شمانیوز
شما نیوز

تخریب شیشه بانکها توسط "زن جوان" در خیابان پیروزی و میدان شهدا + جزئیات

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت زنی جوان خبر داد که در اغتشاشات اخیر شیشه بانکها را تخریب کرده و سطلهای زبانه را سوزانده بود.

تخریب شیشه بانکها توسط "زن جوان" در خیابان پیروزی و میدان شهدا + جزئیات

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم: سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت زنی در جریان اغتشاشات اخیر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ظهر بیست و پنجم آبان 98 در پی ناآرامی‌های ناشی از سهمیه‌بندی بنزین در شهر تهران تعدادی از شهروندان از طریق سامانه 110 گزارشهایی مبنی را بر تخریب شیشه بانکها و سوزاندن سطلهای زبانه توسط زن جوانی در خیابانهای پیروزی و میدان شهدا به پلیس اعلام کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند، گفت: این متهم قبل از حضور مأموران کلانتری از محل گریخته بود.

وی با بیان اینکه این فرد شرور با تخریب اماکن عمومی و تشویق و ترغیب مردم به ایجاد سر و صدا و عربده‌کشی موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت شهروندان را فراهم آورده بود، افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه وی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد مخفیگاه این خانم جوان در محله سلیمانیه است که تیمی از مأموران کلانتری 121 سلیمانیه با دستور قضایی  برای دستگیری متهم وارد عمل و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

ظهیری افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این دارد که وی با مستندسازی از حرکات آشوبگرانه فیلمهای کوتاه‌مدت تهیه و به دو نفر در کشورهای غربی ارسال می‌کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم این فیلمها را به قصد پناهندگی به کشورهای غربی ارسال می‌کرده است، گفت: وی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر همدستان در اختیار پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied