شمانیوز
شما نیوز

خداحافظی پمپ بنزین‌ها با صفهای طولانی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: در حال حاضر وضعیت جایگاه‌های سوخت تهران کاملا عادی است و دیگر صف‌های طولانی در جایگاه‌ها مشاهده نمی‌شود و در حوزه توزیع سوخت نیز مشکلی وجود ندارد.

خداحافظی پمپ بنزین‌ها با صفهای طولانی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: ابراهیم توسلی با اشاره به وضعیت نابه‌سامان جایگاه‌های سوخت طی هفته‌های گذشته، اظهار کرد: چند دلیل را می‌توان برای این مساله عنوان کرد با توجه به این‌که در ایام شلوغی و تعطیلات افراد از خودروهای خود استفاده چندانی نکرده‌اند در روزهای گذشته شاهد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت شدیم.  

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که می‌توان برای این امر عنوان کرد زمانبر بودن فرآیند سوخت‌گیری توسط افراد است، چرا که افراد عادی به اندازه کارکنان جایگاه‌ها مهارت استفاده از کارت سوخت را ندارند و همین مساله موجب طولانی شدن فرآیند سوخت‌گیری شده است.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

 

به گفته مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در گذشته اگر در طول یک ساعت ۱۰۰ ماشین سوخت دریافت می‌کرد، اکنون این زمان به یک ساعت و نیم افزایش یافته است که همین مساله موجب ایجاد صف‌های طولانی شده بود اما اکنون شاهد هستیم که صف‌های جایگاه‌ها کوتاه‌تر شده و روال سوخت‌گیری عادی شده است.

توسلی با اشاره به آمادگی استان تهران برای تامین سی ان جی مورد نیاز خودروها، اظهار کرد: جایگاه‌های سی ان جی با حداکثر ظرفیت در تهران فعال هستند و پاسخگوی تمام نیازهای خودروهای سی ان جی سوز هستیم.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تغییر خیلی محسوسی در میزان مصرف سی ان جی نداشته‌ایم، گفت: اگر تعداد خودروهای سی ان جی سوز افزایش پیدا کند باز هم می‌توانیم این نیاز را تامین کنیم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه‌بندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای (ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر نیز هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied