای خودتان اعتراف کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین ​اسفند //

 

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

 

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied